Bölüm-4

4.8K 235 2
                                    




''Hayır... Olamaz.'' Olmamalı. Boşanacağım bir zamanda bu bebek sadece belaya yol açardı.

''Üzgünüm Bella ama bu doğru, hamilesin.''

''Ben yapamam, Halton ile boşanacağım,üstelik bu çocuk doğarsa vampir olacak. İnsanları veya Halton'ı tehlikeye atamam.''

''Bir hatayı düzeltelim. Bebek illa vampir olacak diye bir şey yok. Sen yarı vampirsin unutma.'' Söyledikleri kafa karıştırıcıydı. Bir ihtimal vampir olma olasılığı var.

''Nasıl yani?''

''Bak bir vampir ve bir insan birleşirse bebeğin %50 vampir %50 insan olma olasılığı var. Yalnız tabii bunu doğunca anlıyoruz.''

''İyide Lady.. Vampirler doğum yapamaz. Biz kısır yaratıklarız.'' dedim yine itiraz ederek.

''İyide sen tam bir vampir değilsin. Sen yarı insansın Bella, bunu kaç defa söyleyeceğim.'' Bunu hiçbir zaman kabul etmeyecektim. Kendimi vampir olarak bilmekten alamıyorum. Lady'in ise bundan bıktığını biliyorum.

''Ama işte sorun burada! Eğer bu bebek insan olursa işler daha kötü olur. İnsan kanı gördüğümde kendimi tutamayabilirim. Hele ki yeni doğmuş bir fani kanı ise. Ben bu bebeği istemiyorum al bunu içimden.'' Kararım kesin gibi görünse de, aslında tam tersiydi. Ben bu bebeği istiyordum ama ona bakamaz veya zarar veririm diye çok korkuyorum.

''Bella bunu yapamam daha doğrusu yapamazsın. Vampirlerin kutsal kitabında bir anne vampir bebeğini alırsa o alışta cehennem ateşinde yanarsın. Cehennemi tadan o kalbi soğuk vampirler gibi olmak istemezsin değil mi?''

''Her yerden sıkışıyorum. Halton vampir olduğu için mutsuz. Benden boşanacak ve hamileyim.''dediğimde ortamda biraz sessizlik oluştu.Ta ki televizyon da ki haberle irkilene kadar.

''Bugün ünlü iş adamı Halton Blue, ofisine girdiği andan itibaren herkese şiddet uygulandığı iddia edildi. Muhasebecilerden biri yangın tüpünü koparıp camdan bir masya vurup, birçok kişinin yaralanmasına sebep olduğunu açıkladı. Bu son günlerdi geçirmiş olduğu rahatsızlığın belirtisi mi?''

Bu haberler beni delirtiyor.Lanet olsun benim yüzümden neler yaşıyor. Bu belki kariyerini bitirir. Sinirimden gözlerimin kıpkırmızı olduğunu ve dişlerimin sivrileştiğini hissedebiliyordum. Artık delirdim çünkü her yeri bende Halton gibi kırıp dökmeye başladım.

Lady'nin Ağızından

Bella resmen kendinden geçmişe benziyordu.Çok vahşileşti.Onu durdurmaya çalışıyordum ama maalesef sonuç olumlu değildi. Böyle bir tepki vereceği çok açıktı. Ama bu yaptığı onu zehirleyebilirdi.

''Bella lütfen sakin ol!'' dediğimde dişlerini göstererek hoş olmayan bir tıslama sesi çıkardı. Gerçekten vahşileşmişti.

''Nasıl sakin olmamı bekliyorsun!? Benim yüzümden hayatı mahvoluyor! Lady ben böyle yaşayamam.'' deyip bayılırcasına kucağıma düşüp ağlamaya başladı.

''Bella lütfen bak bebeğin zarar görecek.'' Aslında hem kendi hem de bebeği.

''Sevdiğim adam beni bırakırken, ben ondan olan bu parçaya nasıl sahip çıkarım?'' Ağlaması şiddetlenirken, üzerime soğuk bir titreme geldi. İyi olmasını istiyordum. Büyülü nefesimi ona güven vermesi için üflediğim de ağlaması biraz kesildi ve sadece iç çekmeye başladı.

''Bella her şey bitmiş sayılmaz gidip onunla konuşmalısın.'' dedim ve onu kucağımda doğrulttum.

''Sanki beni dinleyecek.'' Sesi umutsuz çıkıyordu.

Vampir KarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin