24.chapter ♠ Narozeniny

4K 282 13
                                    

Už několik týdnů se snažíme chytit toho psychopatickýho vlkodlaka. Je to docela děs, protože do tří do rána běháme po lese, potom v sedm vstávat do školy a po škole cvičit. Je to útrpné. Někdy ve škole usnu a občas příjdu i pozdě. Učitelé se diví, že já taková pilná studentka, chodí teď pozdě. Ptají se mě jestli neponocuji, jestli nepiju alkohol a jestli nekouřím. Kdyby tak věděli, co doopravdy dělám...

,,Všechno nejlepši!" vykřikla Emily a objala mě.

,,Ty máš dnes narozeniny? Proč si mi to neřekla?" zeptal se udiveně Derek, který se vynořil vedle Emily a za ním i Tyler.

Upřímě, slavit narozeniny mě bavilo do mých šesnácti let. Dnes slavím své 18. narozeniny, ale moc mě to netěší. Připadám si stará. Ještě před pár týdny byl život docela fajn, ale potom se objevil náš učitel/lovec vlkodlaků a všechno zkazil.

,,Jo, ale nechci, aby o tom všichni věděli." řekla jsem potichu a vytáhla si ze skříňky učebnice biologie. Bižuli mám docela ráda. Dnes budeme probírat instinkty u zvířat, takže se možná dozvím, kam by třeba takový vlk (vlkodlak) šel.

,,Všechno nejlepší." řekl Derek a políbil mě.

Potom mi popřál i Tyler a obejmul mě. Ten pocit, když mě Tyler obejmul mi připadal známý, ale nevěděla jsem proč, tak jsem to potom už neřešila.

,,A kam to půjdeme oslavit?" zeptala se Emily.

,,Já to nechci jít slavit." povzdechla jsem si.

,,Ale no tak! 18. ti je jen jednou za život!" přidal se i Derek.

,,Fajn. Odpoledne někam vyrazíme." řekla jsem donuceně.

,,Super! Mám volnej bejvák, tak můžeme jít pařit ke mě." navrhl Tyler a my jsme souhlasili.

**********

Ve čtyři odpoledne jsme se sešli u Tylera. Na stole už byly láhve s alkoholem, například whiskey a tequila, slané oříšky a tyčinky a dokonce mi objednali i dort!

,,Jé díky, to jste nemuseli." poděkovala jsem.

Párty byla super, ale moc jsem se nebavila. Pořád jsem měla v hlavě toho vlkodlaka. Kdo by to tak moj být?

,,Nebavíš se?" zeptal se Derek a přisedl si ke mě. Jen jsem zakroutila hlavou.

,,Poslouchej, na jeden den zapomeň na toho vlkodlaka i na našeho učitele. Uží si alespoň dnešní narozeniny." usmál se na mě.

,,Tak jo." usměv jsem mu oplatila.

,,Pojď tančit!" vyzval mě.

Stoupla jsem si a spolu jsme šli k Emily a Tylerovi, kteří taky tancovali. Emily vypadala docela opile, ale Tyler (na to, kolik toho vypil se držel statečně). Já a Derek jsme mohli pít, jak jsme chtěli a neopili jsme se. Výhoda vlkodlaků.

Naštěstí byl výkend, a tak jsme u Tylera přespali všichni tři. Nevím jestli by bylo dobrý, aby Emily (opilá) šla domů a Tyler tady sám. Sice nevypadal opile, ale měl v sobě už celou láhev skotské.

Pařili jsme snad do čtyř do rána a skončili jsme, když si přišli stěžovat sousedi, že rušíme noční klid. Měla jsem sto chutí jim říct, že čtyři ráno není noc, ale protože jsem byla unavená, tak jsme skončili s naší párty roku a šli jsme spát.

Musím uznat, že jsem si své narozeniny velmi užila. Zamomněla jsem na vlkodlaka, na učitele Henkena a užívala si se svými přáteli.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat