- Būtinai, o ko dabar mes sėdime mašinoje? Gi filmą varome žiūrėti.
- Varome - kai tai pasakėme abu kartu nusijuokėme ir nuėjome į jo namus, iš vidaus jie dar gražesni.
Mes su Niall visai gerai sutariam.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Rytas
Vakar vakarą su Niall smagiai praleidome. Be filmo Vandens forma pažiūrėjome dar kelis filmus kuriuos išrinko jis, po to paprasčiausiai kalbėjome.
Po kelių valandų pokalbių jis man paklojo lova, buvau galvojusi, kad tai bus tobula naktis, tačiau iš Zayn sulaukiau virš puse šimto skambučių ir žinučių.
Koks jam skirtumas, aš nesuprantu, jis sugadino man vakarą.
Kai pramerkiau akis, man reikėjo keletos akimirkų, kad susivokčiau kur esu ir kokioje lovoje aš guliu. Kai susivokiau nes nepajutau kaip mano veidą padengė šypsena iki ausų.
Apsirengusi ir pasinaudojusi svečių tuoleto kambariu nusileidau į apačią.
Gal Niall ten rasiu.
Jį radau virtuvėje, be marškinėlių, tik su pilkomis treninginėmis kelnėmis. Jis gamino pusryčius tikriausiai.
- Labas rytas - dar prikimusiu balsu atkreipiau jo dėmesį. Jis į mane atsisuko savo ryškiomis, mėlynomis akimis. Jos buvo ryškios lyg vandenynas.
- Labas rytas, kaip nuotaikos? Kaip išsimiegojai? - jo rytinis balsas tiesiog pasakiškas.
- Miegojau labai gerai, o nuotaika tiesiog pasakiška. Kaip tu miegojai?
- Kaip koks angelėlis, miegojau labai gerai ir saldžiai. - aš jam nusišypsojau, o jis man atgal - sėsk prie stalo.- aš paklausiau jo ir atsisėdau, jis tik mikliai prieš mane pastatė lėkšte su blyneliais, atsisėdo į vietą, kuri esa prieš mane taip pat pasiėmęs lėkštę su blyneliais
- Kaip viskas kvepia ir atrodo skaniai.
- Taip ir yra brangute, tik paragauk - aš ir paragavau, buvo tikrai labai skanu
- Wow, tikrai labai skanu, kaip šefas
- Aš profesionalus blynų kepėjas - prisidėjęs dešinią ranką prie širdies ištaręs šiuos žodžius jis mane prajuokino. Pamatęs, kad tai man juokinga dar pridėjo - žinok aš dar turiu įgūdžių.
- Nagi Niall, apšviesk mane
- Aš dar moku gaminti labai skanią kiaušinienę ir labai gerai moku iškepti bulves. Va taip pat labai gerai kartais moku pašildyti maistą. - tada ir jisai nesusilaikė, juokėmės kartu. Aš pamačiau labai didelę krūvą blynų ant stalo.
- Kam tiek daug blynų?
- Mūsų šutvė atvažiuos greitai.
- Tipo Harry, Louis, Liam ?
- Ir dar Zayn, turbūt prie Louis prisijunks ir Bebe
- Zayn? - jis pažiūrėjo į mane ir palinksėjo galvą - ups
- Kaip tai ups?
- Vakar biški nekaip išėjo tarp mūsų
- Kas buvo tarp jūsų? - jis atrodė susirūpinęs
- Vakar kai su tavim išvažiavau iš vakarėlio nepranešusi jam, kai tu buvai parduotuvėje jis man paskambino jis ant manęs užstaugė, kad su juo atvažiuoju, tada su kažkuo išvažiuoju ir kodėl it t.t tada aš ant jo užstaugiau atgal, kad ne jo reikalas ir, kad jis gali krušti kažkokią merkšę ir taip toliau.
- Tikrai kad ups
- Kodėl ups?
- Tu pati taip sakei ir Zayn yra labai ūmaus būdo
- Pastebėjau, ir jis turi pykčio problemų, ar ne?
- Aš neturiu teisės tai aptarinėti, bet taip, jis turi kažką panašaus
- Ne kas
- Būtent, tad geriausiai nesimaišyti jam kai jam bloga nuotaika.
Mes tesėme savo pusryčius. Po kokių penkių minučių į kiemą įvažiavo pora mašinų.
- O, jie jau čia.
Iš pirmos mašinos išlipo kūtvėla Harry. O iš antros mašinos Liam, Louis su Bebe. Louis su Bebe apsikabino ir taip mielai atrodė. Man pasidarė įdomu, o kur Zayn?
YOU ARE READING
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...