10 dalis

202 10 1
                                    

  Toliau kai buvo priedainis klausiausi tik jo, aš jau nebedainavau. Norėjau išgirsti dar kartelį tą jo pasakišką balsą. 

I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life  

Negalėjau atsigėrėti jo balsu, tačiau jisai netikėtai išjungė radiją. Aš norėjau paklausti kodėl, tačiau jis atsakė man nespėjus kažką pasakyti.

- Mes jau atvykome, kai užeisime į vidų susiraskime saviškius - mes užėjome į vidų ir susiradome Niall, Louis, Liam ir Harry. Šį kartą louis buvo su mergina. Jie man ją pristatė, jos vardas Bebe Rexha. Pasirodo ji yra louis mergina, jie visai mielai kartu atrodo.

Mes visi susėdome ant sofos, Louis ir Bebe atrodė labai mielai, jis buvo apsikabinęs ją per liemenį ir laikė lyk didžiausią turtą

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Mes visi susėdome ant sofos, Louis ir Bebe atrodė labai mielai, jis buvo apsikabinęs ją per liemenį ir laikė lyk didžiausią turtą. 

Kurį laiką mes tiesiog sėdėjome ant sofos ir tiesiog kalbėjome, kol tuo metu aplink mus žmonės šoko ir gėrė. Aš sėdėjau viduryje Niall ir Zayn. Tas buvo kiek keistoka, po to kai Zayn mane buvo laikęs prieš tai, dar tą pačia dieną glėbyje. 

Zayn staiga pasikėlė ir nieko nesakes nuėjo kažkur. Tad man liko Niall. Mes smagiai šnekučiavomes, pasirodo turime nemažai bendrą. 

Niall pasiūlė kažko išgerti, tačiau aš atsisakiusi pareiškiau, kad šiandien nenoriu gerti. Jis mane suprato ir pasižadėjo, kad irgi negers.

Vienu metu atrodė, kad aš mačiau Zayn su kažkokia blondinę, ir buvau pagavusi jo žvilgsnį tačiau jis pamatęs mane su Niall smagiai leidžiant laiką kažkur išėjo nusitempdamas kartu ir tą blondinę. Man tas nepatiko, nes jis vedėsi ją į viršu, o viršuje yra miegamieji. 

Jeigu taip nori tegul kruša tą blondinę, su manim Niall.

- Niall, einame pašokti, nenoriu būti vienoje vietoje, noriu pajudėti.

- Gerai, einame - mes nuėje įsiliejome į šokančių minią, man reikėjo prasiblaškyti. Net nežinau kodėl susinervavau pamačiusi jį su ta kita mergina, jis ne mano vaikinas ar kas, kad rūpėtų, bet pripažinsiu. Aš jam jaučiu simpatija, taip pat kaip kaip ir Niall.

Mes su juo judėjome muzikos ritmu, aš jaušiausi laisvai ir keista, bet pasitikinti savimi. Visą laiką aš žvilgčiojau į Niall nepriekaištingą kūną, tokį tvirtą. Pastebėjau, kad jis irgi mane nužiūrinėjo, man tai visiškai netrugdė. 

- Gal nori pasišalinti iš čia? - jis man surėkė į ausį

- Kur tu nori pasišalinti?

- Galime varyti pas mane, pažiūrėsime kokių filmų, beabejo, jeigu tik tu neprieštarauji. - aš žinoma esu nieko prieš, bus proga pažiūrėti ar aš kiek Zayn įdomi.

- Man tinka - mes nieko nelaukdami susiruošėme išvažiuoti, aš Zayn nieko nesakiau. Su Niall važiuodami smagiai leidome laiką, dainavome. 

Jis sustojo prie parduotuvės.

- Ko mes čia sustojome? - kiek sutrikusi aš paklausiau jo

- Užkandžių, duh. Filmų maratonui reikia tinkamai pasiruošti. Tu palauk mašinoje, gal kokių specealių pageidavimų yra?

- Nėra jokių pageidavimų, tik ilgai neužtruk.- jis patraukė parduotuvės link ir stebėjau kaip įeina. Jeigu būčiau pasakiusi ko aš noriu, būčiau po to save graužusi. Praeityje turėjau didelių problemų su savo kūnu. Aš turėjau viršsvorį ir dėl to save graužiau. 

Tuo metu patyriau dideles patyčias, tai nuvedė iki nervinės anoreksijos, bolimijos. O toliau mintys savižudybei. Tai suprate tėvai mane išsiuntė į klinikas gydytis. Jie mane vertė valgyti ko nenorėjau ir svertis. Jie man neleido žiūrėti į svarstyklių numerius, kas negraužčiau savęs ir nesimarinčiau badu. Arba, kad nebandyčiau nusižudyti.

Klinikose mačiau kaip mano svoris vėl augo, kai jų manymu pasiekiau normas mane išleido namo, ir mama mane vertė valgyti.

Aš spiriojausi.

Iki kol nepamačiau jos verkiančios dėl manęs, tad teko kažkokiu būdu prisiversti valgyti. Kai pavalgydavau viską priverstinai išvemdavau, iki kol nepasidarė problemų su sveikatą. Tada mama mane perprato ir labai graužėsi, nenorėjau jos matyti tokios, tad tiesiog skaičiuoju kalorijas. 

Ir stengiuosi nepriaugti nei kiek svorio. 

Netikėtai išgirdau skambant mano telefoną.

 Zayn.

Teko atsiliepti.

- Kur tu po velnių esi? - ant manęs tkrąja to žodžio prasme Zayn staugė ant manęs

- Koks tavo supistas reikalas? - neatsilikdama aš irgi ant jo užstaugiau

------------------------

Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Место, где живут истории. Откройте их для себя