Albay bize baktı.
- Bütün polislere jandarmalara ve askerlere haber verin Asena Albayrak bulunmadan geri gelinmesin.
Ben
- Komutanım bu ne demek?
Albay
- Elmas, ismini terör örgütlerine sızdığı zaman kod adı olarak kullarıydı. Bu da demek oluyor ki Asena herkesi unuttu ama tek hatırladığı şey ise ajanlık zamanında olduğu kişi.
Bütün tim
- Ne?!?!?!?
...............................................................
Asena yani Elmasın ağzındanBir yer bulmuştum nerde olduğumu öğrenip sınırı geçene kadar burada bei bulamazlardı. Baza ya oturdum tam karşıma asılan kırmızı bayrakla kafamı karıştırıyordu.
Kimim ben? Elmasım. Çok güçlü biriyim ve davadan dönmeyen biriyim. Herşey güzel ama neden bu kırmızı bayrak canımı yakıyor. Sanki ona baktigim sürece kalbe birşeyler oluyor. Sanki ben bu bayrağa şeyim yani ne olabilir ki hislerimi okuyacak olursak ben bu bayrağa aşığım. Ama nasıl olur? Ben türk değilim ki. Bilmiyorum. Bu bayrak çok güzel. Kalbim onu sevmemi söylüyor. Ona birşeyler borçlu oluğu mu söylüyor sanki o benim sevdam ve ben onun için ölümü göze alırmışım gibi. Neden böyle oluyor? Peki o çocuk kimdi? Adım nedemişti? ... Yağız evet adı Yağız'dı. Neden onu gördüğümde ağlamak istiyordum. O kimdi? Ne ifade ediyor?
Bayrağa sırtımı dönüp oturdum. Bunlar birşey olamazdı. Sonuçta ben Elmasım. Yani öyle hatırlıyorum. Gerisini karıştırmaya gerek yok. Diye düşündüm bu sırada içeri biri girdi. Orta yaşlarında bir çocuk. Bu anlaşma yaptığımız çocuktu. Elindeki tepsiyi kenara koydu yemek vardı bana baktı
- Abla,başka bir şey istersen söyle.
- Hayır istemiyorum. Ama su arkamdaki bayrağı oradan kaldırsak olmuyor mu?
- Kusura bakma alba ama olmaz o şanlı türk bayrağıdır. Hem sen türk askeriyim demedimmi bana ne o rahatsız mı oldun?
Burada kalmak için öyle demiştim.
- Yok canım. Olur mu öyle şey.
Dedim. Kapşon giyip dışarı çıktım. Bir banka oturdum ki yanıma biri geldi.
- Komutan. Hafıza kaybetmişsin doğru mu?
Adama baktım
- Bana mı diyorsun kardeş?
- Sana diyorum kime diyeceğim?
- Ben komutan değilim.
- Demek doğru. Albayrak olmadığına emin misin?
- O kim?
- Sen kimsin?
- Ben Elmas'ım. Dağların kızı Elmas. Sen?
- Ben Rojda.
- Yani?
- Yani şu dağların kızını dağlara geri vermeye geldim.
...Çantamı aldım dışarda beni bekleyen Rojda'nin yanına gittim. Bir araçla sınıra kadar geldik. Bir kaç gün almıştı ama olsun kampa geldik. Bir yere oturdum ki içeri bir adam girdi. Kıza gözlerini dikerek sesizce konuşmaya başladılar. Onlar sesiz konuşa da ben onları duyuyordum bir dakika sanırım onları tam duyamıyor ağızlarını okuyordum. Peki bunu yapmayı ne zaman öğrenmiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Non-FictionBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...