Vai tiešām Harijs spēj mani tik ļoti sabojāt garastāvokli, kad neviens nespēj to uzlabot. Vecāki centās ar mani runāt, bet es izlikos, ka viss ir labi, kaut iekšēji biju salauzta un mans garastāvoklis bija zem nulles, bet Zeins centās mani iepriecināt kā vien spēj, taču viņam arī nekas nesanāca. Man tiešām sāp viņa attieksme, kuru viņš man šodien parādīja un viņš pat neko nespēja pat pateikt. Nespēju tam noticēt. Domāju, ka Harijs man ko tādu nekad nenodarītu, bet es kļūdījos un tagad sēžu savā istabā, ieslēgusies un acīs ir sariesušās asaras. Kaut šis viss būtu tikai viens liels murgs. Iedomājoties vien par to, kad Harijs mani ir krāpis un nespēja to pateikt, es tiešām salūztu vairāk, bet iespējams šis viss varētu būt tikai spēle, lai es izšķirtos no viņa. Tas man ir jānoskaidro, bet ne no Harija. Iespējams par šo visu zina Liams vai Luis, bet es aiziešu pie Liama, kaut tuvāk būt pie Luisa, taču es viņam tik ļoti neuzticos. Man ir jānoskaidro vai Harijam pirms manis bija kāds sakars ar to nezināmo meiteni. Varbūt tiešām, kāds vēlas mūs izšķirt un tas pat nostrādātu, ja vien man kāds nepaskaidros, kaut ko par to meiteni.
Izejot no istabas, es devos taisnā virzienā uz Liama istabu, lai ar viņu parunātu, bet pirms tam apstājos pie Luisa istabas ko tiešām man nevajadzētu darīt. Labāk iešu no sākuma uzklausīt viņa viedokli un pēc tam Liama, lai salīdzinātu ko viņi abi teiks, bet beigās aiziešu pie Zeina, jo pašlaik esmu pamanījusi, ka Harijs uzticas vairāk Zeinam nekā pārējiem puišiem, vēl varētu kaut ko noskaidrot no Naila, bet viņš nebūs vēl divas dienas. Ceru, ka man nevajadzēs viņam uzdot kaut kādus stulbus jautājumus par Harija bijušajām attiecībām.
Nevēlējos vienkārši iebrāzties viņa istabā, jo tas nebūtu pieklājīgi, tāpēc labāk pieklauvēju pie tām. Saņemot atbildi, ka var ienākt, es atvēru durvis, man ieejot viņa istabā. Luis sēdējā krēslā un kaut ko darīja savā telefonā, bet tad viņš paskatījās uz durvju pusi, kur ieraudzīja mani. Viņš izskatījās pārsteigts, iespējams, tāpēc, ka es nekad neesmu gājusi viņa istabā.
-" Sveika. Kaut ko gribēji?" Luis man jautāja, noliekot telefonu uz blakus galda.
-" Sveiks. Vēlējos šo to noskaidrot, bet ja tevi traucēju, tad varu ienākt vēlāk." Man tiešam negribējās atrasties viņa istabā, jo likās, kad viņš uz mani skatās tā it kā tūlīt pat nogalinātu uz līdzenas vietas.
-" Klausos Gabi, bet vari apsēsties, lai nevajadzētu tev stāvēt kājās." Pasmaidu par viņa jauko žestu, bet es labāk pastāvu kājās.
-" Paldies, bet nevēlos sēdēt. Varu uzdot kādu jautājumu?" Ceru, kad viņš man atbildēs godīgi, kaut vai es viņam nepatīku.
-" Droši uzdod." Uff, man ir jāsaņemas, jo man ir bail no viņa reakcijas.
-" Luis, vai tu zini kaut ko par tās meitenes, kura šodien bija pie Harija?" Skatoties viņa acīs, es vēroju viņa reakciju, bet neko nemanīju.
-" Tu domā to blondīni?" Ak dievs, es sāku uztraukties, jo nevēlos dzirdēt to, ka viņam kaut kas bija ar viņas.
-" Jā, tieši viņa?" Neapmierināta saku.
-" Nezinu kā viņa uzzināja, kur tagad dzīvo Harijs, bet starp viņiem nekad nekas nopietns nav bijis. Viņa visu laiku Hariju vajāja, lai dabūtu sev, izskatās, ka viņa ir uzzinājusi par Harija īsto mīlestību un tagad darīs visu, lai vīnu iegūtu. Neuztraucies, viņa bija tikai tur 10 minūtes, ieskaitot to brīdi, ka tu ieradis. Zeins un Liams viņu aiz rokām izvilka no mūsu mājas." Ko? Tas tak nav iespējams, tad jau viņai nav vispār spēka, lai pretotos šiem diviem.
-" Oi, tad jau tas laikam bija smieklīgs skats. Žēl, kad Zeins man to nepateica ātrāk." Iesmejoties sacīju, bet tad turpināju. -"Tu tiešām saki patiesību?" Es nezinu vai viņam ticēt.
-" Gabi, ja runa ir par Hariju un to kā viņam būtu labāk, tad es tev saku pilnīgi patiesību, jo savādāk Harijs man norautu galvu, nevis atstātu mani dzīvu. Zinu, ka pret tevi dažreiz neizturos labi, bet man nav sliktu nodomu." Viņš piecēlās kājās un nāca manā virzienā.
-" Bet kā lai es tev ticu?" Skatoties viņa acīs, es jautāju.
-" Vienkārši uzticies. Pajautā pašam Harijam, jo viņš tagad istabā ir pilnīgi sagrauts un nevienu nevēlas redzēt, pat neatļauj pārsiet brūci." Kaut kā neticas, kad Harijs pārdzīvo par notikušo, bet laikam vajadzētu, tad aiziet pie viņa.
-" Labi, bet ja tu man melo, tad tu būsi zaudējis visu, it sevišķi jau Harija uzticību, saistībā ar biznesu un draudzību. Harijs nespēj piedot nodevējiem. Paldies par atbildi uz manu jautājumu, ceru, ka man nenāksies nožēlot, ka es tev uzticējos." Pasakot to, es devos prom, bet Luis mani apstādināja, pievelkot mani pie sevis.
-" Mīļā, es tev nekad nemelot, jo pazīstu Hariju jau vairākus gadus." Izraujos no viņa tvēriena un paskatos uz viņu.
-" Labi. turēšu tevi pie vārda." Pēc šī es pametu viņa istabu.
Es centīšos uzticēties Luisam, kaut tas ir ļoti grūti, jo viņš man nav pierādījis to, kad viņš ar mani labprāt komunicētu, bet tagad redzēsim vai tā ir taisnība ko viņš teica. Pašlaik dodos uz Harija istabu, jo vēlos viņu redzēt, bet man pretī nāca mamma, kura nebija pārāk priecīga un man tas īsti nepatika.
-" Mammu, kas noticis?" Man nepatīk, ka viņa ir tik nopietna.
-" Biju pie Harija, bet viņš nevienu nevēlas redzēt, nesaprotu, kas viņam noticis. Vēl no rīta bija labā omā, tagad pat nevarēju pārsiet jaunu apsēju, kaut to jau sen vajadzēja." Tad sanāk, kad Luis nemelo, jo es tiešām biju pārliecināta, kad Harijs tikai izliekas, lai mani ievilinātu savā istabā, zinot, ka es neizturēšu, viņu neredzot.
-" Es pamēģināšu ar viņu parunāt." Tagad mamma atplaukst smaidā, kas tiešām bija dīvaini.
-" Tev izdosies, jo esmu pamanījusi, kad starp Jums kaut kas ir." Ko? Kādā veidā, bet nu labi.
-" Labi, es iešu." Nesaprotu, kāpēc tad mamma ātrāk neko neteica par to, bet nu labi.
Nezinu kāpēc, bet nevēlos, lai Harijs tagad inficētos, jo pārsēju jau vajadzēja nomainīt pa dienu, kamēr es biju savā istabā. Tas jau tā nebija labi un tas viss ir tikai manis dēļ. Es nespēju uzticēties puisim, kurš ir pierādījis to, kad viņš mani mīl no visas sirds, bet es tagad pierādīju to, ka man ir grūti uzticēties. Varēju pēc tam mierīgi aiziet ar viņu izrunāties, taču tā vietā, ieslēdzos savā istabā un nevēlējos ne ar vienu runāt.
Man laikam vajadzēja uzticēties Harijam un ļaut viņam visu paskaidrot, bet dēl savām dusmām, es nespēju sevi kontrolēt un man vajadzēs sev to ieskaidrot. Parasti attiecības izjūk, jo kāds nespēj uzticēties un uzticēšanās ir viena no svarīgākajām lietām attiecībās, lai veidotos īstas attiecības.
Hey, šovakar radās iedvesma un uzrakstīju jaunu daļu.
Protams, ka stāsts nav ideāls, bet tomēr ceru, ka tev patika jaunais labojums..
Tiksimies nākamajā daļā.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mīlestības mezgls ( Pabeigts ).
Любовные романыStāsts par kādu meiteni,kura iemīlas kādā puisī,bet tad ierodas kāds,kurš jauc meitenei prātu. Ko viņa izvēlēsies? Vai tas būs īstais? To uzzināsiet,lasot šo stāstu.