Když jsem před školu zaparkovala svojí Audinu, zkontrolovala jsem se ještě ve zpětném zrcátku. Vypadala jsem dokonale, tak jako vždy.
Vystoupila jsem z auta a upravila si oblečení, aby nebylo pomačkané. Potom jsem zavřel dveře od auta a zamkla ho.
Vydala jsem se s úsměvem ke škole. Tam už na mě čekala moje nejlepší kamarádka Emily.
,,Ahoj Em!" pozdravila jsem a obejmula.
,,Ahoj Mel!" řekla a zavěsila se do mě. Vešli jsme do školy a měli namířeno k našim skříňkám. Všichni po nás koukali a někdo na nás i něco volal. To víte, já a Emily jsem nejoblíbenější holky na škole.
Otevřela jsem svojí skříňku a podívala se, co máme první hodinu.
,,Ale ne, chemie." povzdechla jsem si. Tenhle předmět nesnáším, ale hlavně nesnáším našeho chemikáře.
Vyndala jsem učebnice a šla s Emily do třídy. Sedli jsem si do poslední lavice k oknu. Seběhlo se k nám několik holek.
,,Teda Emily, ty máš boží bundu, kde si jí koupila?" zeptala se Sandra.
,,V Zaře." řekla Emily a usmála se.
,,Mel? Budeš dneska hrát ten volleyballvý zápas?" zeptala se mě Hanna.
,,No jasně. Dnes musíme vyhrát, aby jsme postoupili!" řekla jsem.
Najednou vešel do třídy chemikář a všichni si šli sednout.
,,Mám pro vás opravené testy a musím říct, že to dopadlo katastroficky!" oznámil nám a celá třída si povzdechla.
Učitel postupně rozdával opravené testy a já byla čím dál tím víc vystresovaná. Než k nám došel, skoro všem řekl: ,,Na tobě jsme si málem vypsal červenou!" nebo ,,To je strašné! Těš se, co dostaneš na vysvědčení!"
Když došel k nám, nejdříve dal test Emily. Dostala trojku. Učitel to ani nekomentoval. Potom podal test mě. Ať je to alespoň trojka, prosím lepší než čtyřka!
,,Skvělá práce Meliso!" usmál se chemikář a podal mi test. Jedna mínus!!! Já dostala jedna mínus!!!
,,Jsi dobrá." řekla Emily smutně, ale potom se narovnala a znovu se usmála, jako by se nic nestalo.
Když učitel rozdal všechny testy, začal s výkladem.
**********
,,Párek s kaší! No kdo to má jíst!?" stěžovala si Emily na obědě. Je pravda, že tady zrovna dobře nevaří.
,,Ahoj kočky!" pozdravil nás Tyler a přisedl si k nám. Tyler je Emilyn kluk a můj nejlepší kámoš. Je kapitán školního fotbalového týmu a všechny holky ho chtějí.
,,Ahoj." řekla Em a políbila ho.
,,Hele Mel, Jeremy z týmu by tě rád poznal." usmál se na mě.
,,Tyler, kolikrát ti mám říkat, že nepotřebuju dohazovače!" řekla jsem chladně.
,,Ale no tak Mel! Tyler má pravdu. Od té doby, co jsi se rozešla s Mattem, si s nikým nechodila. A přitom by tě chtěl každý kluk ze školy." řekla Emily.
,,To je super, ale já nikoho zatím nechci."
,,Čekala na toho právýho?" mrknul na mě Tyler. Hodila jsem po něm naštvanej pohled.
,,Ale no tak Mel." řekl.
,,Mel, tady na škole je nejmíň 400 kluků. Tak si jednoho vyber." odrážela Emily.
,,Víš co Em, ty párky jsou opravdu hnusný!" usmála jsem se a šla odnést jídlo.
**********
,,Tak jo holky! Dneska to musíme vyhrát!" řekla jsem holkám na volleyballe. ,,Dnes to vyhrajeme a půjdeme do semifinále! Jasné?!"
,,Jasné!" řekly holky zborově.
Já hraju volleyball už od osmé třídy. Miluju tenhle sport a jsem v něm docela dobrá. Jsem i kapitánka.
,,Tak jdeme na to, baby! Co jsme?" zařvala jsem.
,,Vítězky!" zařvaly holky.
,,Co jsme?" zeptala jsem se znovu.
,,Vítězky!!!" zakřičely holky ještě hlasitěji.
,,Tak je jdeme porazit!" zakřičela jsem a s holkama jsem vběhly na hřiště.
Zbývalo pět minut do konce hry. Prohrávaly jsme o jeden bod.
,,Holky jdeme! To dáme!" podporovala jsem je jako správná kapitánka.
Zbývaly tři minuty a my jsme pořád nedaly bod. Naštěstí jsme dobře bránily.
,,Jsem výtězky! Tak pojďte! To dáme!" křičela jsem.
Hanna podala. Emily připmula nahrávku od soupeřky a nahrála mi jí. Vypadalo to, že to neodehraju, ale rychle jsem se rozeběhla a míč odehrála.
,,Jóóóóóóóó!!!" zařvaly jsme. Míč spadl k tak, že ho soupeřky nevybraly. Potom jsme jsme to udělaly ještě jednou.
,,Jóóóóóó!! Vyhrály jsme!!!" křičely jsme s holkama a objímaly se.
,,Byly jste výborné!" řekla nám trenérka. ,,Mel, skvělá práce!" usmála se a já jí úsměv oplatila.
**********
,,Ahoj mami!" pozdravila jsem mámu, když jsem přišla domů.
,,Ahoj zlato! Jaký jsi měla den? A co zápas.?" zeptala se máma.
,,Zápas jsme vyhrály a dostala jsem jedna mínus z testu z chemie." usmála jsme se.
,,No ty jsi šikovná!" řekla máma a objala mě. ,,Jsi hold šťastná dívka!" usmála se.
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfiction,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles