15 dalis

187 10 0
                                    

  Mane pažadino girgždesys. 

Jis sklido nuo lango, apsimiegojusi pasikėliau nuo lovos pažiūrėti kas ten.

Ten buvo Zayn. Jis bandė praverti langą, tačiau aš buvau jį užrakinusi. Parodžiau jam vidurinį pirštą, o jis bandė toliau atidaryti.

Susiradau lapą, markerį ir lipnios juostelės.

Ant lapo su markeriu užrašiau: ATSIKNISK.

Tą lapą priklijavau prie lango, kad jis matytų ir užtraukiau užuolaidas, krebždesys atrodo nurimo, turbūt pasitraukė nuo lango, aš negalėjau užmigti, tad į rankas pasiėmiau telefoną, buvo žinutė nuo Niall, jis paraše, kad laukčiau prie savo namų aštuntą valandą vakaro, liko penkios valandos, tad nusprendžiau dar panaršyti telefone, bet negalėjau, nes Zayn pradėjo man skambinėti, galvojau palauksiu kol apstos, tačiau jis skambino ir skambino.

- Kokio velnio tu man skambinėji? - atsiliepiau aš ir nelaukdama kol jis kažką pasakys užstaugiau ant jo.

- Pirma kodėl tu man suknistai neatsiliepi.

- Noriu ramiai pabūti, tad aš ir neatsiliepiu, dabar tu man atsakyk.

- Noriu ir skambinu.

- Nori ir skambini? Tada aš noriu ir neatsiliepiu.

- Kokia širšė tau įgėlė?

- Ne tavo supistas reikalas, duok man ramybę. Be to galėčiau aš taip pat paklausti kodėl atvažiuoji su manimi ir po to eini pistis su kažkuo?

- Su kažkuo? Noriu ir pisuosi, reikėjo man garą nuleisti.

- Tai eik pas tą su kuo buvai ir būk, kokio velnio tada aš reikalinga?

- Reikalinga, kad smagiai pabūti?

-Aš ne koks žaislas, kad kada nori tada žaidi, aš žmogus, kuris turi jausmus.

-  Nu ir ką tuo nori pasakyti? - jis mane labai nervuoja, reikia kažkokiu būdu jį paerzinti.

- Netrukdyk man, aš turiu kai ką daryti.

- Nu ir ką?

- Turiu ruoštis į pasimatymą - bum

- Su kuo?

- Ne tavo reikalas, tu gali eiti į pasimatymą su savo kekše.

- Aš tau neleidžiu eiti į pasimatymą.

- Tu man ne vaikinas ar kas, kad draustum

- O tu man ne mergina, kad draustum pistis 

- Aš tau ir nenurodinėju.

- Nepanašu

- Viso - ir atmečiau ragelį, kas jis mano esą?

>>>>>>>>>>>>>>>>>ZAYN POV.

Ji staiga atmetė ragelį.

Išgirdus, kad ji ruošiasi į pasimatymą, kažkas manyje suspurdė, jaučiau neapsakoma nerimą, nei iš to nei iš šio.

Kodėl ji taip elgiasi? Aš su ja važiavau į vakarėlį, o ji poto mane palieka.

Draugai sakė, kad ji matė mane einant į viršų su Džen. Ji man jau seniai kabinasi ant kaklo, įdėjo neaiškios mežiagos į gėrimą ir ta medžiaga taip trenkė į galvą, tad ji pasinaudojo tuo ir nusitempė mane į lovą. Tačiau kai mane nurenginėjo aš atsipeikėjau. 

Aprėkiau ją ir išėjau ieškoti Gigi, prieš tai dar Džen skėlus antausį. Kai neradau Gigi pradėjau klausinėti visų apie ją, jie man pranešė, kad matė ją išeinant su blondinu, aš jau žinojau, kad tai Niall. Kai susinervavęs jai paskambinau netyčia aprėkiau, tuo pačiu ją sunervuodamas.

Man jau nelaikė nervai, tad pranešiau draugam, kad rytoj niekur nevažiuosiu.

Susiradau kažkokią paleistuvę, nusivežiau į motelį ir ten ją gerai iškrušau, nuleidau garą, o ji ryte neišsineždino kaip sakiau ir atsiliepė kai skambino ji.

Gigi nenorėjo leistis į kalbas.

Aš kažką jaučiu Gigi, bet dar nežinau kas tai.

Gal simpatija?

Bet Zayn  Malik niekada nesusižavi kažkuom, bet ji kitokia nei visos, ji kitokia.

Galėčiau bandyti suartėti su ja, tačiau vėl padarysiu kokia nors klaidą ir neteksiu ko aš myliu ar kas man patinka.

Gal geriau nesistengti?

O gal viskas būtų kitaip?

Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Where stories live. Discover now