*Adrien*Po kilku minutach zabawy w wodzie, wyszliśmy na brzeg.
N- Ej, stary zobacz na wschód- złapał mnie za ramię.
Odwróciłem się w wyznaczonym kierunku, gdzie stała atrakcyjna brunetka.
Ad- No ładna, i co?- wzruszyłem ramionami.
N- Zwariowałeś? Jest zajebista- zachwycał się- Jak podbiję, to nie wygadasz Alyi?- upewniał się.
Ad- Co ty chcesz Alyę kantem puścić?- zdziwiłem się.
N- No niee, tylko lekki flirt- odparł.
Zrozumiałem, że mój kumpel ma parcie, ale to że miał zamiar choć w małym stopni odwrócić się od Alyi, nie napawało mnie dumą. Zacząłem rozglądać się po plaży. Wtem zobaczyłem przy jednym ze stoisk mulatkę o rudo-kasztanowych włosach. Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek ucieszę się z obecności tej władczej zołzy.
Ad- Hej, kasanowo- odwróciłem uwagę mulata od ciała brunetki- Spójrz lepiej na zachód- wskazałem na jego dziewczynę.
N- O szlag...- zauważył.
Zaczęliśmy iść w stronę mulatki.
Ad- Czemu ty w ogóle chciałeś to zrobić?- dopytywałem.
N- Nie mam pojęcia... Przcież ja ją kocham i nie chcę zdradzić. Nie rozumiem tego- odparł.
Ad- Hmm, no to dziwne.
Al- O! Cześć, chłopaki- zauważyła nas.
Dziewczyna od razu podeszła do mulata, a po chwili para tonęła w swych ramionach.
Ad- Ciekawe, czy byś go tak tuliła, wiedząc, że chciał do innej- burknąłem pod nosem tak, żeby nikt poza mną tego nie usłyszał.
Al- Co mówisz?- zwróciła się do mnie.
Ad- Ekhekh...- odchrząknąłem- Marinette jest z tobą?- zapytałem.
Al- Tak, poszła kupić kostium kąpielowy- odparła.
Ad- Oo, to sprawdzę, czy nie potrzebuje pomocy- stwierdziłem.
Alya jedynie przewróciła oczami, a ja szybko udałem się do sklepu z akcesoriami plażowo-kąpielowymi, usytuowanego na przeciwko plaży.
*Marinette*
Weszłam do sklepu z kostiumami kąpielowymi i przystąpiłam do poszukiwań idealnego stroju.
Wybrałam delikatnie różowe, brokatowe bikini oraz czarny, jednoczęściowy, koronkowy kostium z wyciętymi wzorkami i udałam się do przebieralni.
Założyłam pierwszy wariant.
M- Ghh... Bez sensu- nasuwałam stanik na biust- Albo to nie jest mój rozmiar albo po prostu ten stanik nie lubi się z moim biustem- oglądałam się w lustrze.
- Twoje cycki wyglądają, jakby chciały spierdolić z tego push-upowego więzienia- usłyszałam za sobą, zaraz po tym, jak zasłona się rozsunęła.
M- AAA...! ADRIEN KURWA!- wypchnęłam blondyna z przebieralni, zasuwając z powrotem zasłonę- Co ty tu do chuja wafla robisz?!- denerwowałam się.
Ad- Przyszedłem sprawdzić, czy księżniczka nie potrzebuje pomocy- odparł.
M- Pomocy? Niby w czym?- bulwersowałam się.
CZYTASZ
Miraculum: Bad Boy and Sweet Girl ✅
FanficMarinette to miła, mądra i ułożona 16- latka, córka wpływowych prokuratorów, Toma i Sabin Dupain-Cheng. Są oni surowymi rodzicami i bardzo kontrolują swoją jedyną córkę. Pewnego dnia do szkoły Marinette przychodzi nowy uczeń, syn sławnych projektant...