Bölüm-9

2.5K 118 3
                                    

Savaş başladığı andan itibaren herkes birbirine girmişti. Benim hedefimde geçmişimden bir yüze çevirmiştim. Alex!

Üstüne atladığım anda sert zeminde yuvarlanmıştık. Ona her vuruşumda dişlerini çıkartarak beni tehdit ediyordu. Ama bu sefer hazırlıksız yakalandığım için benim üstüme çıkabildi. Onun acı çektirme yeteneği vardı, ve aklında geçen en az kötü şey ile karşısındakini acıdan kıvrandırabilir. Ve şuan bana yaptığı boğazımı sıkmaktı.

''Yaptıkların yetmiyormuş gibi şimdi, güçlerini benim üstümde mi deniyorsun?'' dedim konuşmaya çalışarak. Hızla elimi kaldırıp zayıf yeri olan şakağına sertçe vurdum ve o düşünce hemen ayağa kalktım.

''Sen benim sevgilimi çaldın!'' diye ciyakladı. 

''Ben senin sevgilini falan çalmadım ben ve--'' Sözümün kesilmesinin sebebi Hobitlerin lideri olan Ramby, büyük gücüyle bana hedef aldı. Yolladığı büyü kurt adam çığlığıydı ve hangi bölüme isabet etsin arı sokmasından daha çok acıtıyordu. Lanet olsun karnımın içi yanıyordu! Hiç beklemediğim bir anda olmuştu ve Halton hızla yanıma geldi.

''Sevgilim, bebeğim iyi misin?''

''Karnımın içi yanıyor.'' Doğum yaptığım için vücudum çok daha hassaslaştığı için içime sürüklenen her büyü beni zayıf düşürüyordu. Bir anda ayağa fırladı ve Ramby'e saldırmak istedi. Neyse ki Lady onu durdurmuştu.

''Dur Halton! Öfkeni anlıyorum ama bunu bana bırak.'' deyip Ramby'nin önüne geçti. Biz ise geri

''Bu dünya senin gibileri hak etmiyor.'' Asa Lady'nin elinde sıkıca kavranmıştı

''Sen ne zamandan beri böyle cesaret dolu oldun Lady. Eskiden seni hatırlıyorum da, cadıların pençesinden ayrılmayan, yağcının tekiydin.''

''Şuandan itibaren... sen yoksun, ben varım.''deyip ona saldırarak kuma çevirdi.İnanamıyorum karnımın acısı geçti ama Hobitler bizi öldürecek gibi bakıyordu. Lady koşarak yanıma geldiğinde ters giden şeyler yine geri dönüyordu anlaşılan.

''Bella herkesi al ve buradan git.'' Onu burada nasıl bırakacağım? Hem daha savaş bitmedi.

''Ama Lady savaş--''

''Bırak şimdi savaşı.''

''Hayır Lady bu savaşa bir kere başladık şimdi bırakmayacağım.''deyip hafıza mı kullanarak bütün Hobitlerin acı çekmesini istedim. Bende de bu özellik vardı. Bana yapılan gücü kopyalayıp bir kere de olsa kendimde kullanabiliyorum. İstememle hepsi yerde acı çekiyordu. Alex hariç. Onun gücünü kopyaladığım için ona bir şey olmuyordu. Olmadığı içinde orada durmuş Halton'ı süzüyordu. Halton ise çatık kaşlarıyla ona bakıyordu.

Halton'ın Ağızından

Alex'in soğuk bakışları beni öldürüyor. Onunla yaşadığım geçmiş bir veda ile bitmiş sanıyorken, o buradaydı. Tam karşımdaydı. Onun da bir vampir olacağı aklımdan bile geçmemişti. Aslında tam ruhunu anlatıyor.

''Senin burada olacağın asla aklıma gelmezdi.'' dedim açık sözlerimle.

''Kader bizi tekrar bir araya getirdi Halton.'' Yüzünde anlamlandıramadığım bir zafer nidası vardı. Bu ürkütücüydü.

''İyi ki senden kurtulmuşum. Senle olmaya devam etseydim, senin gibi birinden farksız olurdum.''

''En azından ben seni vampire çevirmezdim.'' Şımarıklığı ve ukalalığı hiç eksilmiyordu.

''Onu bile yapacağından şüpheliyim.''

''Halton... sen beni şu Bella için terk ettin. Hem de beni hamile bırakıp gittin.''

Vampir KarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin