Bola to malá dedinka a mi sme sa ukryli za strom hneď na začiatku. Alfa sa poobzeral okolo seba a jemným mávnutím ruky dal rozkaz. Svorka sa opatrne rozbehla za jednu budovu kde sa prikrčila. Alfa bežal na druhú stranu. To len ja som zostala nechápavo stať za tým stromom. Keď má Alfa uvidel rukou si bachol po čele a slovne má zavolal ku sebe no ale keď som sa k nemu dostala z predu sa na nás rozbehli vlci z Gydeonovej svorky mali svoju vlčiu podobu čo ma dosť zaskočilo no o chvíľu som sa spamätala a vytiahla som si dva šípi a pravidelne ich vystrelila za sebou samozrejme, trafili svôj cieľ a to priamo hruď nepriateľa. Alfa sa na mňa pozrel s udiveným pohľadom a dodal ,,vidím že ťa Lucy vycvičila dobre." ,, Ale ako to viete?" ,,Lara nezabudni, alfa vie o svojej svorke všetko to zistíš keď budeš komunikovať s vlkmi." Dala som mu najovo že nechápem ako to myslí a potom sme pokračovali. Po ceste sme videli ako naši vlci bojujú proti vlkom z Gydeonovej svorky. Vtedy sme sa rozdelili a pokračovali v hľadaní Sheta. Ale po chvíli som začula jemné vrčanie za mojím chrbtom. Otočila som sa a uvidela vlka ktorý na mňa skočil a uhryzol ma do zápästia vykríkla som a odhodila vlka ale on sa hneď postavil a išiel pomalým krokom ku mne a ja som sa šmýkala po zadku do zadu ale vrazila som do stromu no a vlk sa rozbehol a skočil pomne ale vo vzduchu ho zrazil alfa ktorý mi zakričal ,,nájdi Sheta!" Vystrašene som prikívla a rozbehla sa hľadať Sheta.
Uvidela som malí domček a niečo mi hovorilo že Shet bude práve tam lenže ja som Sheta nikdy nevidela ako ho poznám? No asi ako veď bude zviazaný tak ako asi? hovorila som si. Keď v tom ma niekto zo zadu kopol a ja som spadla na zem kde má chytil a vrazil mi jednu. Z mojich úst začala tiecť krv dal mi vrece na hlavu a niekde má odviedol. Keď má posadil na stoličku a dal mi dole vrece z hlavy uvidela som nízkeho chlapa ktorý sa vismieval aká je naša svorka a že pošle malú nicku aby zachránila syna hlavnej Alfy. Po tom ako ten chlap odišiel začula som jemené šepkanie,, ty si z našej svorky? Nikdy som ťa tam nevidel. "No a vtedy mi došlo že je to Shet. ,,Ty si Shet?" ,, No som ty má poznáš?" opýtal sa váhavo. No ale na toto som mu nemala čas odpovedať lebo som sa snažila vyslobodiť z tých lán ktoré mi ťahali ruky a konečne som našla Sheta tak som sa chcela vrátiť domov, zabudnúť nato aj keď mi prúdil adrenalín v žilách mala som toho dosť. Vytiahla som si šíp a snažila sa rozrezať lano ktoré mi zväzovalo obidve ruky ale lano bolo príliš utiahnuté a navyše bolo zarezané do mojej rany. Ale nevzdala som sa a podarilo sa mi rozrezať to lano. Postavila som sa a bežala som rozrezať lano na rukách aj Shetovi. Keď som sa naňho pozrela lepšie uvidela som jeho žiarivé zelené oči. Vtedy som sa zabudla ale to ma prešlo lebo niekto otvoril dvere a riekol ,,aha aké dojímavé malá socka zachraňuje budúcu alfu!nemalo by to byť naopak Shet?" A rozbehol sa po mne ale Shet ho podkol a práve vtedy sa lano prerezalo. Shet sa premenil na vlka a obzrel sa na mňa a vtedy som v hlave začula ,,načo čakáš?" Nevedela som či mi šibe ale domyslela som si že to asi bude to komunikovanie. Ale nemohla som mu odpovedať lebo ja som sa na vlka premeniť nevedela a navyše po ňom skočil ten chlap a opäť vo vlčej podobe. Bol to boj medzi čiernym vlkom so zelenými očami teda Shetom a vlkom sivej farby so žltými očami. Sledovala som ich boj pozorne bolo to napínavé. Ale zo zadu prišla náhla bolesť s ktorou som padla na zem.,,Zvládla si to výborne" ozvalo sa. ,,Jim ??"nevedela som či je to on. ,,Áno Lara?" ,,Čo sa stalo?" dezorientovane som sa ho opýtala. ,, Nič také zachránila si Sheta." ,,Čoo nič také,, pomyslela som si a čo sa stalo potom už si nič nepamätám. ,,No to je dobre, odvetil a dodal ty si zachránili Sheta a on na oplátku zachránil teba." ,,Zo zadu zaútočil ešte jeden a ten ťa udrel ale Shet ťa zachránil."
Slabo som zazrela siluetu muža a ženy. Ale po chvíli som pootvorila oči ešte viac a koho som to uvidela. ,,Lucy?" ,,Lara si v poriadku?" starostlivo sa ma opýtala Lucy. Aj keď mi nebolo najlepšie dodala som že je mi fajn. Potom ma Lucy objala. Ale stále som nevedela kto je ten muž aa bol to alfa. ,,Zvládla si to Lara." povedal a pousmial sa.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...