,,Tak co si dáš, boxérko?" Zeptal se mě, když jsem už hrozně dlouho kmitala očima po zalaminovaným papírem.
,, Nejspíš, asi si dám ten jejich vyhlášený stejk s hranolky" zazubila jsem se na něj a pak jídelní lístek odložila.
,, Počkat, vždyť to je xxl porce, to přece nesníš" podíval se na mě nedůvěřivě.
,,Ale sním, věř mi, že to všechno vycvičím" zasmála jsem se, podívala jsem se na Camerona a ten se na mě krásně podíval.
,,Co se na mě tak díváš?" Zasmála jsem se Cameron jen zakroutil hlavou a zase zabořil zrak do jídelního lístku.
,, Dobrý den, máte vybráno?" Zeptala se postarší servírka, vlasy měla sepnuté do vysokého drdolu a působila mile.
,,Ano, dáme si dvakrát ten váš vyhlášený stejk a dvojku červeného vína" usmál se na ní Cameron, číšnice si to zapsala a odešla,
,,Camerone, máme problém" zašeptala jsem k němu a on zvedl pohled a tázavě se na mě podíval.
,,Já nejsem plnoletá"zasmála jsem se a Cameron na mě vyvalil oči.
,,Kolik že ti je?" Zasmál se Cameron a nevědomky si prohrábl vlasy.
,, Sedmnáct" usmála jsem se a strčila jsem si pramen za ucho.
,,To je v pohodě, to nepoznají"
(Všichni teď budeme dělat že v Americe se pije už od osmnácti a né od dvaceti jedné, ok?),,Tak, prosím" přinesla nám naši objednávku a já se na to zamilovaně koukla.
,,A vaše víno" nalila nám rudou tekutinu.
Společne jsme poděkovali a servírka odešla.,, Takže máš nějaké sourozence?" Zeptal se a já se zarazila.
Prostě , odpověz ne.
Radil mi můj vnitřní hlas.
,,Ne, ty?" Zeptala jsem se rozsřeseným hlasem, rychle jsem se napila, abych zahnala to náhlé sucho v ústech.
,,Ano, mám jednu úžasnou malou sestřičku" usmál se a já taky, bylo to těžké.
,, Je to malé zlobidlo, ale mám jí nadevše rád" ukrojil si kus masa a vložil si to do úst.
,, Važ si jí, mít sourozence je dar" usmála jsem se a nenápadně si utřela slzu, která mi stekla po tváři.
,,A kam chodíš na střední, nikdy jsem tě ve škole neviděla" zeptala jsem se ho a sama si vložila další jídlo do pusy.
,, Chodím na tu druhou, která tady je" zvedl skleničku a čekal až si s ním příťuknu, já jsem si ihned vzala svojí sklenku a ťukla si s ním.
,, Ještě se mi nestalo že by mi holka za takovou krátkou dobu přirostla tolik s k srdci"
Usmála jsem se a stydlivě si strčila pramen za ucho.
,,Tak já chvilku jsem pryč a ty už chodíš na oběd s někým jiným?"
Uslyšela jsem za sebou Nickův hlas.,,Nicku?" Otočila jsem se na něj, byl naštvaný.
,,To tak není" začala jsem, chtělo se mi brečet, bylo to tak rychlé.
,,Jsme jenom kamarádi" dodal Cameron.
,,Ty vůbec nemluv, jak se opovažuješ balit zadanou holku?!" Vykřikl až se za ním pár lidí v restauraci otočilo, když však viděli co se děje radši se dál věnovali svému jídlu.
,,Hele, uklidni se, nikoho nebalím, jsme kamarádi" protočil očima Cameron, nad čím jsem se zasmála.
Nick se uklidnil, ale pořád těžce dýchal,,Jsem Cameron a ty si Nick, že? Hailey mi o tobě vyprávěla" bylo divné, když mi neříkal boxérko, už jsem si na to navykla.
,,Ano, jsem Nick, promiň, že jsem tak vyjel" zatřepal hlavou a usmál se.
,,To je dobrý, chápu to, když jde o holky, taky jsem dost žárlivý" zasmál se Cameron a já je pozorovala.
,, Ale já chci, aby si věděl že mě to mrzí, tak jenom že o víkendu jedeme s Hailey a ještě s pár kamarády na chatu, kousek odsud, tak kdyby si chtěl, tak můžeš jet s námi." Usmál se Nick a Cameron kývl.,,Pojedu rád"
,,Tak já jdu, jsem tu s rodiči, užijte si oběd, miluju tě, Hailey" přišel ke mně a dal mi před Cameronem pusu na rty a já mu to oplatila.
,, Já tebe, Nicku" zašeptala jsem mu do rtu.Kapitola věnovaná anniisseekk
Snad ti to, alespoň trochu zvedlo náladu.
A už se netrap ,hradní paní.
ČTEŠ
Different Way For Looking
Fanfiction,,Omluv se, boxérko" zašeptal mi blízko tváře, dech se mi zrychlil, přitom jsem už neběžela, stála jsem na místě a dívala se do jeho hnědých očí ,, Slyšíš , omluv se" řekl ještě blíž mé tváři. ,,Ani ve snu" zasmála jsem se a pak se jedním pohybem vy...