Serdar'ın ağzından
Karargaha geri döndük ama Asena orada da değildi. Albya durum raporu verdim. Artık Asena'nın bizi kurtarmak için yakalandığını biliyorduk çok geçmeden yanımıza Yeşim geldi.
- Komutanım Tepe göz bizim ile irtibata geçti.
Hemen harakat odasına girdik. Tepe göz vardı. Asena'yı yakalanmış elleri ve ayakları bağlanmıştı. Adamın elinde bıyık bir pala vardı. Asena'ya bişey yapmışlar gibiyd kımıldayamıyordu. Adam
- Değerli Yüzbaşınıza iyi bakın.
Adam palayı kaldırdı ve pala güneşte parlarken Ben ve bütün tim.
- DUR!!!
.........................................................................
Adam durmamıştı. Palayı indirirken bir anda kamera kapandı. Biz dona kalmıştık. Albay- Yeşim irtibata geç hemen!!!
- Olmuyor komutanım.
Biz olduğumuz yere çöktük bu sırada ekran tekrar açıldı. Kameranın karşısındaki Asena'ydı. Kameraya yakındı. Yüzüne kan sıçramıştı. Baktı ve.
- Karargah eğer şu anda beni duyuyorsanız bir helikopter gönderin de geri döneyim.
Asen kameradan uzaklaşırken içimdeki mutluluk yüzüme yansıyordu. Sakar
- Ölmemiş.
Asena yerde kafası olmayan adama baktı. Ceplerini karıştırıp bir telsiz buldu. Biraz ayarıyla oynadı. Yeşim
- Komutanım. Bu sanırım o.
Albay telsizi aldı. Asena
- Yüzbaşı Asena Albayrak.
- Asena?
- Komutanım. Beni görebiliyor musunuz?
Bu sırada Asena kameraya bakmıştı. Yerde oturmuş ve görmemizi umuyor gibiydi. Albay
- Evet. Kurtulmuşsun?
- Evet komutanım. Lütfen bana Tuğran timinin karargaha geldiğini söyleyin.
- Yanımdalar sana bakıyorlar.
Asena kendini geriye atıp yere uzanmış oldu.
- Şükürler olsun ya rabbi. ... Komutanım. Burdan biraz uzakta °°° dağına bir helikopter gönderebilir misiniz?
- Tabi. Geldiğinde herşeyi rapor etmeni istiyorum.
- Emredersiniz.
Telsizi kapattı. Yanına aldığını gördük. Kamera kapanınca hepimiz rahatlamıştık ama bir çok soru vardı aklımda. Neden yalan söyledi? Tepegöz ile nasıl tek kaldı? Nasıl kurtuldu? nasıl öldürdü? Biz beklemeye başladık. Bir süre sonra helikopter indi. Asena hemen Albay ve bizim yanımıza geldi. Oturdu ve Albay
- Seni dinliyorum.
Asena
- Tuzağa düştüğüm zaman çıkamayacağım kesindi timi rikse atamadım bu yüzden gitmelerini sağlamalıydım ama biliyorum ki benim iyi olduğumu duymadan gitmiyeceklerdi. Bende onlara iyi olduğumu ve karargah dönmelerini söyledim.
Ben
- Peki Tepegöz ile tek kalma olayı?
- Tepegöz, Doktor ile birlikte çalışır genel olrak ama Doktor'un sözü daha çok geçer. Doktor, Tepegöz'den beni istedi. Tepegöz vermek istemiyince Doktor gelip kendi alacaktı bunun üzerinede Tepegöz beni alıp adamlarından ayrıldı. Kamerayı açmya başladığı zaman size bağlandığını anlamıştım. Ellerimi kurtarmak için parmağımı çıkardım. Adam kafama palayı vuracağı sırada geri kalkıp palayı sapından tutup geri çevirdim. Tepegöz'ün boynuna vurup kurtulum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Yıldız' ın Gölgesi
Non-FictionBölük üzgündü Berk'i gören Murat "Ne diye sırıtırsın pişmiş kelle gibi" dedi. Ve Berk bir nota mırıldandı. Ray Ray Ra Ra Ra Ray Ray Ray Ra Ra Ra Ardından bağırarak sözlerini söyledi Ey...