Když jsem zaparkovala před Derekovým "domem", bylo pět. Za dvě hoďky je úplněk, ale zatím se cítím fajn. Teda až ja to, že budu muset přespat v tom "domě". Nevím, proč si prostě Derek nekoupí alespoň malý byt.
Vystoupila jsem a vzala si tašku, ve které jsem měla deku, mikinu a nějaké věci, co potřebuji na přespání v tomhle "domě". Zamkla jsem a šla ke dveřím.
Pořádn jsme zaklepala i když jsem věděla, že Derek mě určitě slyšel přijíždět.
,,Ahoj!" usmál se na mě sladce, když otevřel dveře.
,,No nazdar." řekla jsem a protáhla se kolem něj dovnitř.
Pohled mi padl na řetězy, které ležely v obýváku.
,,A co je tohle?" zeptala jsem se vyděšeně.
,,Řetězy." řekl v klidu.
,,To vidím, ale na co?"
,,Na tebe." usmál se.
,,To myslíš vážně? Ty mě chceš jako připoutat?"
,,Je to tvůj první úplněk. Budeš výbušná a silnější než teď. Neudržím tě. Nechci, aby jsi někomu rozpárala tělo." řekl.
,,No super. Užijeme si spolu spoustu legrace." řekla jsem ironicky. Hodila jsem tašku na gauč a sedla si vedle ní. Derek si sedl naproti na křeslo.
,,Jedla jsi?" zeptal se.
,,Ne. Máma si myslela, že budu jíst u Emily, a tak mi nedala večeři." musela jsem přiznat. V břiše mi strašně kručelo.
Derek se postavil a někam odešel. Po chvíli se vrátil s krabicí s pizzou.
,,Na, dej si." podal mi jí.
,,Díky." usmála jsem se a s chutí se zakousla do pizzi. Byla to moje nejoblíbenější. Pizza Hawai.
Po chvíli jsem si všimla, že na mě Derek kouká.
,,A ty jsi jedl?" zeptala jsem se.
,,Ne, ale to je v pohodě." řekl a jemě se usmál.
Dojedla jsem jeden kousek a pizzu podal Derekovi.
,,To ty musíš být dnes silný, aby jsi mě udržel."
,,Díky." Vzal si ode mě pizzu a snědl vše, co jsem nechala.
Než Derek dojedl, vytáhla jsem si z tašky deku a cestovní polštářek. Venku se už ztmívalo.
,,Na něco se tě zeptám." řekl a já jen kývla, ať pokračuje. ,,To dělá ten úplněk, že na mě nejsi ironická a taková..."
,,Naštvaná?" dokončila jsem větu za ně.
,,Jop."
,,Řekla bych, že to bude tím prvním úplňkem, kdy jsem vlkodlak." řekla jsem.
,,Škoda, že je úplněk jednou z měsíc." zasmál se a já taky. ,,Měsíc vychází, budu tě muset přivázat." řekl.
,,Jako psa." povzdychla jsem si.
Derek přivázal jednu stranu řetězů k nějaké pevné tyči a druhou stranou mi uvázal ruce.
,,Dobrý?" zeptal se.
Škubla jsem s řetězama, abyc zjistila, jak jsou pevné. Byly hodně pevné, takže dofám, že mě to udrží.
,,Jo." řekla jsem.
Lehla jsem si na gauč a přikryla se dekou. Derek si lehnul nebo spíš pololehnul do křesla.
Spát se mi ještě nechtělo, ale snažila jsem se usnout, protože bych to třeba mohla prospat.
Nevím kolik času uběhlo, ale najednou mě začala strašně bolet hlava. Zařvala jsem bolestí
,,Mel, jsi v pohodě?" vyskočil Derek z křesla.
Najednou jsem cítila, jak mi na tváři rostou chlupy a v puse jsem ucítila tesáky. Podívala jsem se na ruce a na nich jsem měla drápy. Vyskočila jsem z gauče a zavrčela ja Dereka. Nevím, kde se to ve mě vzalo, ale měla jsem strašnou chuť někoho zakousnout. Snažila jsem se dostat k Derekovi, ale ten si stoupnul do vzdálenosi, kam jsem se s řetězy nedostala.
,,Mel, zkus se uklidnit. Pořádně dýchej!" řekl, ale já ho neposlouchala. Nebyla jsem ve své kůži. Byla jsem teď zvíře.
Zatahala jsem za řetězy a snažila se osvobodit. Podařilo se mi jeden řetěz odtrhnout.
,,Meliso!" řekl Derek a šel ke mě blíž. Zase jsem na něho zavrčela.
Vypadal, že se trochu bojí, ale nebylo poznat, čeho přesně. Přišel ke mě. Natáhla jsem po něm ruku, že ho seknu drápama, ale včas mě zachytil. Podíval se mi hluboko do očí. Potom se ke mě naklonil a políbil mě.
Najednou už mi bylo krásně. Cítila jsem se strašně příjemě. V puse jsem už necítila tesáky a i moje chlupy mizely. Když jsme se od sebe odtrhly, podívala jsem se na něho.
,,Povedlo se ti to. Přišel jsi na to, co mě dělá člověkem." usmála jsem se na něho a on mi úsměv opětoval.
ČTEŠ
My Wolf Love
Fanfiction,,Já umřu?" ,,V horším případě. V tom lepším se staneš vlkodlakem." Derek Hale Fanfiction Cover by: @unionstyles