6.chapter ♠ Romeo a Julie

6.8K 426 14
                                    

,,Rozhodl jsem se, že ve dvojicích uděláte projekt na nějakou ze Shakesperový her." oznámil nám náš učitel angličtiny.

Docela se mi ten projekt zamlouvá. Doufám, že budu s Emily.

,,Rozlosoval jsem vás. Dvojice a hra je napsaná na papíře před mým kabinetem." řekl a celá třída si povzdychla. Jindy si volíme s kým jsme, ale teď. Ať prosím neskončím s nějakým ňoumou!

,,První projekt bude Romeo a Julie. To udělá slečna Montgomeriová a..." zalistoval v papírech. ,,A pan Hale." usmál se. ,,Máte na to týden."

Pane Bože! Jsem s Derekem. Nevím, jestli mi to vadí. Možná? Třeba to bude fajn.

**********

,,Dereku, ahoj!" zašla jsem za Derekm po hodině, abych se s ním domluvila na projektu.

,,Ahoj Meliso!" řekl a podipval se na mě. V jeho tváři jsem viděla malý úsměv. Ale jen malý.

,,Hele, chci se s tebou domluvit na ten projekt."

,,Jo, ten projekt."

,,Moji rodiče dneska nejsou doma, nechceš přijít?" zeptala jsem se.

,,Tak fajn." řekl a potom odešel ze třídy.

**********

,,Ty máš, ale štěstí!" řekla mi Emily, když jsme byly o přestávce na zahradě.

,,Proč?"

,,Budeš dělat s Derekem Halem projek! Je sexy!" řekla Emily a někam se podívala.

Dívala se na lavičky, které byly kousek od nás. Naštěstí ne tak blízko, aby nás slyšel. Vypadalo to, že se na nás dívá. Rychle jsem uhnula pohledem.

,,Možná. Ale je dost divnej." usoudila jsem.

,,Kdo to nedávno říkal, že je to chudáček, že mu uhořela rodina?"

,,Jo, je chudák, ale stejně." povzdechla jsem si.

,,A líbí se ti alespoň?" zeptala se Emily.

,,Ne."

,,Ale jo!" mrkla na mě. ,,Líbí se ti! Já to na tobě poznám!"

,,Tak fajn! Možná trochu." uznala jsem.

,,To je fajn. Tak se konečně rozhoupej!" řekla a potom jsme společně odešly do školy, protože zvonilo na další hodinu.

**********

,,Pojď dál!" pozvala jsem Dereka k sobě domů.

,,Konečně u tebe doma. Ty si u mě už byla dvakrát!" mrknul na mě.

Šli jsme do mého pokoje. Sedla jsem si na židli a Derek vedle na židli.

,,Takže... Romeo a Julie. Slyšel si o tom vůbec?" zeptala jsem se.

,,Myslíš, jak jsou do sebe kluk a holka beznadějně zamilovaní a jejich rodiny se nenávidí a potom se zabijou?" zeptal se.

,,Jo vystihl si to dokonale. Viděl si to někdy?"

,,V divadle nebo ve skutečnosti?"

,,Hádej?" řekla jsem ironicky.

,,Četl jsem to." řekl ,,Ve skutečnosti taková láska není."

,,Proč myslíš?" zeptala jsem se ho.

,,Kvůli rodinám to nikdy nevydrží navždy. Ani Romeovi a Julii se to nepovedlo."

,,Možná ne, ale je tam ta podstata lásky. Zbili se, protože nemohli bez druhého žít. Ty nevěříš na pravou lásku?"

,,Nevím. Ještě jsem jí neviděl a ani nezažil ty jo?" řekl a podíval se na mě.

,,Hmm... Jo! Emily a Tyler se milují a moji rodiče a spoustu jiných lidí." řekla jsem.

,,A zabila by se Emily pro Tylera?"

,,Jak to mám vědět. Asi..." nevěděla jsem, co říct.

,,Tak vidíš. Jak můžeme dělat projek o něčem, co jsme neviděli." řekl Derek.

,,Tak to, ale učiteli vysvětlíš sám." Vstala jsem a z knihovničky vyndala knížu Shakespearovi hry. ,,Já to radši udělám."

,,Tak ti asi budu muset pomoct."

Otevřela jsem svůj počítač a na obrazovce se objevil článek o vyhořelého domě Haleů.

,,To ne! řekla jsem a rychle to zavřela. ,,Moc se omlouvám!" Podívala jsem se na Dereka.

,,To je v pořádku, že tě to zajímá." řekl, ale jeho pohled byl smutný.

,,Je mi to líto." řekla jsem a pohladila ho po rameni. Potom jsem ruku dala rychle dolů.

Dívali jsme se na sebe. Derek má tak krásné oči. Začali jsme se k sobě přibližovat. Už jsme byli jen kousek od sebe, když někdo prásknul domovními dveřmi.

,,Jsem doma zlato!!" zavolala máma z kuchyně.

,,To je máma." řekla jsem a šla se za ní dolů podívat.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat