Biologie skončila docela rychle a já společně s Niallem vyšla ven před učebnu.
,,Ale dobrý den, slečno" ozval se za mnou Nick a já se sama pro sebe usmála.
Miluju Nicka, jasně, že miluju Nicka!
Dala jsem si věci do skříňky, otočila jsem se na něj a Nick mi věnoval dlouhý polibek, který jsem mu oplatila.
,,Nesežerte se, prosím vás" zasmálo se vedle nás Sluníčko, my se mu ale moc nevěnovali.
,,Závidíš, protože tu sám nemáš Harryho" usmál se Nick a pak se dál věnoval mým rtům.
Niall už nic radši neříkal a tak Nick sám sobě v duchu uznal svoji výhru.
,,Robinsone" k mým uším dolehl káravý hlas naší učitelky, otráveně jsem protočila oči a podívala se jí do jejich skoro až černých očí, které zakrývaly tlusté sklíčka jejich hranatých brýlích.
,,Ano, paní učitelko?" zeptal se až přehnaně mile Nick.
,,Dneska přišel nový žák, jelikož máte čas na to vyměňovat si sliny se slečnou Paddington, tak ten čas využijete nějak rozumně a půjdete toho nového žáka provést po škole" úsmala na Nicka a ten se na ní díval nic neříkajícím pohledem, ale já moc dobře vím, že v duchu minimálně milionkrát protáčí oči.
,,Tak po škole, Hailey" otočil se zpátky na mě a chtěl mi dát pusu.
,,Robinsone, žák čeká v ředitelně" vyrušil nás zase hlas té ropuchy, Nick začal bez zvuku napodobovat její obličej a já měla co dělat, abych nevyprskla smíchy. Nick pak už jenom s lehkým zamáváním odešel do ředitelny, kde čeká nový žák.
,,Tak pojď, Nialle" usmála jsem se a zavěsila jsem se na jeho rámě.
,,Ley!" uslyšela jsem za sebou ženský hlas a já už jen podle přezdívky věděla, že se jedná o mojí blonďatou kamarádku Abby.
,,Ahoj, Baby" usmála jsem se na ní a snažila se nedívat na její cucflek, který se jí krásně rýsoval na krku.
To tam Cameron musel být přisátý pěkně dlouho.
,,Čau, Sluníčko" usmála se i na Nialla a dala mu jemnou pusu na tvář, to je celá Abby.
,,Kde je Nick?" zeptala se, když se stejně jako já zavěsila do mého ramena.
,,Šel provést nového žáka po škole"
,,Jasně žák, viděla jsem jí před školou, hubená španělka s minisukní" zasmála se Abby a já se cítila tak nějak provinile za to, že ani nežárlím.
,,Třeba bude hodná a budeme mít novou kamarádku " zaradoval se Niall a já poděkovala bohu za to, že mám tak užasného kamaráda, jako je Niall.
Když tak na to vzpomínám potkali jsme se úplně náhodou.
Niall se nově nastěhoval do našeho města a zmateně se mě ptal na to, kde může co nejblíže koupit rohlíky.
Jen jsem se pousmála nad tou vzpomínkou a dala Niallovi jemnou pusinku na tvář, ten se na mě s pravým úsměvem otočil a taky mi jednu pusu věnoval
,,Asi už půjdeme na hodinu, co vy na to?"
Takže jsme jako pravý vojáci vykročili na bojiště.
-----------------------------------------------------------
~Reklama~
Xdddd
Jestli by jste měli zájem, tak na mém profilu najdete Narry fanfikci, nemá to sice nic společného s tímhle příběhem (mimo spisovatelky, samozdřejmě), ale za mrknutím jedním vaším očičkem to stojí.
Miluju vás, krásky moje!
ČTEŠ
Different Way For Looking
Fiksi Penggemar,,Omluv se, boxérko" zašeptal mi blízko tváře, dech se mi zrychlil, přitom jsem už neběžela, stála jsem na místě a dívala se do jeho hnědých očí ,, Slyšíš , omluv se" řekl ještě blíž mé tváři. ,,Ani ve snu" zasmála jsem se a pak se jedním pohybem vy...