9.chapter ♠ Vlkodlaci

6K 389 13
                                    

Konečně víkend! Ráno jsem se probudila v půl desáté. Miluju ten pocit, že o víkendu můžu stávat, kdy chci.

Dala jsem si půlhodinovou sprchu a potom se oblíkla a namalovala.

Když jsem přišla dolů, abych se nasnídala, nikdo tam nebyl. Na stole byl papírek, že rodiče jedou na nějakou schůzku. Můj táta a máma jsou právníci, takže jsou hodně zaměstnaní.

Vytáhla jsem si z ledničky pomerančový džus a udělala si chleba se šunkou.

Rozhodla jsem se, že si půjdu po snídani zaběhat. Poslechnu tátu a nepůjdu do lesa. Budu běhat po jen po městě.

Obula jsem se a vzala si sluchátka. Proběhla jsem skoro celé město a zastavila se u lesa.

Mám poslechnout tátu nebo ne? Co když ta příšera, zautočí i za bílého dne?

Nakonec jsem se rozhodla, že do lesa půjdu. Vypnula jsem si, ale hudbu, abych slyšela, kdyby po mě někdo šel. Potom jsem začala pomalu klusat lesem. Listí bylo pode mnou docela slyšet.

Hledala jsem Derekův dům, ale nikde jsem ho nemohla najít. Najednou jsem za sebou něco uslyšela. Rychle jsem se otočila.

Oddychla jsem si, když jsem za sebou uviděla Dereka.

,,Ahoj. Co tady děláš?" usmál se. Proč mám pocit, že když je se mnou, tak není takový bručoun jako dřív.

,,Ahoj. Šla jsem si zaběhat." řekla jsem.

,,Víš, že by si do lesa neměla chodit, když tady řádí nějaký zvíře." řekl starostlivě.

,,Ale ty jsi tady taky. A taky tady bydlíš." řekla jsem a nevinně se usmála.

,,Jenže já... Dobře, máš pravdu, ale teď radši půjdu s tebou, ať se ti nic nestane."

,,Proč?" zeptám se zmateně.

,,Potřebuju partnerku na ten projekt na anglinu a sám bych to neudělal." řekl pohotově.

,,Aha." usmála jsem se. ,,Ten projekt musíme dodělat."

,,A taky máme spolu jít na rande." mrknul na mě.

,,To je, ale věcí, co musíme spolu udělat." zasměju se a Derek taky.

**********

Víkend bohužel uběhl rychle a aniž jsem si to uvědomila, bylo pondělí.

S Derekem jsme o víkendu dodělali projekt o Romeovi a Julii. Bylo to docela fajn. A zítra jdeme spolu na rande. Nevím, jestli je to rande jako rande nebo jen kamarádská schůzka, ale nemůžu se dočkat.

,,Ahoj Mel!" pozdravím mě Emily a obejme mě.

,,Ahoj!" pozdravím ji a vyndavám si ze skříňky věci na první hodinu. Podívám se na rozvrh, a zjistím, že máme angličtinu.

,,Jakej byl víkend?" zeptá se a mrkne na mě.

,,Normální. A co tvůj?" Snažím se odvést téma.

,,Jo fajn. A co Derek?"

Proč se mě na něho pořád ptá? Proč?

,,To nevím, ale támhle jde, tak se ho zeptej." řeknu a kývnu hlavou ke vchodu do školy.

,,Tak nic. Myslela jsem, že něco novýho." řekne zklamaně a společně se vydáme do třídy.

**********

,,Dnes si probereme fantasy." řekne učitel Henken a já jsem ráda, že dneska nemusíme odevzdávat ten projekt.

,,Začneme třeba vlkodlaky. Pane Hale, řekněte nám, co víte o vlkodlacích." vyzve učitel Dereka.

,,Jsou trochu podobní vlkům." řekne Derek.

,,To je všechno?" zeptá se učitel.

,,Jsou rychlí a silní. Mají lepší smysly než lidi a mění se při úplňku." dodá Derek.

,,No výborně. Vidíte? Když se chce, tak jde všechno." usměje se učitel. ,,Vlkodlaci vznikli tak, že někdo viděl nějakého divného vlka a vymyslel si k němu příběh. V knížkách se píše, že vlkodlaci mají alergii na oměj neboli vlčí mor. Což je tato rostlina." Vytáhne nějakou fialovou květinu a pošlenám ji, ať si jí prohlédneme.

Když se ten vlčí mor dostane ke mě, pořádně si ho prohlížím. Je to krásná, ale zvláštní rostlina. Potom jí podám Derekovi.

,,Já už jí měl." řekne.

,,Aha." pokrčím rameny a předám jí někomu jinému.

Je to zvláštní, ale jsem si na 100% jistá, že Derek jí ještě v ruce neměl. No to je jedno.

,,Vlkodlaci mají výbornou regeneraci a nehojí se jen pokud jsou postřelení něcím ze stříbra." pokračuje dál učitel.

,,Takže, když by se jim uřízla nohu, tak se jim naroste nová?" zeptá se Tyler. No jo. On má vždy debilní otázky.

,,Tak uplně ne. Jen se jim rychle zahojí, takže tolik nekrvácí." odpoví na dotaz Tylerovi. ,,Jak už řekl pan Hale, promněnují se při úplňku. Jinak jsou to obyčejní lidé jako vy."

,,A jak se někdo může stát vlkodlakem." zeptá se jeden kluk.

,,Nijak, protože vlkodlaci neexistují. Ale ve fantasy knížkách se člověk jako vlkodlak narodí nebo ho musí kousnout vlkodlak. Buď se po kousnutí zmnění na vlkodlaka nebo umře."

Asi si budu muset přečíst něco o vlkodlacích, protože to vypadá dost zajímavě.

,,A teď si vemte sešity a uděláte si zápis z učebnice ze strany 104.". řekne nakonec učitel Henken a celá třída si povzdechne.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat