17.chapter ♠ People change

5K 328 9
                                    

,,Mel? Jsi to ty?" uslyšela jsem za sebou hlas mojí kamarádky, když jsem vstupovala do školní budovy. Docela Emily chápu, proč mě nepoznala. Vypadám jinak. Nemyslím tím, že jsem vlkodlak, ale třeba moje nové oblečení. Moje sukně vystřídaly šortky a moje trička s nápisem tílka a trika s různými vzory a většími výstřihy. I podpadky jsem vyměnila za podpadky alespoň o 5 cm větší. A moje vlasy jsou ještě lepší než byly. Jestli jsem předtím vypadala dobře, jak vypadám teď?

,,Ahoj Emily!" pozdravila jsem jí a obejmula.

,,Vypadáš jinak." řekla a pozorně si mě prohlížela.

,,Líbí?"

,,No jasně! Akorát už nejsi sexy Melisa, ale si hodně sexy Melisa." usmála se.

Potom jsme se spolu vydaly ke skříňkám.

,,Ahoj zlato!" pozdravil Tyler Emily a políbil ji.

,,Ahoj Tylere!" pozdravila jsem ho já.

,,Mel? Jsi to ty?" zaraženě si mě prohlížel.

,,Jo jsem." usmála jsem se.

,,Vypadáš bombasticky!" řekl.

,,Aby jsi se nezabouchl." řekla Emily

,,No já už se vlastně zabouch." řekl Tyler. ,,Do tebe." Potom Emily znovu políbil.

,,Víte co vy moje hrdličky? Sejdeme se ve třídě. Já jdu ještě na záchod." řekla jsem a vykročila směrem k záchodům.

Když jsem vycházela ze záchodů, s někým jsem se srazila.

,,Moc se omlouvám!" řekla jsem a podívala se na dotyčného.

,,To nevadí... Meliso?"

Přede mnou stál Derek a musím uznat, že v celé své kráse.

,,Ahoj Dereku." pozdravila jsem ho a usmála se.

,,Jsi to ty?" zeptal se a prohlížel si mě stejně jako před tím Emily a Tyler.

,,No jasně. Líbí?"

,,Vypadáš..." než to, ale stačil doříct, tak zazvonilo.

,,Tak já musím!" řekla jsem a spěchala do třídy.

**********

Škola dnes utíkala děsně pomalu. A navíc jsme psali asi tři testy. Ale i přes všechno tohle mi bylo velice fajn. Byla zábava poslouchat různé rozhovory nebo využívat i jiné smysly.

Na obědě jsem si místo salátu a jiné zdravé stravy, naložila pořádnou porci masa a hranolky. Emily se nestačila divit.

Když jsem se chystala sednout si ke stolu, uviděla jsem, jak na mě Derek mává od svého stolu a ukazuje, abych šla za ním. Nechápu, proč to třeba potichu neřekl, aby ho neviděla celá jídelna. Ale nikdo si toho nevšiml, ani Emily.

,,Hned se vrátím." řekla jsem svojí partě a šla se svým jídlem za Derekem. ,,Co se děje? Hoří?" zeptala jsem se, když jsem si sedla naproti němu.

,,Ne. Dnes ti, ale začíná trénink, pamatuješ?" řekl tím jeho vážným Derekovským stylem.

,,Jo jasně, ten trénink. Hele mě to, ale doce jde, takže..."

,,Takže ve tři u mě." skočil mi do řeči.

,,Ve tři nemůžu, mám volleyball." řekla jsem a snědla jsem jednu hranolku.

,,Mel, nemůžeš chodit na volleyball. Co když se proměníš ve vlkodlaka?" řekl.

,,Tak se proměním, no a. Ale nemusíš se bát. Mám to pod kontrolou." řekla jsem a chtěla odejít, ale chytil mě za ruku.

,,Strašně si se změnila." řekl a podíval se mi do očí.

,,Lidi se mění." také jsem se mu podívala do očí a potom odešla k ostatním přátelům.

**********

,,Tak jedem lidi!" zařvala na nás trenérka. Všichni jsme nejprve musely oběhnout destkrát tělocvičnu a potom udělat padesát kliků.

Ostatní holky byly vyčerpané, ale pro mě to byla hračka. Dříve mě to taky vysilovalo, ale teď když jsem vlkodlak...

Potom jsme začaly hrát. Běhala jsem rychle pro míč a tvrdě odehrávala.

,,Skvělé, Mel!" pochválila mě trenérka.

Po chvíli se mi udělalo, tak zvláštně. Nebolela mě hlava ani nic jiného, ale měla jsem zvláštní pocit. Podíval jsem se na své ruce a uviděla, že mi narostly drápy, moje oči tak divně pálily a v puse jsem ucítila tesáky.

,,Meliso! Ty se neproměníš! Ne tady a teď. Nesmíš nechat Dereka, aby ti potom řekl: ,Já ti to říkal!'" říkala jsem si pro sebe.

,,Jsi v pořádku?" zeptala se mě Emily, která ke mě břiběhla.

,,Musím jít!" řekla jsem a rychle spěchala do šaten. Nevnímala jsem, že na mě trenérka a všichni volají. Nesměla jsem se proměnit!

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat