Vták mágiu pohltil, a ja som sa pohla opäť hýbať. Felix zostal nehybne ležať a ledva dýchal no a ja som svoj pohľad premiestnila na vtáka ale on tam už nebol. ,,Kto to bol?"nechápavo sa spýtam. ,,Znamenie vtáka, to bol tvoj otec!" Zrychlene dýcham a celá sa chvejem.
Do izby vbehne Arthur a bez slov ma odvedie z izby.
Keď prídeme do jeho kancelárie, tak zamkne za nami dvere a keď sa posadi tak povie ,,prišla starena a tvrdí že Shetovi sa už nedalo niak pomôcť, ale dobrá správa je že vieme kto je vrah."Bočnými dverami potom do miestnosti vojde starena a povie ,,neviem či je to až tak dobrá správa keďže ten čo je vrah sedel vo svojej izbe s tebou." ,,To nie je možné!"najskôr poviem posmešne no keď zistím že to myslí vážne tak sa zúfalo pozriem na Arthura a ten súhlasí so mnou ,,to bude asi niaky omyl." ,,Nie to nie je omyl, všetko svedčí proti nemu, okamžite ho musíte zatknúť!" ,,To vam nedovolím." ,,Lara je mi ľúto ale budeme ho musieť vážne zobrať." ,,Nie, nie." Chytia ma stráže a vivedu z jeho kancelárie a držia ma na chodbe. Keď vedú Felixa, ani sa mi nepozrel do očí. Nevydržala som to. ,,Prepáčte."poviem potichu a zvolám mágiu. Stráže čo ma držali ma okamžite pustili a ja som zatiaľ oslobodila Felixa.Arthur na mňa kričí ,,nerob to, nechcem ti ublížiť." Ale ja ho nevnímam lebo zo zadu na mňa útočia stráže magiou, ich útoky bez problémov odrážam až do tej chvíle kým sa Arthurova mágia spojí so stareninou a neuvezní ma do obrovskej bubliny a každý moj útok nezničí až na jeden, celou silou vypustim magiu a ona bublinu roztrhne, ale Arthur ma okamžite jeho magiou sparalizuje a už ho len vidím ako beží ku mne a povie ,,prepáč." No a Felixa odvedú. Mňa odnesú na izbu, keďže sa nemôžm hýbať tak sa niak nevspieram, ako náhle ma položia na postel tak umelo zaspím, museli mi niečo pichnúť.
Keď sa zobudím, vedľa mňa sedí už Arthur s miestnym doktorom a o niečom sa rozprávali. Keď si ma všimnú ,,Lara ukľudni sa, nič sa mu nestane, pôjde na súd a tam sa rozhodne." Nič nehovorím, nemám sa ako k tomu vyjadriť. ,,Lara chápem že to je pre teba ťažké pochopiť ale ak by si chcela budeš ho moc ísť pozrieť." Bez slov sa postavím a idem do väzenia za Felixom.
Vidím ho ako tam sedí v kúte na tej zemi. ,,Prečo?" Zodvihne hlavu a povie iba ,,prepáč." ,,To myslíš vážne povieš iba prepáč, ty si ho zabil!" Nato už nič nepovie iba tam sedí. ,,Neoplatilo sa za teba bojovať."sklamane poviem a odídem. Spoza chrbta ešte zakriči ,,počkaj!" Ale ja ho už nevnímam a s slzami v očiach bežím preč.
Na izbe som iba sedela a na niečo čakala, neviem možno na to že to bude iba sen ale žiaľ nebol. Sebastian ma furt utešoval.
Sebastian mi podal šíp, ktorý zobral z pod postele Felixa. Mal to červené značenie. ,,Sebastian ale ja viem že Felix je vrah, ale moment Felix nevie strieľať s lukom." ,,Presne tak."povie s nadšením.
Vybehnem z izby a bežím do väznice. ,,Ty parchant!" Zvolam svoju mágiu a celou silou ju pošlem na mreže za ktorými sedí. Ale mreže môj útok okamžite zničia, mal šťastie keby neboli tie mreže mági vzdorne už by bol mŕtvy. ,,Nehraj sa na Felixa ty nie si Felix, čo si s ním urobil?" Ten niekto sa postaví a príde ku mrežiam a povie ,,o čom to hovoríš?" Opäť celú mágiu presmerujem na niekoho ale mreže môj utok zničia. ,,Aaa to ti ale trvalo, myslel som že si sprostejšia ale vidím že nie si takže budeš rozumná a ak budeš chcieť aby sa Felixovi nič nestalo tak mi odovzdas svoju mágiu."
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...