n i n e

3.4K 109 3
                                    

,, Cože mě?" Nevěděla jsem jestli je překvapený, nebo mě jen neslyšel,, Já tě miluju"zopakovala jsem mu ty tři slova a on se na mě zařazeně podíval,, Už něco přes půl roku. Samozřejmě chápu, když mě odmítneš, protože někoho určitě už máš a já navíc nejse-" začala jsem se do toho zamotávat, ale Nick se jen usmál a přerušil moje blábolení polibkem a  za námi se spustil ohňostroj. Usmála jsem se a rukama jela do jeho  nádherných vlasů.

Určitě v ohňostroji nechyběla pohybující se čísla, ale já mohla vnímat jenom jeho pohybující rty na těch mých. Určitě tam byly aji točící spirály, ale já jsem vnímala jenom jeho ruku, která se mi obtáčela kolem pasu. Určitě by mi ohňostroj vykouzlil úsměv na tváři, ale já jsem mnohem radši uvítala variantu, usmívat se do polibku,,Taky tě miluju, už taky strašně dlouho" zasmál se a pak mi věnoval ještě jeden polibek, který jsem mu ihned opětovala. Ohňostroj skončil a s tím i náš polibek, sice jsem ohňostroj vůbec neviděla, ale ani trochu mi to nevadilo. Usmívali jsme se na sebe a já si z nervozity skousla ret.

Zasmál se a propletl si se mnou prsty na náznak že odteď už jsem jenom jeho. Ruku jsem mu stiskla a on pochopil že s tím souhlasím,, Dáme si čokoládu" Zasmála jsem se a táhla ho k nejbližšímu stánku s horkou čokoládou, byly tady všude, kakao je tady bráno něco jako předvánoční punč,,Jednou horkou čokoládu s marshmallownama" usmála jsem se a začala vytahovat peněženku,,To je dobrý já to za tebe zaplatím" řekl rozhodně Nick,, Přece za mě nebudeš platit" zakroutila jsem hlavou a už chtěla podat paní za pultem požadovanou částku. Nick přiložil své rty na ty mé a tím mě úplně odměkčil, podal paní peníze a mě mojí čokoládu,,Jak to děláš?" Zasmála jsem se a naštvaně si založila ruce na prsou,, Prostě tě mám omotanou kolem prstu" naklonil se a trochu z mojí čokolády upil,,To máš pravdu"uznala jsem a propletla jsem si s ním ruce a vyšli jsme směr dům.

,, Chceš jít ke mě?" Zeptala jsem se ho a hlavou pokynula k baráčku za námi,,Nebude to vadit mamce, že si vodíš kluky domů"nervózně se poškrábal na zátylku,,Ale ona přece neví že spolu chodíme" ďábelsky jsem se usmála, což vykouzlilo úsměv aji Nickovi, který mě plácnutím přes zadek popohnal domů, šla jsem a on si mě ještě zezadu prohlížel,,A tohle všechno je teď moje"zakroutil nevěřícně hlavou a sjel mě pohledem od zhora dolů.

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat