Tuğran Timi yanımıza gelince Hazır ola geçtik. Serdar komutan
- Rahat asker!
- Komutanım siz göreve gidiyordunuz.
- Albay izin vermedi.
Buse
- Asena nerde?
- Gitti. Kutay'ın durumu nasıl?
Bu sırada ameliyathanenin kapısı açıldı ve içeri doktorlar girmeye başladı. Birini durdurdum
- Ne oluyor?
- Hasta iç kanaması geçiriyor nabzı durdu. Lütfen bırakın.
Kadının kolunu bıraktım. Onlar içeri girmeye başladı. Serdar komutanın duygularını bu kadar belli eden biri olduğunu düşünmezdim çünkü çok sinirlenmişti. Serdar komutan
- KAHRETSİN!!!!
.......................................................................Bir kaç dakika kapının önünde volta atarken foktorun biri çıktı.
- Sakin olun hastanın durumu şuanda iyi kalp atışları düzeldi. Ama tamamrn iyi olfu diyemeyiz şimdilik bir odada gözetim altında tutacağız.
Bu habere biraz olsun rahatlamıştım. Hepimiz rahatlamıştık.
.................................................................
Asena'nın ağzındanKoşarak yanına gittim. Kız doğruldu. Hemen kıza sarıldım.
- Yaşıyorsun şükürler olsun!
Kız beni itti.
- Kimsin sen!?!?!!!
- Ben türk aakeriyim. Askeriyede kime sorsan tanır. Adım Gölge. Bir arkadaşım söyledi senin yerini seni sınıra götüreceğim. Arkadaşım seni ordan alıp abinin yanına götürecek.
- Abim yaşıyor mu?
- Bilmiyorum ama acele etmezsek destek ekip bizi öldüre bilir.
- Tamam gidelim.
Kızı yanıma aldım dağa geri çıkarken kıza telsizi atmasını söyledim. Kız telsizi atarken bende kendi telsizimden Kurt'u aradım.
- Gölge'den yuvaya.
- Yuva dinlemede, Gölge durum nedir?
- Kızı buldum. Buraya helijopter gönderin. Yomsa saat 2 ye gelemem.
- Ora sınır dışı sayılır helikopter gelemez.
- Kurt! Geleceğiniz güzergahta kimse yok ve benim sürem yok. Çok alçaktan uçabilen bir pilot bulun ve gelin.
- Anlaşıldı. Ben bakacağım.
Dağda beklerken Dilan'a su verdim. Telsizden ses geldi.
- Gölge...
- Dinliyorum.
- Yarım saate helikopter geliyor.
- Anlaşıldı.
Dilan
- Gerçekten ismin Gölge mi?
- Asıl ismim Gölge degil. Bir tür nickname.
- Tamam ama ben sana neden inanayım. Yani Türk olduğuna.
- Türk olmasam seni kurtarıp ne yapabilirim ki?
- Beni kurtardığına göre abim yaşıyor. O beni çok önemser. Yani ondan bilgi almak istiyorsan ben anahtarıyım.
- Ben sadece arkadaşım gelemediği için kurtardım yani aslında seni kurtaran o sayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Non-FictionBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...