Ceļš līdz Harija mājām bija mierīgs un es to izbaudīju, viņš visu ceļu turēja manu roku savā, vienīgi tikai atlaida, kad vajadzēja pārslēgt ātrumus. Es izbaudīju šo brīdi, kad esam divatā, jo iespējams mums mājās tik bieži nesanāks pabūt kopā, tāpēc priecājos par to, ka Harijs man atbrauca pakaļ nevis tētis ar mammas. Tagad centīšos izbaudīt visus mirkļus kopā ar viņu, pat ja tās būs tikai desmit minūtes.
***
Esam jau netālu no Harija mājām un viņš piestāja ceļa malā, nesaprotu tikai kāpēc. Gan jau, kad viņš gribēs parunāt par kaut ko un es viņam pateikšu to, kad mums vajadzētu slepus tikties, lai vecāki nepieķer kādā dīvainā situācijā.
-" Mīļais, kāpēc tu apstājies." Paskatos uz viņu un viņš atsprādzējās, noslāpējot mašīnas motoru.
-" Mums vajag parunāt par kādu lietu." Iespējams, es jau nojaušu par ko viņš runās.
-" Tu laikam vēlies runāt par mums?" Jautāju, pagriežoties nedaudz pret viņu.
-" Tieši tā. Ko mēs darīsim ar mūsu attiecībām, jo es nevēlos, lai mēs slēptu tās, bet es darīšu visu ko tu teiksi." Es tiešām ļoti ceru, kad viņš piekritīs tam, ka no sākuma vajadzēs slēpt attiecības.
-" Mīļais, zinu, kad tu iespējams par to bēdāsies, bet es kādu laiku vēlos slēpt mūsu attiecības, jo nevēlos, lai vecāki kādu laiku par mums zina." Viņš ieskatījās manās acīs un nedaudz pasmaidīja, bet es zinu, ka tas nebija īsts smaids un es varu garantēt, kad viņam tas nepatīk.
-" Vai tiešām tu to vēlies? Viņi mūs tikai atbalstīs." Zinu, kad tas tā būtu, bet man radās ideja ko viņam teikt un es ticu, kad viņam tas patiks.
-" Man liekas, ka būtu interesanti, ja mēs satiktos slepus no vecākiem." Pieliecos pie viņa lūpām, es viņu noskūpstu.
Harijs atbild manam skūpstam, kas man liek iekšēji pasmaidīt, jo zinu, ka tas Harijam uzlabo garastāvokli un tagad viņš spēj uzlabot man garastāvokli. Jūtu kā tauriņi dejo manā vēderā un no viņa pieskārieniem man ir patīkama silta sajūta, kas tiešām nekad nav justa, pa no iepriekšējām attiecībām, kaut vai tajās bija tikai pieskārieni un apskaušanās, bet nekas vairāk, jo nejutos pārliecināta, bet tagad ir pavisam cita lieta. Esmu gatava būt nopietnās attiecībās un tas ir tikai Harija dēļ. Viņš ir tā vērts un mana sirds pieder tikai un vienīgi viņam. Harijs ir mana pirmā īstā mīlestība un esmu gatava darīt visu, lai viņš būtu laimīgs.
Beidzu skūpstu un viņš mani apskāva tik cieši, kad īsti nevarēju pakustēties, bet es zinu cik ļoti viņš mani mīl. Es viņam rūpu un viņš ir gatavs darīt visu, lai es būtu tikai laimīga un netiktu sāpināta, bet gan jau kādu reizi, tas notiks un viņš to nespēs sev piedot, jo būs zaudējis mani uz visiem laikiem. Noteikti dziļi sirdī, Hariju mīlēšu tik ļoti kā nevienu citu, bet es nespēšu viņam piedot, ja viņš mani krāps ar citu.
-" Es tevi ļoti mīlu, tāpēc piekritīšu visam ko teiksi." Šoreiz viņš man uzsmaidīja īstu smaidu un es to redzēju pēc viņa bedrītēm vaigos. Viņa acīs bija redzams atkal tas mirdzums, kuru redzēju jau iepriekš.
-" Tad brauksim uz mājām, jo vecāki gan jau mani, ka gaida." Skatoties viņa acīs, man uz lūpām parādījās smaids, kurš bija tikai Harija dēļ.
***
Atveroties vārtiem, Harijs iebrauc sēt, man apskatot atkal pazīstamo apkārtni. Uz kāpnēm pamanīju sēžam Zeinu, kurš izskatījās pārāk nopietns un viņš noteikti kaut ko tagad mums teiks. Ļoti ceru, kad viņš mums nepateiks ko sliktu, jo es nevēlos, lai tagad sabojātos mans un Harija garastāvoklis. Man ir svarīgi, lai Harijs man ir blakus un nav sarūgtināts.
Paskatījos uz Hariju ar jautājošu skatienu un viņš arī nesaprata, kas notiek, jo Zeins šajā brīdī būtu bijis priecīgs, kad esmu atpakaļ un viņš jau būtu pienācis pie mašīnas, lai atvērtu man durvis un cieši apskautu.
Izkāpjot no mašīnas, mēs devāmies Zeina virzienā un viņš piecēlās, kad esam piegājuši viņam tuvāk. Viņš mani apskāva, bet tad nopietni skatījās uz mums un es atkal saskatījos ar Hariju.
-" Zein, kas noticis?" Viņš paskatījās uz mani, bet tad uz Hariju. Pilnīgi neko nesaprotu.
-" Jums abiem tas nepatiks, it sevišķi, tev Gabi, tas ļoti nepatiks." Es nopūšos un viņš jau saprata, kad man jau sāk pamazām zust pacietība.
-" Tak saki, ko tu vēl gaidi." Mans pacietības mērs drīz izsīks un es neizturēšu to.
-" Harij, tavā istabā ir Džesika un viņa neiet prom jau kā stundu. Centāmies ar puišiem viņu izdzīt, bet nekādi nevar." Ahh, nu kā tas var būt. Viņi tak ir četri un nespēj dabūt Džesiku prom, tas ir smieklīgi.
-" Mīļā, ejam uz manu istabu, mēs viņai parādīsim, ka viņa man neinteresē un liek mūs mierā." Harijs saņēma manu plaukstu savā un es sekoju viņam uz istabu.
Nevaru pat iedomāties, kas Harija ienāca prātā, bet es ļoti ceru, kad viņš nav izdomājis ko stulbu, kas varētu man nepatikt. Skatījos apkārt vai tēta mašīna nav šeit un paldies dievam, kad nebija, jo iespējams, tad viņi man uzdos jautājumus par to kāpēc mana rokā atrodas
***
Beidzot bijām piegājuši pie Harija istabas, kurā visticamāk atradās Džesika un es nezinu ko man tagad darīt vai domāt, jo viņā kā nekā cenšas darīt visu, lai atņemtu man Hariju, bet tas viņai neizdosies. Puisis kā nekā ir manī ļoti iemīlējies un viņš ir gatavs darīt visu, lai Džesika vairs nejauktos mūsu attiecības. Esmu par to priecīga, jo neviens nekad nav centies darīt kaut ko manis labā.
-" Mīļā, tu esi gatava manam plānam?" Iztraucējot no manām domām, viņš jautāja jautājumu.
-" Harij, ceru, ka tas nebūs nekas stulbs." Pasmaidot jautāju, bet nezinu vai esmu gatava viņa plānam.
-" Mēs ieiesim manā istabā un tēlosim, kad neko nezinām un būsim pārsteigti, ieraugot viņas, tad tālāk redzēsi, kas notiks tālāk." Viņš noskūpsta manu vaigu un tad atkal saņem manu plaukstu savā, atverot durvis.
Harijs mani pirms ieejot istabā noskūpsta, kas man bija pārsteigums, jo to es negaidīju un es sapratu, kas viņam ir padomā, tāpēc atbildēju šim skūpstam. Viņš ar vienas rokas palīdzību aiztaisīja ciet durvis un piespieda mani pie tām. Viņš ar vienu roku mani piespieda pie sevis tuvāk, man sajūtot viņa augumu tuvāk, taču mēs tūlīt beidzam skūpstu, jo mūs iztraucēja Gabriela, kura izskatījās ļoti pārsteigta par to ko tikko redzēja.
-" Ko pie velna tu dari manā istabā?" Izliekoties, kad neko nezina par viņas klātbūtni.
-" Es te esmu, jo vēlējos tevi pārsteigt, bet tu te ieradies ar to aitu, kura nav pelnījusi tevi un kādu no augstākās sabiedrības cilvēkiem." Man pavērās vaļā mute par viņas sakāmo, jo neko tādu negaidīju. Harijs paskatījās uz mani un tad uz Džesiku, kura gaidīja kaut ko no Harija, bet man arī interesē ko viņš atbildēs.
-" Vai tiešām domāji, kad man interesē tavas domas, tad tu ļoti rūgties, jo tu man nekad neinteresētu, pat ja tu būtu vienīgā uz šīs pasaules, es tevi neizvēlētos. Man nevajag tādu palaistuvi kā tevi. Tagad pazūdi no manām acīm un ja vēl kādu reizi spersi šajā mājā kāju vai aiztiksi manu meiteni, tad tev būs problēmas." Jutu kā Harijs saspiež manu plaukstu ciešāk, bet es vēroju kā mainās meitenes seja.
Harijs mani aizstāvēja, kas mani padarīja vēl laimīgāku. Es nespēju beigt smaidīt par to, kad Harijs to darīja manis dēļ un viņš to teica tik pārliecinoši, ka man uz lūpām parādījās smaids, kuru nespēj neviens nodzēst. Viņš man ir un būs svarīgs līdz pat mūža beigām, jo viņš ir pirmais, kas dara visu mīļotās dēļ.
Hey, hey!
Jauna daļa ir klāt.
Esmu nedaudz pārsteigta par to, kad šai daļai no sākuma bija tikai ap 600 vārdiem, bet tagad ir 1213 vārdi, kas vairāk pa pusi. Ceru, kad jums patika šī daļa un gaidiet turpinājumu nākamajā nedēļā, jo man šonedēļ ir papildlaiku eksāmeni un nespēšu visu apvienot, plus vēl divreiz nedēļā ir autoskola, tāpēc man nebūs šonedēļ laika, lai izlabotu nākamo daļu.
YOU ARE READING
Mīlestības mezgls ( Pabeigts ).
RomanceStāsts par kādu meiteni,kura iemīlas kādā puisī,bet tad ierodas kāds,kurš jauc meitenei prātu. Ko viņa izvēlēsies? Vai tas būs īstais? To uzzināsiet,lasot šo stāstu.