Ráno jsem se vzbudila s dobrým pocitem, že je výkend. Bylo super vědět, že ve škole ani nikde jinde nečíhá Henken s paralizérem.
Osprchovala jsem se a oblíkla. Na dnešek jsem měla velké plány. Oblékla jsem si bílé tričko s podzimním stromem (byl podzim a já chtěla ladit) a černé džíny s dírama.
,,Dobré ráno!" pozdravila jsem s úsměvem rodiče a dala jsem oběma pusu na tvář.
,,Kam se chystáš?" zeptala se máma, když viděla, že si obouvám podzimní semišové kozačky.
,,Jdu za Derekem a potom za Emily. Vrátím se až večer." řekla jsem a oblékla si černý kabát.
,,Tak si to uží!" zavolala na mě ještě.
,,Užiju! Tak ahoj!" zavolala jsem zpátky a rychle opustila dům.
Venku bylo příjemě. Bylo krásné pozorovat stromy, jak opadávají a moje boty šoupou o barevné listí.
Když jsem přišla před Derekův ,,dům", neklapala jsem, protože on mi taky leze do pokoje bez zaklepání.
Z obývacího pokoje se ozývala hlasitá hudba. Šla jsem tam, odkud se hudba ozývala. Uprostřed obýváku dělal kliky Derek. A to nejlepší: byl bez trička.
,,Ahoj!" řekla jsem s úsměvem a opřela se o zeď.
,,Ahoj, co zady děláš!" řekl. Potom si stoupl a šel vypnout hudbu.
,,To už nemůžu přijít na návštěvu ke svému klukovi, když on ke mě taky pořád chodí?" zaculila jsem se a políbila ho. ,,A navíc mám pro tebe překvapení." řekla jsem tajemě.
,,To bych se měl oblíct." usmál se.
**********
,,Kam to jedeme?" zeptal se Derek po pěti minutách jízdy. Seděli jsme v jeho božím autě a já řídila!
,,Nebuď nedočkavej." usmála jsem se a dál si všímala cesty.
Asi po dalších pěti minutách jsem zahla do jedné ulice a zastavila na parkovišti před luxusním panelákem.
,,Co tady děláme?" ptal se Derek, ale já ho jen chytila za ruku a šla ke dveřím.
,,Pojď!" Odemkla jsem a vešla dovnitř jako první.
Nastoupili jsme do výtahu a jeli do 11. patra.
,,Doufám, že nemáš strach z výšek." řekla jsem a Derek si jen odfrkl.
Když se dveře výtahu rozevřely a výtah oznámil 11. patro, vystoupili jsme. Šla jsem dlouhou chodbou až k posledním dveřím na konci. Derek šel pomalu za mnou.
,,Připraven?" zeptala jsem se, když jsem odemykala.
,,Jo." přikývl.
Vešli jsme do krásného a luxusního bytu. Byly tady 2 ložnice + pokoj pro hosty, 3 koupelny, perfektně vybavená kuchyň, šatna a dokonce i malá tělocvična.
,,Líbí?" zeptala jsem se.
,,Závidím tomu, kdo tu bydlí." řekl a rozhlížel se.
,,Víš, moji rodiče jsou docela bohatí..." začala jsem.
,,Tak to gratuluju!" řekl Derek.
,,Tak jsem to nemyslela. Prostě, tenhle byt mi rodiče koupily k narozeninám. Mám se sem přestěhovat, až půjdu na výšku, což bude za chvíli, ale napadlo mě, jestli by si tu nechtěl bydlet? Víš, bojím se, že ten tvůj dům brzo spadne nebo ho nechá zníčit město, tak aby jsi měl, kde bydlet."
,,To myslíš vážně? Že bych tady bydlel?" zeptal se udiveně.
,,No, chtěl bys?"
,,Jo, ale pod podmínkou, že ty tady budeš bydlet taky." usmál se a obejmul mě.
,,Budeš muset počkat do výšky." zaculila jsem se.
,,Tak si počkám!" řekl a políbil mě.
,,Jo a teď to nejlepší!" řekla jsem a vedla ho na balkón. Vlastně je to obrovská terasa s...
,,Vlastní bazén?!" vykřikl Derek.
,,No jasně! To bude super taková párty u bazénu!" řekla jsem.
Byla jsem strašně ráda, že Derek se přestěhuje z té chatrče a že s ním tady budu bydlet já!
,,A co tvoji rodiče a tvůj bratříček? Souhlasí?"
,,Budou muset." usmála jsem se.
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfiction,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles