23.chapter ♠ Starosti

4.4K 294 8
                                    

,,Musíme chytit toho vlkodlaka, co tě přeměnil." pošeptal mi Derek při hodině francouštiny.

,,Ale jak?" zeptala jsem se šeptem, ale věděla jsem, že mě Derek slyší dost hlasitě. Někdy se hodí být vlkodlak.

,,Ty jsi v jeho smečce, ty ho musíš vlákat do pasti."

,,Děláš si srandu?" zeptala jsem se.

,,Ne." usmál se.

,,To mi tak ještě scházelo. Budu lítat po lesích a hledat toho bláznívýho vlkodlaka. Super."

,,To zvládneš."

,,A jakto, že nejsem ve tvojí smečce?" zeptala jsem se a dělala, že pozorně sleduji výklad učitelky.

,,Já tě nekousnul."

,,A když ho zabijeme, budu u tebe v smečce?"

,,To si budu muset ještě rozmyslet." usmál se Derek a já po něm hodila vražedý pohled a dělala jsem, že jsme uražená.

**********

,,Stalo se něco?" zeptala se mě Emily, když jsme o odpolední pauze seděli sami ve třídě.

,,Ne nic. Všechno je v pohodě." řekla jsem, co nejpřesvěčivěji, jak jsem jenom dokázala.

,,Lžeš. Mel, já prostě poznám, když se něco děje a vím, že mi něco tajíš. Souvisí to s Derekem?"

Lekla jsem se. Jak to Emily může vědět, že jí něco tajím? Vždyť se to snažím říct přesvědčivě.

,,No víš..." začala jsem, ale nestihla jsem to dokončit.

,,Čau holky!" vtrhl do třídy Derek a za ním i Tyler.

,,Ahoj!" řekly jsme s Emily naráz.

,,Ještě jsme neskončily." řekla Emily.

**********

,,Dereku, musíme Emily říct, co jsme zač a Tylerovi klidně taky." řekla jsem při odpoledním tréninku.

Vlastně to nebyl tak úplně normální trénink. Místo cvičení vlkodlačíc sil jsme na schodech od Derekovic domu popíjeli kafe.

,,Ne, to nemůžeme." řekl Derek a napil se kafe.

,,Proč? Jsou to naši nejlepší kamarádi. A ty jsi mi to taky řekl, když jsem ještě byla člověk." upozornila jsem ho.

,,Ty jsi na to, ale přišla sama." upozornil on mě.

,,No jo. Ale proč jim to nemůžeme říct? Oni to nikomu neřeknou."

,,A jak to chceš asi udělat? ,Čau Emily, já a Derek jsme vlkodlaci!' Myslím, že to není dobrej nápad." řekl

Mlčela jsem. Asi to byl špatný nápad, ale co mám Emily říct, když se zase bude ptát?

,,Tak mi řekni, co mám dělat. Em je moje nejlepší kámošla už od malička. Neumím a ani nemůžu jí lhát." řekla jsem smutně.

,,To kdybych věděl." povzdychl si.

I Derek to má těžké, ale narozdíl ode mě je vlkodlak od narození. Nikdy asi nikomu neřekl, že je vlkodlak.

,,Tak jo. Dost dumání! Musíme jít cvičit a potom chytnout toho vlkodlaka!" zavelela jsem.

,,Víš, že to bude těžké." řekl a podíval se ne mě.

,,To vím, ale já nejsem holka, co se vzdává." upozornila jsem ho.

,,Já vím. A co když ten vlkodlak bude někdo z tvích přátel? Je zvláštní, že tě jen kousnul a nezabil." zamyslel se Derek.

,,To jsem ještě nepromyslela, ale něco vymyslíme. A teď si dáme závod k řece!" řekla jsem a rychle se rozběhla, abych tam byla první.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat