👑chapter 14

5.9K 157 1
                                    

Flashback....

Kereta milik king mula menyusur dijalan raya di mana waktu untuk semua manusia masuk tidur.king dan konco-koncanya pergi kesesuatu tempat yang tidak berapa jauh dari hujung bandar untuk menyelamatkan gadisnya.

Perjalanan kesana mengambil masa hanya sejam dengan menggunakan short cut.kereta konco-konco milik king mula menyusul dibelakang keretanya.

Setibanya mereka semua disana,king mengarahkan kesemua konco-konconya untuk mesuk kedalam dan uruskan hal-hal selebihnya,manakala the 5 guardians akan mengikuti king untuk menyelamatkan gadisnya.zakuan pula diarahkan untuk menggodam sistem mereka agar pihak musuh tidak boleh mengesan kehadiran mereka semua.

Kesemua konco-konco milik king sungguh lincah dan hebat dalam bertarung ,tengok tak sampai 30 minit hampir kesemua lelaki bertatoo tumbang dengan ngeri sekali.that's why king be the most honored mafia dikalangan mafia2 yang lain kerana bijak dalam pertarungan.

Bukan itu sahaja,jika ada mafia yang lain yang ingin berurusan dengannya dia hanya akan menghantar konco-konconya sahaja untuk menyelesaikan masalah tersebut kerana dia cukup yakin bahawa konco-konconya boleh dipercayai dan sangat sesuai dalam hal-hal seperti ini.

Kemudian,the 5 guardians dan king mula menaiki sebuah tangga yang membawa mereka ke tingkat 2.tiba jer disana mereka terlihat begitu banyak buah pintu dan bau-bau darah  hanyir.

King mengarahkan mereka untuk memeriksa pintu tersebut sama ada terkunci atau tidak.ketika mereka semua sibuk dalam pencarian EDORA BATRISYA,mereka tidak sedar bahawa ada sekumpulan manusia bertopeng berada di belakang mereka.

"Who are you?"kata ketua lelaki bertopeng itu.kerana dilengan kanannya penuh dengan tatoo.(di spanyol,kalau banyak tatoo its means dia tu leader,kalau tak silap lah.)

Terus the 5 guardians berhenti secara automatik.namun tidak bagi king.dia hanya terus mencari,tidak mempedulikan suara manusia tersebut.

The 5 guardians terus menoleh kebalakang untuk melihat suara milik manusia yang menegur mereka.bile toleh jer kebelakang terus terkejut beruk the 5guardians dibuatnya.danny?danny  melatah.😐

"Opocot mak kau berpoco-poco,apahal siak pakai topeng macam hantu juon.nasib tak pakai topeng binatang babi tadi.kalau tak free2 kau dapat ciuman teragung dari baby aku ni"katanya sambil menunjukkan pistol kesayangannya yang mempunyai lambang sayap.

Tetapi kumpulan manusia bertopeng itu hanya diam.mungkin sebab tidak faham bahasa melayu kot.

"What the f*** you talking just now?"kata seorang lelaki yang turut bertatoo tapi tidak banyak seperti lelaki tadi.

"Ouh..that,ermm i said that all of you will meet your god today."ejek danny kemudian dia tersenyum sinis.diikuti dengan member the 5 guardians yang lain.zakuan yang lihat dari spect yang dipakai hafiz pun turut ketawa juga.

"F*** you!"marahnya.terus berlaku acara tembak-menembak diantara mereka semua.dalam sibuk mereka menembak,king telah pergi meninggalkan mereka semua.

king pula telah jauh pergi kedalam untuk mencari girlnya.dia begitu risau dan bimbang jikalau ada sesuatu yang buruk kepada girlnya.

Lalu,sahaja dia melihat sebuah cctv yang tidak jauh daripadanya terus melambai memberi isyarat kepada zakuan jika boleh melihatnya.

"Kid,can you see me?"katanya sambil menekan alat telinga(aku tak tau benda tu punya nama so aku hantam😂)

"Yes king"ujar zakuan dari sebalik benda tu.

"I want you to find where's in hell is my chèri!"tegas sahaja suara king memberi arahan kepadanya.dan zakuan pula hanya membalas 'ok'.kemudian tidak sampai beberapa minit,zakuan memberitahu dimana lokasi chérinya berada.

Terima jer maklumat dari zakuan,terus laju sahaja kakinya mencari tempat tersebut.

"King,miss edora berada di bilik yang paling hujung sekali dibelah kanan.tidak jauh dari tempat king sekarang"kata zakuan.

Kemudian,king telah sampai dibilik tersebut.king yang ingin meredah masuk kedalam terus terbantut niatnya bila terdengar suara milik girlnya menangis dengan suara yang teresak-esak.

King mula memanas,urat-uratnya mula timbul dan anak matanya kini bertukar merah darah.dia akan bunuh dan seksa cukup-cukup manusia celaka mana yang cuba untuk sakiti hati girlnya,itu janjinya.

Awww..so sweet you are💕

Terus dia tendang pintu itu dengan kuat sehinggakan pintu itu pecah dan rosak dibuatnya.kesemua mata kinj memandang kearah king dengan pendangan heran.tapi tidak untuk EDORA BATRISYA.dia kenal siapa lelaki ni.edora batrisya yang kini duduk disebuah kerusi dengan keadaan sungguh kesian kerana tudungnya entah hilang kemana,baju yang dipakainya yang baru ingin dibuka oleh gerangan manusia itu terus tersenyum kearah king kemudian kedua-dua matanya tertutup kerana keletihan.

King yang melihat keadaan wanitanya yang diperbuat sedemikian rupa terus mula mengacukan pistol kerarah konco-konco milik lelaki yang telah menculik gadisnya.sejurus itu king melepaskan beberapa das tembakan dan tepat berada di jantung dan di dahi mereka.kini kesemua konco-konco milik lelaki itu telah mati dan bilik tersebut mula dihidangkan dengan wangian bau darah.

"Wowow..relax man.who are you?what did you whan from me?let's talk first"katanya dengan selamba.dia hanya menendang mayatkonconya dan memijak mayat tersebut kerana menghalang laluanya.tapi king hanya memandang dia dengan rahang yang diketap rapat sekali.

Apabila lelaki itu berada dekat dengannya,king tanpa buang masa terus menumbuk wajahnya dan berpusing 360 darjang dan memberi highkick kepada lelaki tersebut.lelaki itu yang belum tersedia terus menerima tendang dan tumbukan dari king.

Habis jatuh terjelopok lelaki itu dibuatnya.bila dia lihat king yang mula mendekai edora batrisyah terus sahaja dia berteriak macam hulk.

"DON'T YOU EVER TOUCH HER.SHE'S MINE YOU BUSTERD!"katanya dengan suara yang cukup lantang.terus sahaja langkah king berhenti dengan automatik bila dia dengar lelaki itu cakap bahawa edora batrisyah adalah miliknya.dengan secara langsung,king terus menuju kerahnya dan membelasah lelaki itu sehingga dua gigi milik lelaki itu tertanggal.

The 5 guardians yang tiba di bilik itu bersama konco-konco milik king hanya memandang gerun bila melihat amarah king yang sesungguhnya membuatkan mereka gerun dan tidak berani untuk masuk campur.

Setelah puas king kerjakan lelaki itu,dia mengarahkan untuk membawa lelaki itu ke tempat mereka dan kurung lelaki itu.dia ada treatment 'special' khas buat lelaki itu.dia hanya tersenyum sinis sahaja.

Kemudian dia berjalan kearah gadisnya lalu mengucup dahi dan kedua pipi milik girlnya.king mula melihat rambut milik gadisnya yang begitu cantik dan halus berwarna hitam.kemudian matanya memandang kebawah kebahagian baju milik edora batrisyah yang menampakkan leher jinjangnya yang putih melepak dan cholinya yang berwarna hitam itu dek kerana baju milik edora batrisya yang terlucut sedikit.dan itu membuatkan nafsu milik king berkocak naik.

King terus menutup matanya dan try untuk menenangkan dirinya.lalu dia membuka matanya dan anak matanya kini berubah semula kewarna kelabu.king terus memakaikan edora batrisya jaket yang dipakainya lalu disarungkan kebadan milik gadisnya dan mengangkat ala gaya bride style.

Setelah kesemuanya selesai,mereka pulang semula ke mansion milik king manakala yang lain menuju ke markas rahsia mereka dimana ia terletak diatas bukit yang agak jauh daripada bandar.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sory kalau hambar.
Sory lambat update.
Sory kalau ada typo.
Sory kalau membosankan.
Sory sebab memboringkan
Sory sebab semuanyalah.

Miss you guys a lotttt...huhuhu..oklah bubye..muahhh💕💕

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now