34 - Şehit Tim

2.5K 145 27
                                    

Kutay bana baktı.

- Sözünü tutmuşsun. Bende sözümü tutacağım.

- Kutay sen dinlen daha sonra konuşalım.

- Olmaz abla. Olmaz. Bunu söylemeliyim. Teo'nun bilgi sızdırdığı kişi Doktor kod adlı biriydi.
..................................................................

Ben sinirden öylece kaldım. Serdar önce bana baktı sonra Kutay'a döndü.

- Emin misin?

Kutay

- Evet Abi. Eminim.

Ben kenfime geldim. Sinirden hala dişletimi sıkıyordum.

- Pekii Doktor nerde?

Kutay

- Bilmiyorum. Yani buluşma noktalarına geliyor ve ben de bilgiyi veriyorum.

Ekip konuşmamadan dolatı bana bakmıştı. Kutay

- Bir sorun mu var abla.

- Yok!

Dedim. Ve hızlıca dışarı çıktım. Hemen Yeşim'i aradım.

- Yeşim Albay nerde?

- Birazdan çıkacak.

Telefonu kapattım. Koştum ve dışardaki arabayala en hızlı şekilde karargaha grlfim. Arabayı jemen durdurdum. Albay arabayla çıkmak üzereydi. Arabanın önüne atladım. İnce bir fren sesi ardından. Araba milim kala durdu. Albay dışarı çıktı.

- Asena?

- Komutanım. Levent'in bili sızdırdığı kişi Doktor'muş.

- Ne ?!

Albayla birlikte içeri geçtik. Albay

- Herkes çıksın.

Herkes çıkınca bilgiseyarın başına oturdum. Mit binası ile bağlantıya geçtim.

- Kurt, Başkan nerde?

Başkan geldi.

- Albay Mehmet? Asena?

- Başkanım Levet binbaşı yani nami diğeer Teo bizden aldığı bilgileri Doktor'a ulaştırıyormuş.

- Doktor?

- Evet. Büyük terör lideri. Ayrıca ailemi şehit eden soysuz.

- Hatırladım. Hemen bulmaya çalışacağız.

Bağlantı kesilince Albaya döndüm.

- Komutanım o iti bulduğum yerde öldüreceğim.

İçeri tim girdi bende dışarı çıktım. Bu adam fazla oluyordu onu bulduğum yerde parçalayacaktım. Acaba Mit binasına gidip o herifi arasam mı? Yada gölge olup dağlarda bulsam mı? Ama o adam dağlarda değildir. O zaman bende onu dağlara çekerim. Bütün her yerden haber saldırım zaten beni öldürmeye can atıyor. O gelince bende onu öldürürüm. Ama onu öldürürü öldürmez beni vururlar. Yağız'ı kime emanet edeceğim. Tim bakar. Ama tim benim Gölge olduğumu bilmiyor. Kurt'a mı bıraksam. O da olmaz adam Mit de çalışıyor işi zaten başından aşkın. Anka bölüğüne söylesem beni bırakmazlar. Gerçi diğerleride bırakmaz. Ben o adamı öldürünce Yagız'ın da öyle bir derdi kalmaz zaten. Korumaya gerak yok ama ya önce ölen ben olursam ve o soysuz hayatta kalırsa.

Kulağımın dibinde Sakarın

- KOMUTANIM!

Diye bağırması ile kendime geldim. Etrafıma baktığımda ekip çoktan gelmişti. Serdar

Ay Yıldız' ın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin