t w e n t y - t w o

2.8K 81 2
                                    

,,Tak co říkal?" zeptal se mě nedočkavě Nick, nad čím jsem se uchetla,

,,Říkal že jsem jedna z nejchtřejších, co kdy učil" zasmála jsem se a pokroutila hlavou

,,To si, co by chytrá holka řekla, na nabídku líbat se s průměrně chytrým žákem na zachodcích školy?" zeptal se svůdně Nick a já si skousla ret.

,,Vysoko inteligentí dívka přijímá nabídku od průměrně chytrého žáka" zasmála jsem se a pak jsem ho chytla za ruku a vedla ho do jedné z kabinek, protože už začalo vyučovaní, tak na záchodech nikdo nebyl.

Nick se mi trvdě přilepil na rty a já mu zapletla ruce do vlasů, líbal mě s láskou, ale zároveň s vášní, která kolovala v našich tělech. Nick mi zajel rukama na můj zadek, který stiskl ve svých dlaních, momentalně nám bylo uplně jedno, že začíná hodina, na které by jsme měli oba být.

,,Robisone?" uslyšela jsem za námi přísný hlas, Nick se ode mě odtáhl a tak se i mně naskytl pohled na naší učitelku chemie.

,,Slečna Paddington, jak jinak, takže oba do ředitelny" ukázala na dveře a já se smíchem a Nickem za ruku kolem ní prošla.

,,Tak to nám nevyšlo" zasmál se Nick, hned jak jsme vyšli ze záchodů.
Otočila jsem se na Nicka a zamilovaně jsem se na něj koukla, pořád mi jaksi nesedí, že zrovna já mám takový štestí.

,,Těšíš se na chatu?" zeptal se mě a nabídl mi žvýkačku, když jsem si od něj vzala, vzal si i on a strčil si jí do pusy.

,,Moc, ale stejně to bylo nejlepší, když jsme byli malí, vždyť ten alkohol nám přece ani tak nechyběl, prostě jsme hráli stolní hry, povídali si strašidelné historky a pak jsme se potají vyplížili, aby jsme si mohli nazí zaplavat v jezeru za chatou" zasmála jsem se poněkud smutně.

,,Klidně si s tebou zaplavu nahej v jezeře" zasmál se laškovně Nick a i mně se na tváři vytvořil ušklebek.

,,Vy tam ještě nejste, honem, musím zpátky na hodinu" sepla ruce učitelka a trochu nás popohnala do ředitelny.

,,Máme tady Rómea a Julii, kteří si radši projevujou lásku na záchodech než radši aby šli na hodinu" učitelka nás strčila do ředitelny, kde na nás čekal vysmáty ředitel.

,,Co vám na to mám říct?" zasmál se a pak se zvedl z vrzající židle a opřel se ještě o víc vrzající stůl.

,,Taky jsem byl mladý a věřte nebo ne, kvůli tomuhle jsem byl v ředitelně pečený vařený" zasmál se a mně se trošku zvedl žaludek.

,,Takže běžte, ale příště si dávejte větší pozor" rukou nás vyhnal ze ředitelny a my mile rádi poslechli, myslím si, že jsem se o našem ředitely dozveděla, co jsem rozhodně nechtěla.

,,Tak to bylo divný" zasmála jsem se a zakryla si pusu, aby to nešlo slyšet až do ředitelny.

,,Myslím, že divný, je slabé slovo" zasmál se i Nick a vydal se ke skříňce, kde si vzal jiné věci, protože se pomalu už blížil konec hodiny.

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat