46 - Görev sonu

1.1K 88 10
                                    

Ben

- Size de mi geldi o haber. Aptalın biri çıkıp Araf yalan söylüyor yer tam tersi diyince olay şehirdeki kere gitmiş. Yanlış kişiyi kurtardınız.

Arkadaki askerlerden bizi

- Buradaki Kurt ise o zaman Asen komutanım nerde?

Hemen telsizi açtım bu sırda kahetsin çektim.

- AL-BEYAZ PLAN İPTAL TERÖR GRUPLARIN HEPSİ ORAYA GELİYOR. HEMEN ÇIK ORDAN!!
............................................................................
Telsizden cevap gelmeyince tekrar ettim

- AL-BEYAZ!!! ÇIK ORDAN!!

Sonunda telsizden ses geldi.

- Börü ?

- Plan iptal bütün terör grupları oraya geliyor şu an ordan çılmazsan kapana sıkılacaksın.

- Çıkamam.

- Ne demek çıkamam!!?

- Görev çok önemli ya bu işi başarıyla yaparım yada ölürüm.

- Yapma! Başka bir yol vardır çık ordan.

- Çok geç artık istesemde çıkamam. Geldiler.

- ASENA!!

Telsiz kapandı. Arkamda bütün tim bana bakıyordu.

- Aferin!! Yaptığınız beyendiniz mi!?

Bu sırada telsizden Uzi'nin sesi geldi

- Araf!! Hangi cehennemdeydin. Verdiğin konumda pusuya düştük tam tersine ilerliyoruz. Hemen buraya gel!!!

- Uzi. Verdiğim konumun yanlış olması imkansız diğer tarafta hiç birşey bulamazsınız. Ben verdiğim konuma gidiyorum. Gölge'yi takip edeceğim.

- Dikkat et. Buralarda senin gibi bir aracıyı kaybetmek kötü olur. Sonrasa kampa dön.

- Tamam.

Tim şaşkın şaşkın bana baktı. Serdar

- Araf?

Kurt hala tuhaf tuhaf bana bakıyordu.

- Kurt, beni tanımanı beklerdim ama Asena için çözüm bulmalıyım.

- Tanımak? Sen.... Atlas?!

Telsizi aldım.

- Asena oraya geliyorum yardım için. Dayan.

- Hayır sakın gelme! Gelirsen daha çok dikkat çeker burdan sesizce çıkmayı deniyeceğim. Böylece açığa çıkmazsın.

- Beni boşver. Etrafında yaklaşık 10 bin adam var. Yarısı iyi eğitimli. Ordan gözükmeden nasıl çıkacaksın!!?

- Bilmiyorum. Ama bulacağım bir yolunu. Sakın gelme.

Telsiz kapandı.

- KAHRETSİN!!!

Arkadan bir kız

- Komutanım. Asena komıtanımo almalıyız.

- Olmaz.

Dememle bana ters bir bakış attı. Serdar

- Sakar. Atlas haklı. Oraya gitmemiz dikkati daha çok çeker. Asena'nın kurtulma şansı varsa da onu yok etmiş oluruz.

Diğer adam

- Oraya gidersek adamların tek kaçış yeri banın içi olur bu da Asena komutanımı pusuya düşürnemiz demek.

Ben sinirle çıkıştım.

Ay Yıldız' ın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin