Silahı doğrulttum.
- Bir... İki .... Üç.
Rojda
- LİON!!
Durdum.
- Kim bu lion?
- Lion. Teo, Lion aracılığı ile bilgi sızdırıyordu. Başka da bişey bilmiyoruz.
Maral'a baktım. Maral
- Doğru söylüyor. Üstelik Teo sizin aranıza sızmış bir ajan Bibaşımıymış neymiş.
Serdar'a baktım
- Hemen Albay ile irtibat kur. Levent'in öldüğünü kimse bilmemeli.
İkiliye döndüm.
- Eğer yalan söylüyorsanız sizi bulur ve bu mermiyi adresine teslim ederim.
- Tamam. Bırak artık. Kadın ölüyor.
Serdar dikkatini verdiği camdan gözlerini ayırmadan
- Asena! Camın arkasında biri var!
- Bu nasıl olur!?!? Bu gizli birşey kimsenin orya girme izni yok.
Hemen kapıyı açtı ve camın arkasındaki odaya gitti bende arkasından gittim. Bunları biri duyduysa bütün plan mahvolurdu.
......................................................................
İçeri girdim oda bomboştu. Serdar'a döndüm. Serdar- Burda biri olduğuna eminim. Kilidi açarken kaçmış olmalı.
Amir hemen yanımıza geldi.
- Ne oluyor?
- Haberiniz olmadan bu odaya biri giriyor ve siz hala farkında değilsiniz öyle mi!?!?
- Buraya birinin girmesi imkansız.
- Serdar burda birini gördüğünü söyledi. Bakın biz sıradan sivil değiliz eğer bu adam burda birini görüyorsa bu demek olur ki burda biri vardı. Bana hemen buraya giren kişiyi bulun.
- Size dedim. Burda birinin olması sizin o camdan burayı görmeniz gibi imkansız.
- Serdar bana hemen Albayı bağla ve sen amirim buranın müdürünü çağır bana ve kamera kayıtlarını getirsen iyi olur!
- Müdürü çağıracağım ama kameralara bakamazsınız. Devletten emir gelmediği sürece size bunları veremem.
Serdar odadan çıkınca bende çıktım. Amire döndüm.
- Dediğimi yapın!
Amir sinirlenmeye başlamıştı sesini hafif yükselterek
- Devletten izin gelmeden-
- SENİN DEVLET DEDİĞİN BENİM!!! ... ŞİMDİ GİT VE BANA İSTEDİĞİMİ GETİR!!
Herkes bize bakıyordu. Adam giderken Serdar bana telefonu verdi.
- Asena.
- Komutanım bir isim bulduk fakat birinin bizi dinlediğini fark ettik. Mağlesef kim olduğunu bilmiyoruz kimliğimizi açık etmek zorunda kalabiliriz. Birazdan Müdür ile görüşeceğim. Kameralar için izin istiyorlar.
- Tamam. Ben izin işini halledeceğim. Tuğran timini gönderiyorum. Bu iş uzamadan işi bitirin.
- Emredersiniz.
Serdar bana baktı.
- Tim geliyor. O adamı hemen bulmalıyız.
Dedim.Müdür yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Kurgu OlmayanBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...