t w e n t y - e i g h t

2.5K 76 33
                                    

**
,,Hej, lidi, co si zahrát flašku?" zeptala jsem se těch mrožů, kteří se už třetí hodinu váleli na sedačce.

,,Není nám deset, Hailey" zasmála se Abby.

,,Říká ta, co se teď právě díva na Spongeboba" založila si ruce na prsou.

,,Hele, Spongeboba do toho nepleť! On je bůh!"

,,Tak pojď me, honem" protáhla jsem poslední slabiku a oni zabručeli, ale i tak se zvedli a sedli si na zem do kruhu.

,,Toč Noelle" pobídla jsem ji, protože mi přišlo,že se pořád ještě trochu stydí.

Noelle zatočila padlo to na Harryho a Nicka.

,,Pravdu nebo úkol?" zeptal se Harry a Nick se zamyslel.

,,Pravdu"

,,Spal si už s Hailey? "Zeptal se já se zakuckala, ikdyž jsem neměla čím. Vrhla jsem po Harrym vražedný pohled a on se nevinně usmál.

,,Ne"

,,Dobře, točíš" pobídl ho Harry a Nick zatočil padlo to na Noelle a Nialla.

,,Pravda nebo úkol?"

,,Úkol"

,,Napiš prvnímu v kontaktech, že máš průjem a potřebuješ donést toaletní papír"Niall se ďábelsky usmál a já se musel pousmát nad jeho radostí, z toho jaký vymyslel úkol.

,,Adell, moje nejlepší kamarádka" zasmála se Noelle a ukázala nám její kontakt.

Noelle něco naťukala do mobilu a pak zatočila flaškou.

Padlo to na mě a Abby už jen z principu jsem si vybrala úkol.

,,Dej si panáka" měli jsme sebou jen asi dvě flašky vodky, je vtipné, že jako jediná z nás nejsem ještě plnoletá, ale dostala jsem tento úkol.

Vzala jsem si flašku a přiložila jsem si ji k ústům, lokla jsem si možná víc než bylo třeba a pak jí položila.

Netrvalo dlouho a všichni jsme v sobě mi minimálně tři panáky a všichni už byli v lepší náladě.

Zatočila jsem, Nick a Emma.
Emma si kupodivu vybrala úkol.

,,Poslepu nalič Harryho"

,,Hej" zasmál se Harry.

,,Ale prosím tě, bude ti to slušet, věř mi"

Emma vyběhla nahoru a za chvíly se vrátila s kosmetickou taštičkou rozvázala jsem si svůj šátek, který jsem měla obmotaný kolem čela, tenhle doplněk se mi líbil působil vcelku jemně, ale zároveň i drsně, tím, že jsem si rozvázala ten šátek zapůsobilo, že mi moje vlasy volně spadly do obličeje, obmotala jsem šátek kolem Emmininých očích, tak aby neviděla a pak jsem si znovu sedla hned vedle Nicka, který si semnou propletl prsty, jen jsem se na naší spojenou ruku usmála. Působí to mile.

,,Au, moje oko" zařval Harry a tím mě probudil z mého transu a já se podívala na Harryho, kterému se na oku rýsovala černá linka, která byla na to, že byla poslepu byla dost dobrá.

Emma vzala rtěnku, pro Harryho bylo docela neštěstí, že Emma se z nás všech malovala nejvýraznější z nás, proto Harry už měl na rtech a vlastně všude kolem pusy rudou rtěnku.

Harry vypadal vtipně, Emma si sundala šátek a začala se neskutečně smát až přepadla na záda, válela se smíchy po zemi a když jsme si už konečně mysleli, že se uklidnila se podívala na Harryho a všechno to začalo od znova.

Harry zatočil flaškou a spadlo to na mě  a Nialla.

,,Zatancuj Harrymu na klíně" pověděla jsem s klidem, když si Niall vybral úkol, skoro nikdo tu pravdu nevybírá, je potom větší sranda. Harry skoro až slyšitelně polkl.

,,Cože?"

,,Ale prosím tě, určitě si to už někdy dělal" ozvala se Abby.

,,Tak do toho, baby"  pobídl ho Harry.

Niall se nakonec vyhoupl na Harryho klín a začal tančit, celý kroužek ho povzbuzoval křičením, tleskáním a vlastně vším, co jim přišlo vhodné.

Když Niall skončil Harry si rychle ze sebe stáhl mikinu a hodil si jí na klín.

,,Musím na, ehm, záchod, hn- hned se vrátím" zakoktal se Harry a hned se zvedl.

,,Pomůžu ti" vyskočil Niall,,Hrajte chvíly bez nás" oba odešli a všichni věděli, co se teď na záchodě bude dít.

,,No, třeba Emmo, toč"

Padlo to na Noelle a Camerona.

,,Tak, co bych ti dala za úkol, bratránku" škytla asi toho měla dost.
Navíc, Cameron ani neříkal, že chce úkol.

,,Polib Hailey"

______________________

Kapitola věnována lucy_food_lover za nejlepší nápady na úkoly.

Different Way For LookingKde žijí příběhy. Začni objevovat