👑chapter 30

3.3K 50 2
                                    

Part ni akan full flashback sambungan daripada chapter 28 ok.

Kalau ada typo sorry and please do enjoy guys..muahh lets start the fun now!

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Flashback...

Setelah menerima ciuman terkejut daripada king,risya terus terdiam tidak terkutik sepanjang mereka berada didalam kereta lambo milik lelaki itu.

Manakala pian telah bersama dengan the 5 guardians dengan menaiki kereta lain dan mereka jalan terlebih dahulu sebelum kereta king menyusuli mereka daripada belakang.

King yang perasaan akan babygirlnya diam sahaja sepanjang perjalan mereka ke villa miliknya itu hanya tersenyum suka apabila melihat riak muka babygirl seperti dalam keadaan blur dan innocent.

Alahai comelnya!

Nak jer dia cubit-cubit wajah itu tapi dia tak nak pula dicop pengambil kesempatan dalam kesempitan seperti tadi dimana dia terkiss risya tanpa angin tanpa ribut.terus berdiri statik babygirlnya berdiri macam mahu menyanyikan lagu kebangsaan sahaja gamatnya.

Tersenyum sendiri dia apabila mengingati moments tadi.sempat juga dia rasakan bahawa bibir babygirlnya itu lembut dan manis.dan itu cukup membuatkan dirinya addicted dengan bibir risya.

Tetapi,keadaan risya pula lain.apabila dia merasakan bahawa bibirnya dan bibir milik lelaki itu bertemu,dia merasakan satu perasaan aneh yang terbit dalam dasar hatinya.tapi dia tidak pasti perasaan apakah itu?tapi cukup pasti untuk membuatkan jantungnya berdegup hebat dan kencang.

Risya memegang bibirnya yang telah dicium sebentar tadi.automatik dirinya diselubungi perasaan malu yang amat.terus dia menekup wajahnya dan memalingkan wajahnya ke luar tingkap.there's no way she want to face that man with her face red like an apple!

'Erghhh malunya!!my first kiss with this man?!i cant belive it!uuuuu'getus hati risya.

Mana taknya,dah lah dia punya first kiss with the man who being a thrillioner on the young age and the most powerfull man at world and a man who being craving and crazy by all the women out there but now she with the most wanted man at his expensive car!!how unbeliavble.

So lucky!

"Babygirl what wrong?"kata king apabila dia perasan yang risya daripada tadi merenung keluar dan diam sahaja.

Tetapi tiada sahutan daripada babygirlnya.terus king belok ke kanan untuk berhentikan keretanya buat seketika.

Christof yang memandu itu melihat ke cermin luar(x thu nk pggl apa😂)dan dia mula berasa pelik.terus sahaja dia menyuruh asyraf untuk mendail number king.

"Whats wrong?"ujar asyraf di dalam talian.

"Nothing.just go first without me.i have something to do now"

"Ok just be fine bro"

Talian diakhiri sebelum king menoleh ke kiri dan perasan bersalah mula hadir.salahnya kah?

"Babygirl?"

"Amòre?"

"Sweety?"

"Tésòrò?"

"Bambòlina?"

"Chèri?"

Semua nama panggilan khas untuk babygirlnya dipanggil dan satu pun tiada sahutan daripada risya.terus sahaja king mengeluh berat.salah dia juga sebab kiss babygirl secara terkejut.and now she dont want to talk to him.serve my self!

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now