Probudila jsem se v tmavé místnosti. Byla jsem přivázaná řetězy k židly a všude jsem cítila oměj. Bolela mě strašně hlava. Vůbec jsem nevěděla, kde jsem.
Když se mi přestala hlava tolik motat, rozhlédla jsem se po místnosti. Ve předeu byla židle, stůl a na něm malá lampička, které místnosi dodávala trochu jasu.
Co mě, ale překvapilo a zároveň vyděsilo, když jsem se podívala vedle sebe. Asi o dva metry dál než já, byla k židly přivázaná nějaká osoba. Nešlo mi to moc rozpoznat, protože mě oměj otrávil, ale typla bych si, že je to žena.
,,Mel!?" řekla ta osoba a já jí okamžitě poznala.
,,Emily!" vykřikla jsem. ,,Co tady děláš?!"
Než jsem se však dočkala odpovědi, někdo otevřel dveře a vešel do místnosti. Poznala jsem, že je to Henken.
,,Vítejte dámy!" přivítal nás s úsměvem na tváři.
,,Kd to jsme!?" zeptala se vydelšeně Emily.
,,Dámi, toto je něco jako mučírna a vězení pro nadpřirozené bytosti." řekl a ještě víc se usmál.
S Emily jsme se na sebe vyděšeně podívaly. Co to má znamenat?
,,Cože?" zeptala jsem se.
,,Počkat! Vy jste nejlepší kamarádky a ani nevíte, co je ra druhá zač? Tak to je vtipné!" rozesmál se.
Zase jsme se s Emily po sobě podívaly.
,,Co tím myslíte?" zeptala se Emily.
,,Jen to, že ty asi nevíš, že tady Melisa je vlkodlak a Malisa zase neví, že ty jsi čarodějaka." odpověděl Henken.
Panebože! Emily je čarodějka!? Podívali jsme se zase na sebe, ale tentokrát naše pohledy byly překvapené a zároveň vyčítavé.
,,Co od nás chcete?" zeptala jsem se.
,,Vy to nevíte?" zeptal se tak, jako by to bylo tak lehké, jako vědět kolik je 2+2. ,,To je jednoduché. Vaši kluci vás jistě milují a jistě si pro vás příjdou. A až příjdou, tak je oba zabiju. Dereka i Tylera." usmál se.
,,Ale vždyť Tyler je obyčejný..." nedokončila jsem větu, protože mi najednou něco došlo. Tyler na mé oslavě strašně pil, ale neopil se. A to umí jen vlkodlaci. Ale Tyler není vlkodlak, to by jsme ho s Derekem poznali podle pachu.
,,To taky nevíte?" řekl Henken, když viděl, jak se nechápavě tvářím. ,,Tyler je vlkodlak! A je to venku!"
,,Panebože." řekla Emily, která o tom taky asi nevěděla.
Koukala jsem na Henkena s otevřenou pusou. Tyler je opravdu vlkodlak? To není možné.
,,To on zabil ty lidi?" zeptala se Emily a dívala se do země.
,,Samozřejmě. To on je ten zabijácký vlkodlak, ale vlastně, který vlkodlak není." řekl.
,,Já a Derek." řekla jsem a podívala se na něho.
,,Jednou by jste stejně začali lovit, proto bude lepší vás zabít. Všechny!" zase se zasmál a potom odešel.
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfiction,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles