Henken vytáhl zpoza pasu pistoli, která vypadala docela nebezpečně. Všichni jsme ztuhli. Emily se schovala z Tylera a Derek držel mě, abych neupadla. Hneken byl tedy v jasné přesile i když měl jen bouchačku (dost nebezpečnou bouchačku).
,,Henken!" zavrčel na něho Tyler.
,,Tylere! To je let, co jsme se neviděli. Ani ke mě na angličtinu nechodíš. Alespoň, že ta Melisa." usmíval se pořád Henken a mířil na Tylera pistolí.
Nějak jsem nechápala, o co jde, ale snažila jsem se to zjistit.
,,Zabiju tě jednou pro vždy!" zařval na Henkena Tyler.
Henken se jen zasmál. ,,To se ti už nepovede. Zabil jsem celou tvojí rodinu, teda až na víjmky..." podíval se směrem ke mě, ,,a teď si na řadě ty."
Tohle už přestávám chápat. Takže Henken zabil Tylerovi rodinu? A co jeho táta šerif?
,,Nepřemůžeš nás, protože jsme dva." řekl najednou Derek a stoupl si vedle Tylera.
,,Ne, jsme tři." řekla jsem a stoupla si o krok vpřed. Kluci se na mě vyděšeně podívali.
,,Čtyři." usmála se Emily a chytila Tylera za ruku.
,,Ale no tak!" rozesmál se ještě víc Henken (nesnáším ten jeho smích!), ,,Mám dost olova pro všechny, pardon vlastně stříbra."
Najednou jsem uviděla, jak Tylerovi narostli chlupy a drápy a jeho oči se rozářily. Ale né, tak jako ty moje a Derekovi, ale byly nádherně modré. Potom to udělal i Derek a nakonec i já.
Henken se vůbec nezalekl a vytáhl ještě jednu pistoli. Najednou Emily švihla rukou a Henkenovi vyrazila obě pistole z ruku a ty odletěly přes celou místnost.
Podíval se vyděšeně na Emily, ale potom vytáhl další zbraň. Byla to nějaká tyč a jiskřila. Emily už chtěla udělat další pohyb, ale Henken jí zarazil.
,,Pozor děvče! Je to nabitý na 500 000 voltů, tak aby jsi si neublížila." řekl a tyčí praštil Dereka. Ten se skácel k zemi s obrovským výkřikem.
Tyler se rozeběhl na Henkena, ale Henken byl rychlejší a Tyler taky skončil na zemi. Henken se zase začal smát.
,,Ubožáci! Tak už se vzdejte! Nemáte šanci."
,,Meliso..." chtěl mi něco říct Tyler. Naklonila jsem se k němu. ,,Musíš se proměnit." řekl v bolestech.
,,Ale vždyť já jsem." řekla jsem mu a ukázala drápy.
,,Musíš se proměnit celá." řekla a potom zavřel oči. Emily se ho snažila vzbudit.
Cože? Mám se proměnit celá? Jak to myslel?
Henken se pořád smál a prohlížel si svůj paralizér. Musím něco udělat. Představila jsem si, co všechno mohl Henken udělat. Určitě zabil spoustu nevinnchý vlkodlaků, čarodějnic a jiných stvořeních, asi zabil Tylerovi rodinu a...a chce zabít nás!
Najednou jsem ucítila, jak se moje drápy zvětšily, začaly se mi chlupatit ruce a nohy a... Najednou jsem se proměnila ve vlka. Ano, ve zvíře. Henkena to očividně překvapilo. Skočila jsem po něm a snažila se ho zabít. Henken na mě několikrát bouchnul paralizérem, ale nic mi to neudělalo. Kousla jsem ho do ruky nohy, až zůstal ležet nehybně na zemi. Nebyl mrtvý, ale nechbělo moc a byl by.
Proměnila jsem se zpátky. Běžela jsem rychle k Derekovi a ostatním.
,,Jste v pohodě?" zeptala jsem se.
,,Budu, ale až ho zabiju!" řekl Tyler a šel dodělat Henekna. ,,Tohle je za mojí rodinu!" řekl a... No prostě ho dodělal.
,,To bylo... BOŽÍ!" řekla Emily a obejmula mě a potom i Tylera.
Ano, byl konec, ale ještě zbývá vše vysvětlit. Mám hodně otázek...
ČTEŠ
My Wolf Love
Hayran Kurgu,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles