36.chapter ♠ Noční přepadení

3.3K 272 12
                                    

O pár měsíců později

Můj život se vracel do normálu. Vlastně, jak se to vezme. Moje nejlepší kámoška byla mocná čarodějka, můj kluk byl vlkodlak, můj bratr taky a já taky. Parta nadpřirozených puberťáků.

Jediné, co souviselo s normálním životem byla škola. A maturita, která nás čeká za týden. Z jedné strany je to fajn, protože po maturitě budu moct bydlet s Derekem, ale na druhou stranu se musím učit.

Celý tenhle týden nemusíme chodit do školy, ale musíme se učit. Odjely jsme s Emily na chatu, kterou vlastní její rodina, aby jsme měly klid na učení.

,,Já se to snad nikdy nenaučím!" zaůpěla Emily, když prolistovávala učebnici matematiky.

,,Máme ještě skoro týden, to dáme!" podporovala jsem ji.

,,Jenže já narozdíl od tebe nejsem inteligentní." řekla a zakryla si obličej učebnicí.

,,Tak to není. Možná, že ti nejde matika, ale v anglině jsi perfektní." řekla jsem a sundala jí učebnici z hlavy.

,,Co myslíš, že teď dělají kluci?" zeptala se mě a podívala se zasněně z okna.

,,Učí se nebo pobíhají po lese." Musela jsem se usmát při této myšlence.

,,Škoda, že tu nejsou s námi." povzdechla si Emily.

,,Je to škoda, ale kdyby tu byli, tak by nás rozptylovali od učení."

,,Asi máš pravdu." uznala smutně a znovu začala pročítat učebnici matematiky.

**********

,,Dobrou noc." řekla jsem Emily a lehla si vedle ní do manželské postele.

,,Dobrou." řekla a už spala.

Překulila jsem se na druhý bok a taky se snažila usnout. Myslela jsem na Dereka. Co asi teď dělá?

**********

Uprostřed noci mě něco probudilo. Podívala jsem se na hodiny a zjistila, že je jedna hodina. Když jsem chtěla znovu usnout, něco jsem uslyšela. Bylo to, jako kdyby někdo venku chodil.

,,Emily! Vstávej!" zašeptala jsem a drcla do ní.

,,Proč mě budíš?" zeptala se rozespale.

,,Někdo je venku."

,,Cože?!" posadila se rychle. ,,Kdo?"

,,Nevím, jdu se kouknout." řekla jsem a vstala.

,,Počkej, jdu taky." řekla Emily a taky vstala.

Šly jsme pomalu ke dveřím. Otevřela jsem je a pomalu a potichu jsme vyšly ven. Před námi se objevily dvě černé postavy. Emily natáhla ruku a jedné z nich dala elektrický šok. A já tu druhou povalila na zem a dala jí pěstí.

,,Co děláš?! To jsem já!" ozvala se osoba pode mno.

,,Dereku?" zeptala jsem se. ,,Co tu děláš?

,,Přišli jsme vás navštívit." řekla ta druhá osoba a mě došlo, že je to můj bratříček Tyler.

,,Ježiš, Tylere! Moc se omlouvám!" řekla Emily a obejmula ho.

,,Takové milé přivítání." usmál se Derek a políbil mě.

,,Hele, je noc, já jdu spát." řekla Emily a šla dovnitř.

,,Já taky." řekla jsem a šla za ní.

,,A kde budeme spát my?" zeptal se Tyler.

,,Ve psí boudě je volno." usmála se Emily. ,,To máte za to noční přepadení."

,,Dobrou vlčci." usmála jsem taky a zabouchla jim před nosem.

My Wolf LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat