Začala: ,,hovorí sa že kedysi veľmi dávno ľudia uctievali vlkov a vtedy napadli Wolfsberg vojaci ale Wolfsbergčania boli silnejší a mali svoju vieru a tak sa vojaci rozhodli vyvraždiť všetkých vlkov a to sa im aj podarilo až na jedného ktorého našla jedna dievčina menom Rosse nakŕmila ho a starala sa oňho a keď mal vĺčik rok naviazala s ním ešte väčší kontakt ako doteraz rozumela mu a vedela s ním komunikovať, bol to zázrak ale jednu noc sa stalo niečo nečakané Rosse sa zobudila na to že vlčik niekam ide a tajne ho následovala až do hory kde sa vĺčkovi otvorila tajná chodba a aj tam ho následovala ale keď tam došla zrazu sa z čierneho vlka stal človek bol to normálny človek ako ona a zrazu sa na ňu otočil a povedal jej že za to že ho zachránila bude mať tú istú schopnosť a že toto je fauna a flóra zeme odtiaľ zobrali magickú knihu vlkov a preniesli ju na svet kde začali Wolfsberg skrášľovať, potom knihu skryli a keď sa im narodilo prvé dieťa odovzdali knihu jemu a takto sa kniha dedila a údajne sa dedí aj dnes lebo rod Rossie a Jima ešte nezanikol a ešte stále sú tu ľudia ako mi čo vedia komunikovať s vlkmi ale schopnosť premeniť sa naňho si musia zaslúžiť ako Rosse." Keď babka príbeh skončila usmiala sa na mňa a povedala mi aby som zavrela pusu a malá pravdu mala som ju otvorenú. Okamžite som sa spamätala a utekala za ňou ale opäť skôr ako som stihla niečo povedať povedala ,, je to iba legenda" a zavrela mi dvere pred nosom. Rozhodla som sa že si pôjdem umyť zuby a pôjdem si ľahnúť.
,,A ty si kto?" ,,Ja som predsa Jim a ty si vyvolená Lara!" ,,Ja čoze, no moment ty si ten Jim z legendy?" ,,Áno to som ja." ,,Ale to není možné." ,, Je Lara ale to je teraz jedno musíš mi sľúbiť že zajtra pôjdeš do lesa kde ma vtedy Rosse zachránila sľúb mi to! máme málo času!" ,,Čože?? veď to je choré a ako mám vedieť kde je ten les?" ,,Neboj sa a zajtra večer za svitu mesiaca príď a pamätaj na legendu Lara!" ,,Príď a všetko sa dozvieš!"
,,Lara hej Lara si v poriadku?" ,,Čo, čo hej som babka neboj ale čo sa stalo?" No to ja neviem kričala si niečo že Jim a potom mesiac a ešte tuším večer zajtra." ,,Aha tak to bol zlý sen" povedala som vystrašene babke. Babka sa na mňa neveriac mi pozrela a dodala ,, raňajky sú na stole" a odišla. Ešte som sa otočila a pritúlila k Zare a rozmýšľala nad slovami Jima ak to teda Jim bol a nad tým vyvolená ja a vyvolená?
,,Ďakujem za raňajky babka." ,,Nemáš zač Lara" odvetila babka. A chcela som sa ta spýtať že kde je ten les kde Rosse zachránila Jima? ,,No je to legenda ale malo by to byť z druhej strany tochto kopca a ukazala naň, asi tak hodina cesty a prečo sa pýtaš?" ,,Chcela som sa tam ísť prejsť" odvetila som. Babka má potom zobrala do svojej izby kde otvorila komodu a vybrala z nej niečo zabalené a povedala mi ,, toto nerozbaľuj a zober si to zo sebou a keď ti niekto povie: para siempre ser un lobo znamená to navždy byť vlkom tak pôjdeš sním a dáš mu to." ,,Čo navždy byť vlkom čože?" v sebe som mala strach ale aj zvedavosť. Stále som si v hlave opakovala je to iba sen, ved to není možné. O chvíľu som počula z obývačky zvuk niakeho dievčaťa rozbehla som sa a uvidela som dievča ktoré bolo výškovo asi tak isté ako ja 170 cm cca, malá hnedé vlasy a čokoládové oči vyzerala veľmi milo.
,,Lara toto je Lucy" povedala babka ,,zajtra pôjde s tebou a dá na teba pozor." Ako keby som bola mala mám predsa 16 pomyslela som si. Ale potom má Lucy zavolala či by som s ňou nešla von a že by sme zobrali aj Zaru. Prikívla som a tak sme sa išli prejsť po dedine. Zistila som že dedina je teda menšia ale zato útulná a je v nej veľa milích ľudí. Lucy mi ukázala jej dom a zistila som že je veľmi mílá dokonca som si ju obľúbila a skamarátili sme sa za jeden deň. K babke sme prišli až večer kde som sa rozlúčila s Lucy a išla sa navečeriat potom som si išla sadnúť vedľa babky ktorá sedela pri televízore. Spytovala som sa jej veľa vecí ohľadom zajtra ale babka mi vždy odpovedala tak aby mi náhodou niečo neprezradila vedela som že stým má niečo spoločné. Ale nevedela som čo a chcela som to zistiť. Už som bola vyšťavená tak som popriala babke dobrú noc a išla si ľahnúť ale nemohla som zaspať stále som v hlave mala ten sen tu legendu a tú vec ktorú mi dala babka dnes a to ako záhadne sa dnes babka chovala a hlavne som myslela na ďalší deň ako dopadne moja cesta do lesa za Jimom.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...