7.chapter ♠ Další mrtvý

6.2K 390 18
                                    

,,Ahoj mami!" pozdravila jsem jí, když jsem vešla do kuchyně.

,,Ahoj! Ty máš tady pánskou návštěvu?" zeptala se. Asi viděla Derekovi boty.

,,Jo, je tady Derek, můj kamarád, děláme spolu projekt na anglinu." usmála jsem se.

,,Tak běž a ať se vám to povede!" řekla a potom odešla do pracovny.

**********

,,Tak ahoj!" loučila jsem se s Derekem, když jsme dodělali projekt. Nebyl vlastně úplně hotový. Dohodli jsme se, že se ještě jednou sejdeme.

,,Ahoj! Ty musíš být Derek!" objevila se za námi moje máma.

,,Ano. Derek Hale, paní Montgomeriová." usmál se na ní Derek a podal jí zdvořile ruku. Máma si s ním potřásla.

,,Ty jsi Hale? Je mi líto, co se stalo tvojí rodině." řekla máma smutně.

,,Děkuju. Už budu muset jít." řekl a potom rychle odešel.

,,Mami! On nechce, aby si mu to připomínala. Už to dělá půlka města!" okřikla jsem jí.

,,Promiň zlato. Je milý! Pozvi ho k nám někdy na večeři!" řekla a mrkla na mě.

,,Fajn, ale nedělej na mě ty pohledy." řekla jsem naštvaně.

,,Jaké pohledy?" zeptala se.

,,Ty, co používá i Emily. Ty pohledy typu: ,,Je hezkej a ty bys ho měla sbalit!"

,,Dobře miláčku. Já vím, jste jen kamarádi." zase se usmála a šla vařit večeři.

**********

Ráno jsem se probudila, když mi zazvonil budík. Zamáčkla jsem ho a chvíli jsem jen tak ležela v posteli.

Co to včera bylo? Já a Derek jsme se málem políbili, kdyby nepřišla máma. Nevím, jestli jsem ráda nebo ne, že přišla. Chtěla jsem Dereka vůbec políbit?

Mám nápad. Prostě to smáznu. Budu dělat, jako by se nic nestalo.

Potom jsem vstala a šla do sprchy.

,,Dobré ráno!" pozdravila jsem rodiče a dala jim pusu na tvář, když jsem přišla na snídani.

,,Dobré!" pozdravily mě současně.

Táta četl noviny a máma nějaký časopis. V obýváku byla puštěná televize. Zrovna dávali ranní noviny.

,,Další mrtvý!" ozvalo se z televize a my se přesunuli do obýváku. ,,Dnes v šest hodin ráno, byla poblíž lesa nalezená mrtvá žena. Policie tvrdí, že žena byla zabita okolo půlnoci a že jí napadlo zvíře, stejně jako u mrtvého muže. Našla se s roztrhaným hrdlem a podrápaným tělem. I na dále platí, aby jste se nepotulovali v noci poblíž lesa." řekl moderátor.

,,Pane Bože! Další oběť!" řekla máma a podívala se na mě a potom na tátu. ,,Mel, musíš být opatrná i přes den!" varovala mě.

,,Neboj mami."

,,A nechoď už běhat do lesa!" řekl táta přísně.

,,Dobře."

Nebudu moc navštívit Dereka. Ale proč ho chci vlastně navštívit? Jsem nějaká divná.

**********

,,Jsi nějaká divná." řekla mi Emily, když jsme šly po chodbě do učebny fyziky.

,,Proč?" zeptala jsem se a snažila se nevypadat nervózně.

,,Nevím, ale nevypadáš ve své kůži." usoudila.

,,Čau holky!" pozdravil nás Tyler a Emily mu dala pusu.

,,Tylere, neříkal tvůj táta něco o té nové vraždě?" zeptala jsem se.

,,Je to napadení, Mel! Jen napadení zvířete. Nebo ne?" řekla Emily.

,,Táta si není stoprocentně jistý, ale myslí, že to udělal vlk." řekl Tyler.

,,Vlk?" podívala jsem se udiveně. ,,Vlci tady nežijí."

,,Já nevím. Říkám vám, co jsem slyšel od táty." řekl na obranu Tyler.

Potom jsme se odebrali do třídy. Musím si ještě dodělat úkol. Jsem docela ráda, že s Derekem nemám fyziku.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat