Vzala jsem si jídelní lístek a začala vybírat. Zvolila jsem špagety s nějakým syrovým přelivem a k tomu nějaký nealkoholický ovocný drink,, Takže říkáš že už se tam nebudeš muset vrátit?" Nahodila jsem téma, čím jsem prolomila trapné ticho,,Ne, už ne, prý jenom, v případě nejvyšší nouze, už mám své roky odpracované"usmál se, taťka nebyl nějak starý, jen si prostě odpracoval určité roky a teď už má klid,,To je dobře"pokývala jsem hlavou
,, Děkuju"poděkovala jsem když mi obsluha donesla jídlo, ihned jsem se do toho pustila,, Bože, kam to dáváš, vždyť jíš jak kyselina" zasmál se taťka,,To vycvičím"mávla jsem rukou a dál se cpala tou sýrovou dobrotou,,Je po tobě"zasmála se mamka na taťku,,To je a jsem na to pyšný" řekl s hrdým úsměvem.
,,Mami, můžu jít dneska na ten ohňostroj?" Zeptala jsem se a mamka kývla,,A s kým? S tím pěkným klukem, který ti namaloval tu cestu"usmála se na mě a táta zpozorněl,,Ne, s Nickem"odpověděla jsem,,Kdo je ten kluk?" A už je to tady, taťka a jeho ochranářský smysl
,, Kamarád z boxu"
,,Jo, tak kamarád"řekl taťka a schválně zdůraznil slovo kamarád,,Jestli ti ublíží tak se z něho stane nárazník" prokřupl si klouby na prstech nad čím jsem se zasmála,,Neboj, pokud mi někdy ublíží, z čisté kamarádského hlediska, samozřejmě, tak se o něho postarám sama" protočila jsem očima a napila jsem se. Kdyby jen věděl že jsem zamilovaná do Nicka.
**
Už přes půl hodinu vybírám co si vezmu na sebe, chci se mu líbit, nakonec usoudím, že pokud je mě něco cítí, tak mu na tom co mám na sobe nezáleží. Vzala jsem si úplné modré džíny, černé tričko s trošku hlubším výstřihem, rty si přetřela melounovým balzámem a vlasy si nechala rozpuštěné. Šla si ještě vyčistit zuby a pro jistotu jsem si do pusy vzala mentolovou žvýkačku, co kdyby byla pusa! Hodila jsem na sebe svůj bomber.
,,Tak já jdu!" Zakřičela jsem do obýváku, kde se naši dívali na televizi, ve které běžel jakýsi romantický film,, Užij si to a né že nám uhoříš" zakřičela na mě mamka, když jsem byla malá tak jsem se bála ohňostrojů, protože jsem se bála že to na mě spadne a já začnu hořet,, Pokusím se "prohlásila jsem při nazouvání bot a pak konečně opustila dům. Došla jsem až ke sloupu uprostřed náměstí a čekala, protože jsme tam měli s Nickem sraz.
,,Hailey" uslyšela jsem za sebou ten krásný hlas,,Nicku" usmála jsem se a pak se na něj otočila, neskutečně moc mu to slušelo, měl na sobě červeno černou kostkovanou košili a já si myslela že se za chvilku rozteču, šla jsem k němu a obejmula ho, tak jako vždycky, když ho vidím.,,Tak jdeme jak to neodpálí bez nás, ne?" Zasmál se Nick, je tak sladký! ,,Jo, to asi jo" skousla jsem si ret. Došli jsme na náměstí ,kde se měl ohňostroj odehrávat, rozhodla jsem se že mu to řeknu jakmile lidé začnou odpočítávat začátek ohňostroje, vím že to vypadá jako na silvestra, ale u nás se to tak dělá.
,,Deset" zakřičel dav.
,,Nicku, já ti musím něco říct" trošku jsem zařvala aby mě přes ten hluk slyšel, naklonil se ke mě aby mě líp slyšel.,, Já tě miluju" zakřičela jsem na něj přes lidi, kteří už odpočítávali a už byli už u šesti.
ČTEŠ
Different Way For Looking
Fanfiction,,Omluv se, boxérko" zašeptal mi blízko tváře, dech se mi zrychlil, přitom jsem už neběžela, stála jsem na místě a dívala se do jeho hnědých očí ,, Slyšíš , omluv se" řekl ještě blíž mé tváři. ,,Ani ve snu" zasmála jsem se a pak se jedním pohybem vy...