e l e v e n

3.6K 95 8
                                    

**
,, Dobré ráno, lásko"zašeptal mi do ucha Nick,, Dobré" oplatila jsem mu a políbila jsem ho na tvář,, Zlatíčko, moc mě to mrzí, ale musím jít domů, už tak dostanu vynadáno , že jsem tu přespal"zasmál se a já kývla na náznak souhlasu.
,, Jasně, utíkej, stejně jsem chtěla jít na box" usmála jsem se a vylezla jsem jenom v kalhotkách a tričku z postele.
,, Jsi neskutečně moc krásná" vydechlo za mnou to moje zlatíčko
,,A ty hrozně kecáš" zasmála jsem se,, Nekecám, ani trochu" zvedl dva prsty, jako ve skautech.

,,Ehm, mohl by ses otočit"

,,Ale notak, takhle je to mnohem lepší" namítl, ale i tak se otočil. Sundala jsem si podprsenku a vyměnila jsem jí za sportovní, oblékla si mikinu, legíny. Rychle jsem se otočila a viděla Nicka, který nestihl hlavu otočit zase zpátky.
,,Ty ses díval, já tě zabiju"zasmála jsem se a skřížila jsem si ruce na prsou.
,, I kdyby si mě teď zabila tak by to stálo za to." Prohodil s úšklebkem.
,, Jseš blbeček" hodila jsem po něm polštář,Nick ho však chytil a pak zpoza něj vykoukl.
,, Tvůj blbeček" ušklíbl se a já se na něj usmála.

,,Jenom můj blbeček" obmotala jsem moje ruce kolem jeho krku a dala mu dlouhou pusu na jeho narůžovělé rty.
,, Už musím, zlatíčko" zasmál se, když jsem ho objala a nehodlala ho pustit.
,,Ne, nemusíš"zabořila jsem hlavu ještě víc do jeho trička, Nick se znovu zasmál a společně semnou omotanou, kolem něho jako klíště si šel pro kalhoty a tričko, když se už po třetí snažil marně navléct přes mě tričko, tak jsem z něho seskočila. Doprovodila jsem ho ke schodům.
,,Tak pá "políbila jsem ho na tvář a zavřela za ním dveře.

,, Takže ty a Nick?"

,,Jo, mami, já a Nick" zasmála jsem se nad její poznámkou a do ruky uchopila jablko, do kterého jsem se zakousla.
,,A já jsem myslela že skončíš s tím usměvavým chlapcem" zakroutila nevěřícně hlavou.
,, Zdání občas klame, jdu do -" nestihla jsem to doříct.
,,Boxu"dokonočila za mě mojí větu a usmála se,, Máš mě přečtenou"dala jsem ji za pravdu, zase jsem ukousla kousek jablka,,Tak já tedy jdu"oblékla jsem si tlustou a velkou mikinu, zamávala jsem se, vzala jsem si batoh, do kterého jsem rychle hodila mobil a peněženku.
Pití si koupím cestou.

Pomyslela jsem si a vzala si batoh,,Kampak kráčíte, mladá paní?" Zeptal se mě hlas, který jsem hned poznala. Cameron,, Ale jen do boxu, mladý pane" odvětila jsem, hrála jsem to s ním,,To tam na vás určitě čeká nějaký mladý, inteligentní a bezpochyby okouzlující mladík, že?" Zakřenil se na mě a já se trochu uchechtla,,Ne, to ne, jen jedno malý pako" zasmála jsem se a po očku sledovala Cameronovu reakci,,Copak se vám ten mladík nezdá pěkný?" Pronesl s úšklebkem,, Pěkný, to on je" pronesla jsem a viděla jsem Camerona jak se vítězně usmál,,Ale co na tom, když je blbý jak poleno"vyplázla jsem na něj jazyk pak se smíchem rozeběhla ,,Ty mrňavá" zasmál se taky a hned se rozeběhl za mnou, zastavila jsem se až před boxovacím studiem, kde mě Cameron dohonil, dal mi ruce nad ramena, takže mě 'uvěznil'.

,,Omluv se, boxérko" zašeptal mi blízko tváře, dech se mi zrychlil, přitom jsem už neběžela, stála jsem na místě a dívala se do jeho hnědých očí,, Slyšíš , omluv se"řekl ještě blíž mé tváři,,Ani ve snu"zasmála jsem se a pak se jedním pohybem vymanila z jeho 'sevření'.

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat