s i x t y - e i g h t

1.2K 42 13
                                    

--

,,Ale noták" povzdechla jsem si, když jsem viděla na naší oblíbené restauraci nápis Dočasně zavřeno. 

,,To je snad naschvál,  já měl zrovna chuť na ty špagety se sýrem" zakňučel tentokrát Niall, který pevně držel za ruce svého Harryho, stejně jako já Camerona. Oba dva s Niallem jsme měli na tváři nešťastný výraz, jen Cameron s Harrym to nesli velice dobře. 

,,Taky jsem se na ně těšila" řeknu ihned, když Sluníčko řeklo svoji myšlenku nahlas. 

,,Můžeme jít třeba někam jinam, tenhle podnik určitě není jediný, kde dělají sýrové špagety" navrhl  Cameron, my s Niallem jsme ale okamžitě zakroutili hlavou.

,,Nikde nedělají tak dobré špagety se sýrem jako tady" vysvětlila jsem mu, Niall jen přikyvoval. Možná si myslíte, že jsme to přeháněli, ale kdybyste ty špagety ochutnali, tak se chováte minimálně dost podobně.

,,Co kdybych vám ty dokonalé špagety uvařil, náhodou na ně znám recept"  usmál se Harry, a mně se zablýsklo v očích. 

,,Vážně? Jakto?" zeptala jsem se jemně nedůvěřivě, nevěřila jsem mu, že to budou přesně ty samé dokonalé špagety, které společně s Niallem naprosto milujeme

,,Když jsem byl ještě na střední , tak jsem si musel nějak přivydělat, takže jsem tady přes půl roku pracoval jako pomocný kuchař" usmál se znovu, až se odhalili jeho ďolíčky. Mé srdce uvnitř zaplesalo. Budu mít své špagety! Uvnitř jsem tancovala radostí.

,,Ty si poklad, Harry" zajásala jsem a pak ho pevně objala. Niall se hned přidal.

,,Už moc lásky" odtáhl mě od Harryho se smíchem Cameron.

,,Snad by si nežárlil na gaye" zasmál se tentokrát Harry, Cameron jen s úšklebkem pokrčil rameny a přitáhl si mě o něco blíž k sobě. 

Harry nasadil balící úsměv, na který bezpochyby sbalil Nialla. 

,,Zavolej mi" pošeptal směrem ke mně s telefonem, které ztvárnil pomocí své ruky. Jen jsem se zasmála. 

,,Dost srandiček, musíme ještě zajít do obchodu pro věci na ty špagety" utnul to Harry a my kývli. 

,,A taky pro zmrzku!" vykřikla jsem a pak jsem popadla Camerona za jednu ruku a Nialla za druhou, ten vzal zase Harryho a tak jsem je všechny táhla směrem k nejbližšímu obchodu. Nutně jsem potřebovala zmrzlinu.  

--

Seděla jsem společně s Niallem na stole u Harryho doma a jedli jsme snad největší balení vanilkové zmrzliny, mezitím co Harry vařil a Cameron se mu snažil, alespoň trochu pomoct. 

,,Už to bude?" zeptal se Niall snad už po patnácté, potichu jsem se nad tím zasmála. Když jde o jídlo, Niall nevnímá nic jiného.

,,Víš zlato, možná by to už bylo, kdyby si mi pomohl" zasmál se Harry, mezitím co míchal špagety.

,,Jenže já nemám čas, teď papám zmrzlinu"  obhájil se Niall a na důkaz své práce si do pusy strčil velkou lžíci zmrzliny. 

Cameron se na mě otočil a s úsměvem přišel ke mně otevřel pusu a já mu do ní strčila lžičku zmrzliny. Znovu se usmál a pak se vrátil ke své práci u plotny. Já se jen usmála, vážně jsem zamilovaná až po uši. 

,,Už to bude?" zeptala jsem se pro změnu já, cítila jsem se jak oslík ve Shrekovi, který se pořád ptal jestli už tam budou.

,,A dost, jak se ti dva dají vypnout?" zamručel Cameron, Harry jen zoufale pokrčil rameny.

,,Říkal ti Ni, že máme na zahradě bazén, mohli bychom si jít po jídle zaplavat."  navrhl Harry a já začala horlivě přikyvovat. Jenže pak jsem uvědomila, že nemám plavky.

,,Jenže já sebou nemám plavky" namítla jsem hned.

,,To přece není problém" zasmál se Cameron a hodil po mně laškovný pohled, já jsem po něm na oplátku hodila botu.  On jí však hbitě chytl a hodil zpět.  

,,Pitomče" vyplázla jsem na něj jazyk.

,,Mám sestru, zavolám jí, jestli by ti nějaké plavky nepůjčila." řekl Harry a já se spokojeně usmála.

,,Díky" Harry mávl rukou a vyndal ze skříně talíře, které podal Niallovi se slovy, že je má nachystat na stůl.

Já jsem nachystala příbory a pak jsme všichni usedli ke stolu.

,,Tak už se to nese" zazpíval Harry a naložil každému porci na jeho talíř.

Rychle jsem si vidličkou nabral první sousto a to jsem si ihned vložila do úst. Má ústa zažila tu známou dokonalou chuť a já se spokojeně usmála a když jsem očima zabloudila vedle mě, zjistla jsem že Sluníčko na tom není jinak.

,,Páni, je to fakt výborný" 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dneska trochu delší kapitola, napadlo mě, že bych mohla udělat jednu kapitolu z pohledu Nialla a nebo Harryho o tom jak se ti dva seznámili, co vy na to? Byl by o to zájem? Nebo se mám radši držet Hailey a hlavní dějové linky?

Jinak kapitola věnována @kristy2400  za veškerou podporu u tohoto příběhu. Děkuji.









Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat