Z POHLEDU DEREKA
V pátek jsem přišel do školy dříve než jindy. Byl den po plese a škola se hemžila lidmi, co si povídali o nezapomenutelném plese. Důvod, proč jsem přišel dřív bylo to, že jsem od včerejšího večera neviděl Melisu. Dělalo mi to docela starost, protože se mi ani neozvala a ani neřekla, že odchází.
U prostřed chodby stál u své skříňky Tyler. Vydal jsem se k němu.
,,Čau kámo!" pozdravil mě, když mě uviděl.
,,Čau, hele neviděl si Melisu?" zeptal jsem se ho.
,,Melisu? Tu ne. A neviděl jsi Emily? Včera od plesu jsem jí neviděl." řekl.
,,Počkej, Emily taky zmizela z plesu a nic ti neřekla?" zeptal jsem se vyděšeně.
,,No jo. Asi po půl hodině od předávání té ceny Král školy. Potom najednou zmizela. Myslel jsem si, že šla domů, protože když všichni odešli ona tam nebyla."
,,Melisa se taky vypařila." řekl jsem.
,,Tak kde teda jsou?" zamyslel se Tyler.
Najednou mi zapípal mobil. Vytáhl jsem ho z kapsy. Ve stejnou chvíli došla SMSka i Tylerovi.
Přečetl jsem si zprávu.
Pokud chcete holky zpět, přijďte si pro ně. Čekají na vás ve sklepení pod lesem. -H
Podíval jsem se na Tylera a on na mě. Vyměnili jsme si mobily a přečetli si tu druhou zprávu. Obě byly stejné.
,,Kdo je sakra -H?" zeptal se Tyler.
,,Náš učitel Henken." povzdechl jsem si. ,,Tylere, já jdu pro holky a ty mě omluv z hodiny." řekl jsem a byl na odchodu, ale Tyler mě zarazil.
,,Emily je moje holka, takže jdu taky!"
,,Tylere..."
,,Dereku, prostě jdu! A jestli chceme najít holky živé, musíme pohnout kostrou." řekl a vydal se ke dveřím budovy.
To vůbec není dobrý. Pokud Tyler půjde, tak se asi dozví, co jsem já a Melisa zač.
Na tohle teď, ale nebylo čas. Rychle jsem se vydal za Tylerem a doufal, že jsou holky v pořádku.
**********
,,Dereku, musím ti něco říct." prolomil Tyler to ticho, když jsme šli lesem. Snažili jsme se jít rychle, ale k otvoru do starého skepa, který je pod lesem už několik staletí, je to delší cesta.
,,Co?" zeptal jsem se.
,,Víš jak tady řádí to zvíře a zabíjí lidi?"
,,Jo." odpověděl jsem.
,,Já vím, kdo to dělá." řekl Tyler a ve mě by se krve nedořezalo.
,,Kdo?" zastavil jsem se.
,,Je to vlkodlak." řekl.
,,Vlkodlaci nejsou." řekl jsem a snažil se znovu jít, protože jsem se obával, že Tyler příjde na to, že jsem vlkodlak.
,,Jsou. Dereku já vím, že ty jsi vlkodlak."
,,Jako fakt?!" začal jsem se smát, ale Tyler se tavářil vážně.
,,Vím to, protože já jsem taky vlkodlak." řekl a já strnul.
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfic,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles