Ben Türk Silahlı kuvvetlerinde Özel kuvvetler tim komutanı yüzbaşıyım. ismimi çokça duyacaksınız. Bizim komutanlık da bir bölük var, ilk geldiklerinde çok çektirdik ama severiz bölüğü,biz onlara anka bölüğü deriz çok yardımcı oldular bize , benim TSK' da lakabım Gölge, beni gören tanıyan fazla kişi yoktur ama ismimi , işte o çoktur. İt sürülerinin başları bilir beni sadece, bunların bir nedeni de kız olmam, bu it sürüleri bir kızın gölge olabileceğini düşünümezler neyse. Ben bu gün yeni bir time katılıyorum eski timim şehadet şerbetini içti, 2 kişi de başka illere dağıldı, yeni timimin karargahında bizim bölük varmış.
Severler beni ama bir görev çıktı.Bir kampa sızıp buradaki esir askeri kurtarmak. Bu görevi sadece bana verdiler, biraz da ben böyle istedim kurtaracağım kişi tanımıyorum, sadece bir fotoğraf. Bu it kampına gidip içlerine sızdım ne yazıkki kampa it liderleri geliyormuş. Rojda ile İsran beni tanımazlar ama ismimi duymuşlardir kesin.
Hemen yemeğimi yidim. Esiri tuttukları yere gitmeden önce karargahla iltibata geçtim ve tutsağın yanına gittim. İçerde birileri var diye akşam tekrar bakmaya karar verdim ama esir askeri kaçıracakken şöyle oldu, kapı önünde dikilen 2 kişiye
"Sıra bende siz gidin" dedim.
İkili önce birbirine baktı sonra
"İsran bize böyle bir şey demedi " dedi.
"Heval, dağın başında sana yalan mı söyliyeceğim " dedimkızgın kızgın onlara baktım ve en sonunda gittiler. Onlar gittikten birkaç dakika sonra kapıyı kırıp esiri dışarı çıkarttım bana tuhaf bir şekilde baktı "git" dedim. Gitti gitmesine de aradan bir iki dakika geçmeden yanında Rojda, İsran ve birkaç it ile geri geldi.
Sonunda anladım ki o şerefli bir kahraman türk askeri değil şerefsiz bir hayinmiş. Bunu anladım ama artık çok geçti beni yakaladılar. Ve işte şimdiki zaman, kollarımdan zicirle bağlıyım içeri biri girdi, adamdı, sakalları uzundu, biraz beyazlık vardı sakallarında, bana bakıp
"Demek TC seni gönderdi ha" dedi
yüzümden tuttu
"Söyle arkadaşların nerede"
ona dönüp"yaklaş "
dedim . Biraz yaklaşınca gerilip bir kafa attım. ağzına kan doldu kenara türkürdü . Karnıma tekme attı "Tamam ozama, senin bildiğin yoldan yapalım" dedi. Yanına bir iki dakika içerisinde bütün işkence aletleri serildi ve bu it pis pis sırıttı .......................................................................
Yeni tim komutanı ağzından:
"Tim uyan artık sabah oldu, bugün 2.tim komutanı olarak biri gelecek" dedim.
Herkes aceleyle kalktı Burak ile Ahmet'in konuşmalarını duyabiliyordum Ahmet kıs kıs gülerek
"Komutanım tim komutan yardımcısı olarak 3.sıraya düştünüz"
dedi.
Burak
"Oğlum görev vatan görevi, yeter ki görev hâl olsun"
dedi ama gelecek komutanın kötü olmaması için içten içe dua ettiği anlaşılıyordu.
Hafif tebessüm ederek dışarı çıktım.
Yarım saat sonra karargahın önünde herkes iştimaya hazırdı. Timin karşısına Albay Mehmet geldi iştimadan sonra da komutan konuşmaya devam etti
"Bu gün yeni tim komutanı
gelemiyecek bir görevi çıkmış, gerekli açıklamayı Serdar Yüzbaşı size yapar"
dedi ve içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Non-FictionBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...