e i g h t e e n

2.8K 89 17
                                    

**
,,Asi bych už měl jít" řekl Cameron, když skočil film, jako na zavolanou se spustil snad ten největší slejvák, který tohle město zažilo.
,,Ale vždyť hrozně prší" zasmála jsem se po očku sledovala déšť, který se snad ještě víc zesiloval.
,,Co mám dělat?" Zasmál se Cameron a já s ním. Šel ke dveřím a vzal si bundu, nazul boty.

,,Cameronku, kam jdeš, přece nepůjdeš v dešti" usmála se mamka, myslím si, že si Camerona oblíbila.
,,Ale musím, paní Paddington, "zasmál se Cameron a já to všechno jenom pozorovala.
,,Tak tady přespi zavolej mamce, že tu spíš a ráno vstanete dřív a učení si vezmeš." Usmála se mamka a mě se na tváři chtíc nechtíc vytvořil úsměv.

,,A nebo nemusíte do školy vůbec, jednou se přeci nic nestane, no ne?"

,,Tak pokud vám to nevadilo" zamumlal nervózně Cameron.
,,Ale vůbec ne, jinak bych ti to nenabízela" zasmála se mamka a Cameron se koukl na mě, jestli taky nejsem proti.
,, Klidně, ale varuju tě mluvím ze spaní" zasmála jsem se a pak se koukla na hodinky, které ukazovaly půl šesté, celý den nějak hrozně rychle utekl.
,,Tak to se stihneme kouknout ještě na ledový království a taky na Rebelku" vyhrkla jsem nadšeně.
,,To jsem šťastný" zasmál se Cameron a vytáhl mobil, aby napsal mamce zprávu.
,,Já vím"přeslazeně jsem se na něj usmála.
Šla jsem do kuchyně, kde jsem pobrala všechny sladkosti a slané dobroty, které jsme doma měli a vynesla to nahoru, potom jsem se ještě vratila pro pití a pro Camerona.
,, Já budu spát na zemi a ty na posteli, ok?" Navrhla jsem,když jsme vešli do mého pokoje , vždycky mi přišlo blbý aby návštěva spala na tom horším.
,,Ale proč, vždyť se v pohodě vlezeme na tvoji postel oba" pokrčil rameny a zadíval se na mojí velkou postel.
,,Hele, to ne, já mám kluka" skřížila jsem si ruce na prsou.
,, Však to že spolu dva spí na jedné posteli hned neznámená že se spolu vyspí, ale chápu, zase myslíš jenom na to jedno" zasmál se Cameron a pak dopadl do postele.
,,To není pravda, ale spát v jedné posteli nepřipadá v úvahu"zakroutila jsem hlavou.
,,Proč ne? Bojíš se že by si mi neodolala?"skousl si ret a nepatrně se usmál.

,,To jo, úplně se třesu, z toho jak se musím ovládat"

,, Tušil jsem to"

,,Ne, Camerone , fakt to tím není" zasmála jsem se.
,,Tak to dokaž" Cameron si založil ruce na prsou.
,,Okej, dobře, jak myslíš, spím s tebou"
Zvedla jsem ruce na náznak toho že se vzdávám a sedla si vedle něj. Vzala jsem si na klín notebook a s otázkou jsem se otočila na Camerona

,,Tak co si teda pustíme jako první?"

,, Annabelle 2"vyhrkl nadšeně a já záporně zakroutila hlavou.
,,K tomu mě v životě nedonutíš" významně jsem zakývala hlavou na stranu aby pochopil že s jeho nápadem nesouhlasím.
,,Ale prosím tě, není to děsivý, fakt, přísahám" zvedl dva prsty jako při skautech.
,,Ale když pak nebudu moct usnout, budeš mi až do půlnoci zpívat ukolébavky" založila jsem si ruce na prsou a nepatrně naklonila hlavu na stranu.
,, Dobře, budu ti až do půlnoci zpívat ukolébavky"zasmál se a pak pustil již dlouho zmiňovaný film.

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat