f o u r t y - f i v e

2.1K 69 32
                                    

Škola ubíhala neskutečně pomalu, navíc jsem už po zbytek školy neviděla Nicka, asi šel někam s tou novou holkou, bylo divné, že je mi to vlastně jedno.

Vyšla jsem před školu a čekala na smluveném místě na Nicka, slíbil mi, že mě před boxem vezme na zmrzku.

,,Hailey!" uslyšela jsem po chvíli jeho hlas, schovala jsem si mobil do kapsy a otočila jsem se na Nicka, který za sebou vedl moc hezkou holku.

,,Hailey, tohle je Alexis, nová žačka, Alexis, tohle je Hailey, moje přítelkyně "usmál se Nick, s největší slušností jsem Alexis podala ruku a ta se na mě opravdu pěkně usmála, vypadá mile.

,,Říkal jsem si, že by mohla jít s náma na zmrzlinu, jelikož tu nikoho nezná" navrhl Nick.
,,Jestli ti ti vadí, Hailey, já klidně půjdu domů" zadrmolila s úsměvem hned jak Nick domluvil, já však neměla jediný důvod nesouhlasit s nápadem, takže jsem zakývala hlavou na stranu a ještě slovy podtvrdila, že mi to opravdu nevadí.

,,Odkud si se přistěhovala, Alexis?" zeptala jsem na opravdu ohranou otázku.

,,Ona je z Los Angeles" skočil do řeči Nick, byl uplně unešený.

,,Chapeš to z Los Angeles!" vyjekl omámeně a já se začala tvářit lehce nervózně.

,,Co tě donutilo se přestěhovat z města snů zrovna sem?" zeptala jsem se smíchem a aji Alexis se zasmála.

,,Moje rodiče se rozvedli, protože si taťka našel nějakou mladou holku a mamka v tom městě nechtěla už být a tady má mamka sestru" usmála se a zastavila se protože jsme zastavili před zmrzlinou.

,,To mě mrzí" pohladila jsem ji po rameni a pak si sama vybrala zmrzlinu.

Alexis je opravdu milá a vtipná, proto hodina s ní uběhla ani nevim jak.
Za chvíli jsem už musela jít, dneska mám po strašně dlouhé době hodinu s trenérem. Už skoro všechno umím, takže s ním už nemám hodinu tak často, jak třeba před rokem.

I tak se ale hrozně ráda učím novým věcem a navíc ten trenér je hrozně fajn a vždycky se s ním hrozně nasměju.

Vzala jsem si z domu svoji tašku na box, kterou jsem už měla předchystanou a jelikož jsem lehce nestíhala tak jsem cestou běžela.

Lehce udýchaná jsem doběhla až do box studia a když jsem byla převlečená vešla jsem k pytlům, kde už stál můj nabušený trenér.

,,Hailey!" trošku zakřičel s úsměvem, úsměv jsem mu oplatila a pak mu spadla do objetí, které mi hned opětoval až jsem nemohla dýchat.

Máme mezi sebou opravdu úžasný vztah, který je už spíše kamarádský.

,,Dneska si dáme pořádně do těla, co ty na to?" zasmál se a pak na zatnul svaly, což jsem po něm se smíchem zopakovala.

Začali jsme rozcvičkou, pak jsme přesli k  posilovaní, které bylo opravdu hodně vyčerpávající až jsme došli k nové technice úderů, kterou jsem si jako každou zamilovala a pak ještě nové krytí rány, bylo toho prostě požehnáně.

______________________________________

Co vám dneska vykouzilo úsměv na tváři?

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat