Encontrando la verdad

154 14 0
                                    

Po raňajkách už prišla Lucy aby sme mohli vyraziť. Tak som vbehla do izby a zobrala som tú zabalenú vec ktorú mi dala včera babka.

Keď som z diaľky uvidela babkin dom bolo mi ľúto že som nemohla zobrať Zaru. Zara bola môj parťák. Ale spomenula som si na Lucy ktorá mi mala pomôcť a byť mi oporou. Po dlhšej ceste sme konečne dorazili do lesa, bola som ohromená krásou lesa z diaľky sa to ani nezdalo ale tu.

Bola to proste nádhera z myšlienok ma vytrhla Lucy lebo mi chcela niečo ukázať. Zobrala ma za ruku a viedla do kríkov ale ja som uvidela siluetu muža tak som sa trhla ,,neboj sa Lara nič sa ti nestane,, povedala a opäť ma chytila za ruku a viedla. Keď sme vyšli z kríkov stál tam muž ale nevyzeral ako Jim bol totiž vysoký a mal hnedé vlasy a zelené oči a myslím alebo teda vyzeral mladšie a čo ma ešte viac prekvapilo bolo keď povedal ,, para siempre ser un lobo." Moje zreničky sa zväčšili a začala som spomínať na to ako mi babka hovorila čo to znamená. Potom som mu podala neveriacky knihu a on sa usmial a spýtal sa ,,ty si vnučka Kláry?" Váhavo som odpovedala ,,aano." ,,Tak sa neboj a poď" dodal no keď sa v tom otočil na Lucu a povedal jej ,,dobrá práca omega lepšíš sa. Dala som im najavo že nechápem o čom je reč. Po ceste mi povedal jeho meno a volá sa Simon keďže moje meno vedel nemala som mu čo povedať. Kráčali sme cez hustý les keď sme došli na čistinku kde boli ako keby chatky. Ale neskôr mi došlo že v nich bývajú a to vtedy keď ma Simon zaviedol do jedného domu ktorý bol zelenej farby a povedal,, toto je môj dom a teraz pôjdeme za alfou." ,,Čo čože za alfou?" vzpierala som sa. No keď mi povedal že mi tam všetko alfa vysvetlí prestala som a nasledovala som ho.

Bola to obrovská chatka v ktorej nás čakal alfa. Milo sa usmial a povedal ,,Lara pristúp ku mne všetko ti objasním." Ponúkol mi kreslo, šálku čaju a začal ,,no tvoja babka je jedna z nás až nato, že sa neviem premeniť a ty si to zdedila po nej (zmätene som sa naňho pozerala a neverila som mu)a tvoja kamarátka Lucy je vlk ako ja a ty patríš k nám musíš sa stým naučiť žiť to znamená že by bolo najlepšie keby si sem pravidelne chodila a nadviazala kontakt s vlkom." ,,To je blbosť." ,,Nie není môžem ti to dokázať pod so mno. Vzal ma ku stolu kde ležalo to niečo zabalene čo som mala doniesť, zobral to a rozbalil. Bola to kniha s vlkom na prednom obale. Otvoril ju a tam bol rodokmeň uvidela som tam babku a  hneď pod ňou som bola ja. ,,Toto je rodokmeň dedičov a ty patríš k nim a teraz pod predstavím ti tu ostatných." Ale ja som nesúhlasila a povedala som,, nie." ,,Ty si ale tvrdohlavá" dodal a pousmial sa. ,,No tak poď." Neviem ako je to možné ale on ma presvedčil a ja som poslušne išla za ním. Višli sme z jeho domu a išli ako keby do stredu tejto dediny. Kde za nami prišli ostatný a zhúkli sa okolo nás do kruhu. Medzi nimi bola aj Lucy, nevedela som či sa mám na ňu usmiať alebo sa hnevať zato že mi nič nepovedala o tom čo je zač ale po chvíli som si povedala že aj ja asi teraz o tom nikomu nemôžem povedať a tak som sa na ňu usmiala a ona mi to opetovala. Alfa má všetkým predstavil a povedal aby sa ku mne správali milo lebo patrím k nim a tak. Potom sa ku mne rozbehla Lucy a ospravedlnila sa mi povedala som jej aby si z toho nič nerobila a že chcem vidieť ako vyzerá ako vlk. Tak sa pred mojimi očami premenila na hnedú vlčicu so zelenými očami a žmurkla na mňa. Ale zrazu niekto zakričal ,,chýba nám Shet išiel s nami na lov ale napadla nás svorka od Gydeona a zajali ho. ,,Čo Čože Gydeon ja ho zabijem zvolajte ostatných a začnite sa pripravovať na boj. ,,A ty Lara choď... Ja pôjdem s vami veď aj tak ste hovorili aby som naviazala kontakt s vlkom.,,To hej ale to to bude nebezpečné a ty na to nie si vycvičená. Na koniec musel súhlasiť. Po týždni pripravovania sme vyrazili ja som sa pripravovala tiež ale tajne s Lucy no potom keď sme dorazili alfa mi povedal že bojovať nemôžem ale ja som ho presvedčila aby mi dal aspoň luk. Luk mi vyhovoval najviac, vedela som s ním strieľať najlepšie.
Keď sme dorazili...

Vlčie srdceWhere stories live. Discover now