Bylo něco málo po půlnoci a my s Cameronem jsme pořád leželi vedle sebe a jen si povídali.
,,Víš, Camerone, jsi si jistý, že do toho chceš semnou jít? Já- já prostě kvůli mé minulosti nejsem zralá na to, aby jsem s někým spala. Navíc tady nejde jen o sex, tady jde o náhle dotyky, o mé noční můry, o mé spouštěče záchvatu, je- je toho spoustu" podívala jsem se na něj, ruce jsme měli propletené což mi připadalo milé a uklidňující zároveň.
,,Boxérko, dám ti tolik času, kolik budeš potřebovat" přitáhl si mě na klín jako malou holčičku, hladil mě po vlasech a sem tam mi vlepil do vlasů či na čelo malý polibek.
,,Opravdu?"
,,Naprosto" strčil mi pramen mých hnědých vlasů za ucho a já se nad tím uculila jak zamilovaná puberťačka.
,, Nemáš ani ponětí, jak dlouho jsem na tohle čekal "
,,Tak proč ta Abby?" můj hlas měl znít vyrovnaně a že je mi to vlastně jedno, místo toho to znělo spíše žárlivě, proto se Cameron zasmál.
,,Chtěl jsem na tebe prostě zapomenout, měla si a pořád máš Nicka, navíc, když si ma tak elegantně naznačila, že mám jít k šípku, jsem si myslel, že tudy cesta nepovede" zasmál se.
,,Půjdeme na chvíli dolů?" zeptala jsem se ho mile a on skoro okamžitě kývnul.
Sešli jsme teda spolu dolů, ruku v ruce jako právý a nefalšovaný pár.
Přišli jsme spolu až k sedačce, kterou pořád okupovali Cameronovi kamarádi.
Nash, který ještě před chvíli spal jak zabitý se s Shawnovou pomocí vzbudil.
,,Jak dlouho jsem pro pána krále spal?" vytřeštil ze sebe Nash, když si všimnul našich propletených rukou.
,,Konečně, už jsem myslel, že se nedočkám" ozval se Matt.
,,To byla pořád samá Hailey tam Hailey sem, Hailey je tak chytrá, Hailey je tak milá, Hailey je tak sexy!" Matt začal mluvit pisklavým hlasem, čím měl asi napodobit Camerona, ikdyż neúspěšně. Začala jsem se smát a Cameron se vražedně podíval na Matta, který se usadil přímo naproti nám.
,,Ticho!" rázně zavelil Cameron, což všechny včetně mě rozesmálo ještě víc.
,,Ale, ale, pán se nám zlobí, bacha ať ti nepraskne cévka!" poplácal ho Matt po hlavě jako poslušného pejska, Cameron jenom něco rozzlobeně zamumlal.
,,Boxérko, chceš něco k pití?" zeptal se mě Cameron mile a já kývla ani se mě nezeptal, co chci a už odcházel k baru asi to měl vymyšlené.
,,Takže ty!" škytl Shawn a ukázal na mě prstem, bylo vidět, že má už v sobě spoustu alkoholu.
,,Ano?"
,,Co máš v plánu s našim Camíkem?" zvedl se ze sedačky, přišel až ke mně k sedačce a posadil se blízko mě.
,,Protože je to sice debil, ale kdyby si mu ublížila, tak bych tě asi zprovodil ze světa" řekl mi opile a já musela uznat, že je pěkný, že mají mezi sebou takový vztah.
Pak se ke mně naklonil jakoby mi svěřoval plán na sestavení atomové bomby.,,Já ho mám totiž mocinky moc rád, ale pšššt " zašeptal mi do ucha, a pak si přiložil prst ke svým rtům na náznak toho, že je to tajné.
,,Neboj, postarám se ti o něj, slibuju"
ČTEŠ
Different Way For Looking
Fanfiction,,Omluv se, boxérko" zašeptal mi blízko tváře, dech se mi zrychlil, přitom jsem už neběžela, stála jsem na místě a dívala se do jeho hnědých očí ,, Slyšíš , omluv se" řekl ještě blíž mé tváři. ,,Ani ve snu" zasmála jsem se a pak se jedním pohybem vy...