41 - Sınav!

1.5K 118 17
                                    

Telsizden

- Dışarda 200 adam saydım. Sesizce indirip içeri girmeliyiz dikkatli olun iöerdekilerin sayısı çok fazla.

Serdar

- Asena.

- Efendim.

- Sana güveniyoruz.

- Uamrum hayal kırıklığına upramazsınız.

- Hakkını helal et .

- Helal olsun.

Dışardan sesizce adamları idirmeye başladık. Burak ile Ahmet Tan arkamdaydı ve seslerini duyuyordum

Burak

- Ahmet sence iyi mi yapıyoruz?

Ahmet kesin ve samimi bir ses tonuyla

- Merak etmeyin komutanım. Asena komutanım bir şey yapıyorsa vardır bir bildiği.

Benim dediklerimi sorgulamıyorlardı. Komutandan bağımsız kararlar alıyordum ama onlar benimle ölüme yürüyordu.

Dışardaki adamalrı indirmiştik içeri girecektim kapının önüne gelip Serdar ile birbirimize baktık.  Aynanda kapıyı tekemliyip kırdık.
............................................................................
İçeri girdiğimiz zaman en üst kata kadar indire indir çıkıyorduk. Ekibe seslendim.

- En fazla kişi burda olıcak yani vaz geçecekseniz bu son şansınız.

Serdar

- Asena şunu unutam biz kendimizden var geçsekte silah arkadaşlarımızdan vaz geçmeyiz.

Doğruldum silahı bıraktım.

- Güzel.

Dedim. Normal adımalra kapıya ilerledim. Ahmet

- Komutanım ne yapıyorsunuz? Açık hedef olacaksınız.

Kapıyı bir anda açınca herkes içeri hareket etti. İçeri giren tim şok olmuştu. Serdar

- Komutanım!?

İçerde kimse yoktu. Sadece Mit başkanı ve Albay vardı. Albay

- Tebrik ederim Tuğran timi sınavı geçtiniz.

Serdar

- Afedersiniz komutanım biz hiçbirşey anlamdık.

Albay bana baktı. Ben

- İçinde buluğumuz bütün bu durum Tuğran Timine yapılmış bir sınavdır. Elinizdeki silahlar daha önceden sahreleriyle değiştirilmiştir Vurduğunuz adamaları hepsi çelik yelekli komandolardan oluşmaktadır.

Burak

- Peki bu sınavın amacı nedir?

Başkan

- Şu andan itibaren duyacağınız herşey devlet sırrı olmakla birlikte Türkiye de bile sayılı kişilerin bildiği bir bilgidir. Ve bu u size söylemek için güven testi yapmak zorundaydık.

- Güven testi derken?

Dedi Sakar. Şaşkınlardı. Ben

- Bu bilgiyi eski timine vermiştim ama arlarınfan biri hain çıkmıştı. Şükür ki aralarında bu sırrı tek bilmeyen oydu.

Serdar

- Emredin komutanım ama bu sır nedir peki.

Başkan

- Önce yemin etmelisiniz.

Serdar time döndü. Hepsi tek tek yemin etti. Ben gülümsedim bir adım ilerledim.

Ay Yıldız' ın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin