- Apie ką ten tavo mama kalbėjo? - Įvyko tai, ko labai nenorėjau. Jis išgirdo mano ir mamos pokalbį.
Aš nežinojau kaip pasiteisinti, nes nenoriu, kad jis žinotų apie tai. Tad tapau pikta, irzli.
-Ar tavęs niekas nemokė, kad negalima klausytis svetimų pokalbių?
- Na, buvo sunku neišgirsti, kai jūs taip garsiai kalbėjote ir plius aš dar buvau čia pat. Už neuždarytų durų ir prašau pasakyk apie ką jūs ten kalbėjote.
- Aš tau neprivalau aiškintis, tai mano problemos, o ne tavo. Tu man kas? Pažįstamas? Draugas? Tu ne koks vaikinas ar tėvas, kad tau aiškinčiausi. - po šių mano žodžių jis susinervavo ir atrodė labai piktas.
- Ar tau buvo labai sunku pasakyti? Būtina ant manęs kelti balsą? Man įdomu ir man rūpi. - jis pasakė tai labai švelniu balsu, nors atrodė piktas. Jis kiek atsileido ir iš lėto priėjo prie manęs, nežinia kodėl, bet aš jo kiek bijojau, tad stovėjau vietoje lyg įkalta.
Jis lėtais žingsniais apėjo aplink mane, atsistojo už manęs ir savo tvirtomis rankomis apglėbė mano pečius. Toks jo gestas mane kiek nustebino, bet į galvą šmėstelėjo prisiminimas iš vakar, tiksliau šiandien ankstyvo ryto. Kai jis mane laikė apsikabinęs ant tos kalvos.
Aš toliau stovėjau ir nieko nesakiau, tiesiog klausiausi jo kvėpavimo.
- Gerai, man reikia eiti namo, vakare kokią septintą būk pasiruošusi - aš pasižiūrėjau į jį klausiamu žvilgsniu - važiuosim į vakarėlį - jis žinodamas ko noriu paklausti atsakė man nespėjus net paklausti. Man jau kiek keista taip dažnai į vakarėlius važiuoti ar kur dažnai šiaip važiuoti, bet pasinaudosiu proga, turbūt ten bus ir Niall. Tas mielas blondinas.
Aš dar priguliau pamiegoti, reikia dar kažkiek nusnūsti.
>>>>>>>>>>>>>> Vakaras
Kai atsikėliau net nepastebėjau kaip atėjo vakaras ir man laikas jau ruoštis į vakarėlį. Tad pasidariau makiažą ir išsirinkau šiandienos aprangą.
Laukiau kol sulauksiu iš Zayn žinutės arba kol pats ateis manęs pasiimti.
Po penkiolikos minučių sulaukiau iš jo žinutės, kad jis laukia manęs prie mano namų. Tad man nusileidus į apačią sulaukiau klausimų lavinos. Ji klausinėjo kur susiruošiau kodėl aš taip ilgai miegu ir taip toliau. Paprastai jai atsakius į klausimus ir atsisveikinusi, bei pasakiusi, kad manęs nelauktų vakare išlėkiau pro duris. Čia jau laukė Zayn apsirenges nepriekaištingai.
Aš įsėdau į jo mašiną.
- Labai gražiai atrodai
- Ačiū, tu ne ką prasčiau - mes abu nusijuokėme kai aš tai pasakiau, atrodo, kad jam vėl gera nuotaika. Kol važiavome grojo muzika, jis dainavo, tad aš pagalvojau kodėl man neprisijungus prie jo.
Grojo daina Take Me To Church. Gerai, kad aš mokėjau šią dainą.
My lover's got humour
She's the giggle at a funeral
Knows everybody's disapproval
I should've worshipped her sooner
If the Heavens ever did speak
She is the last true mouthpiece
Every Sunday's getting more bleak
A fresh poison each week
'We were born sick, ' you heard them say it
My church offers no absolutes
She tells me 'worship in the bedroom'
The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you
I was born sick, but I love it
Command me to be well
Amen, Amen, AmenToliau kai buvo priedainis klausiausi tik jo, aš jau nebedainavau. Norėjau išgirsti dar kartelį tą jo pasakišką balsą.
---------------
ESTÁS LEYENDO
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...