Kurşunu çıkarttı. Bir bez koydu ağzına Gölge dönüp adamın yarasına bıçağı bastı. Adamın incelemesi yankı yaptı. Gölge işi bitince bana döndü.
- Siz gidin artık. Ben Areg' e gidiyorum.
- EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!!
Bu sırada telsizi açtı. Telsizden ses geldi.
- Gölge.
- Areg kampta mi hâlâ?
- Evet.
- Tamam, güzel.
Telsizi kapattı. Buluşma noktasına giderken Gölge çoktan gözden kaybolmuştu.
.................................................................Jandarmaları sınır komutanlığına kendi karargahına bıraktık. Sağlık ekipleri onlarla ilgilenirken bizde helikopteri bekliyorduk. Burak
- Komutanım. O gerçekten Gölge miydi?
- Evet aslanım. O gölgeydi.
- Nereden anladınız?
- Gölge'nin kim olduğu konusunda sadece gözlerini gösteren bir kıyafet giydiği ve elinin üstünde kına ile yapılan bir Ay Yıldız var diye söyleniyordu.
- Evet, hatırladım. Ellerindeki eldiveni Telsizden bilgi isterken eldivenini çıkartmıştı. Elimde kına vardı.
- Belli aralıklarla yapıyormuş ki elinde ki kına gitmesin.
- Vay be!
Burak'ın yanından ayrıldım. Jandarmaların oraya gittim. Albay jandarma komutanı gelmişti. Jandarmaların başı ambulansın içinde oturuyordu. Ağzının kenarındaki kan kirli sakalına bulaşmıştı. Güldü
- Komutanım. Bu it sürüleri Gölge denen kişinden acayip korkuyorlar. Onun ismi geçen yerdeki yüz ifadelerini görmeniz lazım.
- Gölg'nin adı yeni duyuluyor sanmıştım.
- İlk başta bende öyle sandım. Sonrasında bunların konuşmasını duydum. Meğer Gölge önceleride varmış. Anlıyacağın bizim Gölge dağların eski bölüsüymüş. Tabi bir aralar ortalıktan kayıp olmuş. ... Bazıları öldüğünü düşünüyordu. Yaşadığını duyunca altlarına ettiler.
Bu sırada Kadir ile İlker'in konuşmasını duyuyordum. Kadir
- Komutanım.
- Efendim Kadir.
- Gölge bizim isimlerimizi nerden biliyordu?
- Bilmiyorum ki Kadir.
Bu sırada Albay bana döndü.
- Helikopteriniz geldi. Şimdi ne yapacaksınız?
- Biraz bekleyelim sonrada karargaha döneriz.
Kafasını salladı. Bana emir vermedi. Çünkü bir özel kuvvet sadece kendi komutanları olan Özel kuvvetlerden emir alır. Biraz durduk. Yan tarafta döndüm.
- TUĞRAN TİMİ TOPLANIN!!
Tim önüme geçti.
- Helikopter bizi bekliyor. Helikopter bin.
Hepsi koştu. Jandarma tekrar yerinden kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Non-FictionBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...