Lauren,
To moja tysięczna wersja tego listu.
Nie wiedziałam jak się z Tobą pożegnać,
Byłaś, jesteś i zawsze będę Cie uważała za miłość mojego krótkiego życia, dlatego to jest takie trudne. Przepraszam, że nie powiedziała Ci o moich problemach, teraz już pewnie wiesz o wszystkim, Ally zapewne Ci powiedziała, bo ja nie potrafiłam. Trwa to dłużej niż możesz sobie wyobrażać. Jakiś czas temu ograniczyłam moje leki, bo myślałam że Ty mi wystarczysz i tak było, do czasu kiedy nagle poczułam mętlik w głowie... i jeszcze ta Twoja piosenka...
Swoją drogą jest przepiękna, kocham ją. Kocham Twój głos w niej.
Ostatniego półtora tygodnia nie pamiętam, mam totalną pustkę przed oczami...
Znowu dzwonisz... przepraszam, że nie odbieram, nie odpisuje, nie pozwalam się oglądać. Wiem, że przyjeżdżałaś do mnie do pracy, że stałaś pod moim blokiem. Nie chce żebyś widziała mnie w takim stanie. Czuje się... nic nie czuje. Nie czuje się.Jednak z jakichś powodów zdarzyłyśmy się sobie, za co jestem cholernie wdzięczna temu na górze. Dlatego proszę, traktuj mnie jako epizod swojego pięknego i długiego życia.
Ty, zdecydowanie jesteś najlepszym zakończeniem mojej historii, nie mogłabym wymarzyć sobie kogoś lepszego. Śmiało mogę Cie nazwać miłością mojego życia, najpiękniejszą i najlepszą dziewczyną na świecie. Mam nadzieję, że jeszcze uszczęśliwisz niejedną dziewczynę.
Dlatego Lauren, proszę Cię o jedno: ŻYJ.
Kochaj, śpiewaj, tańcz, ciesz się, a czasami płacz i smuć się. Korzystaj z tego co masz.
Kocham Cię na wieczność,
Camz.
*dzień doberek/ dobry wieczór 😘🤗
zakończenie, nie wiem co wam napisać oprócz tego, że cholernie ciesz się że wam się to podało, że komentowaliście, że kilka osób pisało do mnie na priv ❤❤
nie planowałam tego ta zakończyć, ale po prostu skończyły mi się pomysły 😒
mam nadzieję, że kiedy wrócę do was za jakiś czas z czymś nowym też będziecie ze mną ❤❤
buziaki, Paula 😘💕‼️ps. koniecznie zobaczcie co jest dalej 😊
CZYTASZ
tinderove love (Camren)
Fanfictionco jeśli klikniesz niechcący serduszko i poznasz kogoś kogo nawet nie szukałaś? koniecznie zobacz co jest za epilogiem I jeszcze dalej 😊 pojawiają się wulgaryzmy i sceny +18 🔞 🔝#1 lesbian - 25.10.2018 🔝#1 camilacabello - 12.12.2018 🔝#10 ff - 1...