Po fotballovém konkurzu jsem šla ještě k Emily. Měli jsme nějaký projekt na chemii, a tak jsem u ní byla do večera.
Na večeři jsem jela domů.Když jsem zastavila před domem, podívala jsem se z okýnka. Měsíc byl skoro v úplňku. Zítra v sedm hodin večer, výjde měsíc. Asi se mám na co těšit.
Dnes večer bude taky dost těžkej. Budu muset rodičům oznámit, že budu spát u Emily a budu doufat, že moje máma nebude volat její mámě nebo Emily.
Vystoupila jsem z auta a zamkla ho. Odemkla jsem domovní dveře a vešla dovnitř. V chodbě jsem si sundala boty a dala je do skříně. Svojí bundu jsem pověsila na věšák.
Z obýváku jsem slyšela hlasy, a tak jsem se tam vydala.
,,Ahoj rodi-" nedořekla jsem to, protože to, co jsem viděla mě opravdu šokovalo.
Na gauči seděla máma a táta a... DEREK!! Co tady sakra dělá.
,,Co tady děláš?" zeptala jsem se a zamračila se.
,,Ahoj Mel, pozvala jsem Dereka na večeři. Ty jsi se k tomu neměla, a tak jsem to udělala já." usmála se máma a Derek taky. Vypadalo to, že i táta se dobře baví.
,,To je od tebe velice milé." řekla jsem s falešným usměvem.
,,Tak pojďte ke stolu!" zavolala máma.
Přesunuli jsme se do kuchyně. Máma a táta si sedli vedle sebe a já vedle Dereka naproti nim. Máma nám naložila a my začali jíst.,,Je to výborné Helen." řekl Derek. Tak oni si už potykali?!
,,To jsem ráda. A ty si Dereku vaříš sám?" zeptala se máma.
,,Opčas si chytí nějakou srnku nebo kance... Má docela pestrý jídelníček." řekla jsem. Derek po mě hodil vražedný výraz a máma se zakuckala. ,,To byl vtip." řekla jsem dodatečně a táta se zasmál.
Po večeři jsem seděli zase v obýváku a povídali si.
,,A vy dva spolu chodíte?" zeptal se táta. Vělděla jsem, že tahle otázka příjde. S Derekem jsem se na sebe podívali.
,,Jsme jen přátelé." řekla jsem.
,,Aha." usmál se táta. Asi mu spadl kámen ze srdce.
,,Meliso, co kdyby si Derekovi ukázala naší zahradu." řekla máma.
,,No jo." řekla jsme a vstala. Hádat se s ní nemělo cenu. Šla jsem na zahradu a Derek mě následoval. Byla krásná podzimní noc.
,,Co to mělo bejt s těma srnkama?" zeptal se Derek, když zavřel dveře na terasu.
,,Vždyť jsem řekla, že vtip. Ty mi ale spíš řekni, co tady děláš?" řekla jsme.
,,Vždyť jsi slyšela, tvoje máma mě pozvala na večeři." řekl.
,,Skvělé! Nádherný večer. Jako by nestačilo, že zítra budu spát v tý spálený chatrči."
,,Tak hele, neurážej můj dům! Já nemůžu za to, že nemám tak bohatý rodiče jako ty!" začal na mě křičet.
Sklopila jsem hlavu.,,Pomiň, takhle jsem to nemyslela." Potom jsem se otočila a šla dovnitř.
**********
Asi v devět Derek odešel. Máma sklízela nádobí a táta dělal něco do práce.,,Mohla bych zítra přespat u Emily? Chceme si udělat dámskou jízdu. Taková pyžamová párty s pizzou."
zeptala jsem se nenápadně.,,Samozřejmě. Hlavně si to užíjte." řekla mamka a potom šla taky pracovat.
Jo! Vyšlo to! Doufám jen, že nebude volat rodičům Emily. Zítra to bude můj první úplněk jako vlkodlak. Docela se bojím, ale budu s Derekem, takže to asi nebude tak zlý. Doufám...
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfiction,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles